Rekkativa

Örfil

Guest
Hyvinkin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni seikkailujen kumu kaikuu Tessun betoneissa yhä ja yhä ja yhä ja yhä.
Kato, et sä olekaan pelkkä junan viemä :ahem:

Täältä seudulta on hyvä ponnistaa suureen maailmaan!

Tampere on Suomen Turku!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Hyvinkin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni seikkailujen kumu kaikuu Tessun betoneissa yhä ja yhä ja yhä ja yhä.
Tasan kerran olen bussilla mennyt Tesoman läpi. Menin työhaastatteluun erääseen maalaamoon Tesoman ja Nokian väliselle teollisuusalueelle. Haaveena oli, että sieltä mahdollisesti töitä saadessani alkaisin etsiä kämppää Tesomalta. Siiinä firmassa olisin voinut säästää omaa ja työhaastattelijan aikaa kääntymällä heti ovella takaisin. No olishan siitä huvista seitsemän euroa tunnissa maksettu. Varmaan sillä olis herroiksi Tesomalla elänyt.

Itse kysymykseen vastaus on tietenkin Ikurin turbiini: kaljaa koneeseen ja Ukkometsoon. Vai oliko se ukko Metsoon. Ei kai sitä nyt kaljaa laikussa...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
...Ja Jokke Kallio oli kova kuski!
Olen kyseisen herran kerran tavannut kartingradalla ja arvaas kuin kävi?

No itsehän katselin tyynesti kahvikuppi kourassa, kun onnenpyörä mies Janne Porkka tarjoaa hälle rosvosektoria joka kierros.

Anteeksi...
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Heti välähti että Sisuhan siinä, mukka mikä jumanklavita puskuriviritykset/katteet nuo oikeen on?
Ei mikää rumakaa, mutta ei erityisen kaunis.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Hyvinkin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni seikkailujen kumu kaikuu Tessun betoneissa yhä ja yhä ja yhä ja yhä.
Otan osaa.

Kuvassa on erään tamperelaisen kaupunginosan kaljahuoltoon valjastettu yksilö. Kyseessä ei ole Amurin lumileopardi.
Kyseisen kaupunginosan juottamiseen ei taida ihan yksi rekka riittää.

Kas, sain yhteen, lyhyehköön postaukseen mahdutettua kahden manselaislähiön dissausta. Onpapa onpapa.
 
Ylös