Miguel
beagle
Alonso pyrkii tällä eleellä huippukuljettajien kerhoon, DC:n kanssa.Hurmurisija sanoi:Miksiköhän Alonso muuten heilutteli nyrkkiään kierroksella ohitettavalle? Eikö ero ollut aivan selvä.
Alonso pyrkii tällä eleellä huippukuljettajien kerhoon, DC:n kanssa.Hurmurisija sanoi:Miksiköhän Alonso muuten heilutteli nyrkkiään kierroksella ohitettavalle? Eikö ero ollut aivan selvä.
Kimihän ajoi 1.16 kierroksia, ei aivan päässyt 1.15 tasoon. Kimi jäi Schumille ainakin 0.7 sekkaa huippukierroksista. SS veti 1.15.3-1.15.5 aikoja solkenaan.FO110K sanoi:0.8-1.0sek/kierr tarkottaisi Magny Coursissa 56-70sek jäämistä kisassa, Räikkönen ja DC jäivät kuitenkin noin 36sek eli ei sitä eroa nyt noin paljoa ole... nopeimpia kierroksia tosin en löytänyt mistään....
Obsulle on näköjään taas enkeli ilmestynyt ja kertonut, mikä on Ferrarin ja Renaultin ero 03. 07. 2004 Magny Coursin radalla. No, arvelen, että Ferkku oli kisan nopein auto vähintään sillä marginaalilla, mikä Schumin ja Alonson välille jäi; mutta mitään fakta tietoa meillä ei siitä ole.Observer sanoi:Yllättävänkin "hankalan" näköisen Schurrari onnistui kisasta tekemään täysin ylivoimaisella autolla. Schumacher voisi joskus koittaa ohittamista jos osaa.
1 1 Michael Schumacher Ferrari 32 14:44:33 210.669 1:15.377ml sanoi:Kimihän ajoi 1.16 kierroksia, ei aivan päässyt 1.15 tasoon. Kimi jäi Schumille ainakin 0.7 sekkaa huippukierroksista. SS veti 1.15.3-1.15.5 aikoja solkenaan.
Valde sanoi:1 1 Michael Schumacher Ferrari 32 14:44:33 210.669 1:15.377
2 8 Fernando Alonso Renault 34 14:47:08 210.183 1:15.551
3 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 30 14:42:26 209.518 1:15.791
4 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 53 15:12:26 209.063 1:15.956
5 9 Jenson Button BAR-Honda 50 15:07:54 209.021 1:15.971
6 2 Rubens Barrichello Ferrari 50 15:07:55 208.845 1:16.035
7 4 Marc Gene Williams-BMW 56 15:16:25 208.749 1:16.070
8 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 48 15:05:37 208.557 1:16.140
9 7 Jarno Trulli Renault 15 14:22:41 208.262 1:16.248
10 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 11 14:17:19 208.112 1:16.303
11 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 22 14:32:20 207.037 1:16.699
-------------------------------
Kimi jäi 0.5 sekuntia Schumille, mikä ei ole yhtään paha, kun huomioidaan vielä Schumin neljän pysähdyksen taktiikka.
En tiedä kannattaako autoja vertailtaessa tuijottaa maaliintulon välisiä eroja tai nopeimpia kierrosaikoja. Paremman käsityksen auton suorituskyvyistä saisi, kun poimisi jaksoja eri kohdista kisaa ja vertailisi niitä keskenään. Teepä aikasi kuluksi tällainen vertailu, se kiinnostaisi minua. Mä meen syömään ny!Valde sanoi:Kimillä jäi ainoastaan neljä sekuntia Buttonista
Valtsu voisit vähentää noita ikäviä henkilökohtaisuuksiin menemisiä. Fakta tieto on muuten yhdys sana. Mutta kerro toki itse sitten mikä se ero on oikeasti kerran tunnut paremmin tietävän.Valde sanoi:Obsulle on näköjään taas enkeli ilmestynyt ja kertonut, mikä on Ferrarin ja Renaultin ero 03. 07. 2004 Magny Coursin radalla. No, arvelen, että Ferkku oli kisan nopein auto vähintään sillä marginaalilla, mikä Schumin ja Alonson välille jäi; mutta mitään fakta tietoa meillä ei siitä ole.
Ilmeisesti kukaan muu paitsi Ilmari ei ole noin väittänyt. Tämähän kirjoitti, että Schummeli pitäisi hylätä lämmittelykierroksella tehdyn ohituksen takia. :doubtful:pmv sanoi:Väärin voitettu vai mitä täällä koetetaan sanoa?
Schumi myös jätti myöhemmin Alonsoon liian suuren välin lämmittelykierroksella. Lukekaa sääntöjä! Pitäisi ilman muuta hylätä :thumbdownFormulanomi sanoi:Ilmeisesti kukaan muu paitsi Ilmari ei ole noin väittänyt. Tämähän kirjoitti, että Schummeli pitäisi hylätä lämmittelykierroksella tehdyn ohituksen takia. :doubtful:
No juurihan minä sanoin etten tiedä. Jos arveluni haluat tietää, niin ks. edellinen viestini. Joskus vaain tuo "tietäminen" ihmetyttää, niin paljon, että alkaa kyselemään sen lähteitä. Mutta sori tuosta henkilökohtaisesta piikistä.Observer sanoi:Valtsu voisit vähentää noita ikäviä henkilökohtaisuuksiin menemisiä. Fakta tieto on muuten yhdys sana. Mutta kerro toki itse sitten mikä se ero on oikeasti kerran tunnut paremmin tietävän.
No anna linkki, jossa näkyy koko kisan kierrosajat, niin alan heti tekemän! Tosiasia vain on, että Kimi ajoi normaalitaktiikalla ja pystyi tekemään normaalipituisella stintillä kisan kolmanneksi parhaan kierrosajan. Kyllä noi ihan kohtalaisesti suuntaa yleensä antaa. Toiseksi se Kimin venaaminen muiden perässä antaa osviittaa, kun katsotaan loppuaikoja. Ehkä painavin näkökohta on se, että Kimi pystyi lyhyessä ajassa imemään Davidin viiden sekunnin johdon kiinni, osoittaa sen, että potentiaalia olisi ollut rutkasti parempaan kuin, mitä Davidilla - ja kun ei se Davidinkaan ero edelläoleviin iso ollut...Hurmurisija sanoi:En tiedä kannattaako autoja vertailtaessa tuijottaa maaliintulon välisiä eroja tai nopeimpia kierrosaikoja. Paremman käsityksen auton suorituskyvyistä saisi, kun poimisi jaksoja eri kohdista kisaa ja vertailisi niitä keskenään. Teepä aikasi kuluksi tällainen vertailu, se kiinnostaisi minua. Mä meen syömään ny!
Ei pidä paikkaansa. Mikalle koitettiin samaa juttua Hungaroringilla 2001 mutta se vain ei toiminut kun auton nopeus ei riittänyt. Ja Schumacherin eka stintti oli niin lyhyt että ei se vois pysähtyiä vaikka 5 kertaa, vaikka 3 oli varmasti suunnitelmissa.Hurmurisija sanoi:McLaren ei olisi ikinä keksinyt tuollaista ratkaisua minkä Ferrari teki tai ainakaan se ei olisi uskaltanut kokeilla sitä. Hienosti eletty kisatilanteen ja voimasuhteiden mukaan.
Eikö tulos miellytä vai mikä on? Mun mielestä kisa oli mitä jännittävin :thumbup:toleranssisiipi sanoi:Paska kisa. Ainoo ees vähän merkittävä tapahtuma oli viimesen kierroksen viimesissä mutkissa tapahtunut tilanne, jossa Trulli päästi kädettömän mummon ohitseen. Paska kisa.
Tylsä kisa. Ja paska.
Osuit asian ytimeen. Tylsyyden ruikuttaminen ei todellakaan korreloi kisatapahtumien kanssa. Paljon tapahtumaköyhempää kisaa kehutaan heti hirvittävän mielenkiintoiseksi jos vaan "oikeat" miehet voittavat.J.Heldenview sanoi:Eikö tulos miellytä vai mikä on? Mun mielestä kisa oli mitä jännittävin :thumbup: