WANHA!Räkä sanoi:Näyttää hitaalta!
Loppujen lopuksi tuo on ihan näyttävä peli.
WANHA!Räkä sanoi:Näyttää hitaalta!
Kyllä. RB on lähtenyt trendinmukaiseen ponttoonisuunnitteluun rohkealla otteella. Suunnittelussa on otettu huomattavia riskejä, eikä vähiten jäähdytyksen suhteen. Ponttooneissa on hyvin paljon samaa mitä viime vuoden Sauberissa, alaosan airflow pyritään maksimoimaan. Tämä on juuri näitä, jos toimii käytännössä niin on todella tehokas -muuten ei -tyyppisiä ratkaisuja. Ehkäpä Toyotankin kannattaisi edes yrittää vähän. No ensi kaudellahan se nähdään.Jr- sanoi:Formulastara osais varmaan tehdä aika jäätävän analysoinnin
Kieltämättä, aivan huippulinjakas.Tuo piikkikeula on kyllä hiano.Black Leopard sanoi:F92A oli kyllä erittäin kaunis peli.
formulastara sanoi:Kyllä
Onneksi Neweyllä on kokemusta kuinka ylikuumeneva(mp4-19) saadaan toimimaan(mp4-19B), vaikka Tombazishan ne ideat taisi tuoda... Samahan se, Newey oli vahvasti mukana.
Hmm, mp4-18 se oli mikä suli käsiin, tai paremminkin radalle. Eikös mp4-19 kestäny kasassa ihan mukavasti, mutta auton peräpää ei vaan toiminut (pito hukassa uloslähdöissä).formulastara sanoi:Onneksi Neweyllä on kokemusta kuinka ylikuumeneva(mp4-19) saadaan toimimaan(mp4-19B), vaikka Tombazishan ne ideat taisi tuoda... Samahan se, Newey oli vahvasti mukana.
Toni_V sanoi:Hmm, mp4-18 se oli mikä suli käsiin, tai paremminkin radalle. Eikös mp4-19 kestäny kasassa ihan mukavasti, mutta auton peräpää ei vaan toiminut (pito hukassa uloslähdöissä).
RB näyttää osin varsin traditionaaliselta. Kyllähän se huonoa lupaa jos kylmillä talviradoilla vehje jo ylikuumenee. Saas nähdä tuleeko hain-kidukset vai isommat savupiiput, vai keksitäänkö jotain uutta.
Toro Rosso on testannut viime kauden Red Bullilla, joten siitä yhtäläisyydet.niki sanoi:Oli muuten Toro Rosso aika saman näkönen ku RedBullikin!
Eiköhän ferkun myllyistä löydy jo perinteisesti kovasti luotettavuutta.. :wink:azai sanoi:Oi voi. Ettei Red Bull Ferrari RB2:sesta nyt vain tule McLaren MP4-19A malli, joka kaatui vastaaviin ongelmiin. Ylikuumeneminen, Ferrarin "asiakasmoottorin" luotettavuus ja vs."Mike Coughlan, Adrian Newey kisa siitä kumpi suunnittelee auton" voivat tehdä takaisin paluuta Jaguar/Ford aikoihin :nope:
OT:Jotenkin vain käsittämättömältä tuntuu että toissa kaudella moottorina oli Cosworth (Ford), kun kahden vuoden päästä koneena toimii Ferrari. Kyllä tallikaupat ovat melkoisia viritelmiä
Parempaa (puhtaampaa) ilmavirtaa auton pohjan alle? Ilman nopeampaa virtausta nokan alla? Ferrarillahan on myös ilmeisen rutkasti tilaa nokan alla, tosin itse nokka(nose) ei ole noin korkealla... Ja myös tojolla huomasin olevan melko suoraviivainen nokka...Raik'n roll sanoi:Mitäköhän noin korkealla nokalla on lähdetty ajamaan takaa?
Nää on näitä yksöiskölinokkia nää korkeet. ilmeisesti keskellä oleva köli hämmentää sen verran virtauksia, että sinne pitää saada kunnolla tilaa. Tiedä häntä, mutta nää on kyllä auttamatta out nää ratkaisut. Ykskölisellä autolla ei ole tulevaisuutta ainakaan mestariksi asti enää...Ghost_Glove sanoi:Parempaa (puhtaampaa) ilmavirtaa auton pohjan alle? Ilman nopeampaa virtausta nokan alla? Ferrarillahan on myös ilmeisen rutkasti tilaa nokan alla, tosin itse nokka(nose) ei ole noin korkealla... Ja myös tojolla huomasin olevan melko suoraviivainen nokka...
RB2:ssahan on selvästi samanlainen V:n mallinen köli, kuin viime vuotisessa Renaultissa... joten tuskin se mestaruus tuosta on kiinni?formulastara sanoi:Nää on näitä yksöiskölinokkia nää korkeet.