Örfil
Guest
Kato, et sä olekaan pelkkä junan viemä :ahem:Hyvinkin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni seikkailujen kumu kaikuu Tessun betoneissa yhä ja yhä ja yhä ja yhä.
Täältä seudulta on hyvä ponnistaa suureen maailmaan!
Tampere on Suomen Turku!
Kato, et sä olekaan pelkkä junan viemä :ahem:Hyvinkin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni seikkailujen kumu kaikuu Tessun betoneissa yhä ja yhä ja yhä ja yhä.
Tällä kertaa et mitään.Mitä voitin?
Tasan kerran olen bussilla mennyt Tesoman läpi. Menin työhaastatteluun erääseen maalaamoon Tesoman ja Nokian väliselle teollisuusalueelle. Haaveena oli, että sieltä mahdollisesti töitä saadessani alkaisin etsiä kämppää Tesomalta. Siiinä firmassa olisin voinut säästää omaa ja työhaastattelijan aikaa kääntymällä heti ovella takaisin. No olishan siitä huvista seitsemän euroa tunnissa maksettu. Varmaan sillä olis herroiksi Tesomalla elänyt.Hyvinkin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni seikkailujen kumu kaikuu Tessun betoneissa yhä ja yhä ja yhä ja yhä.
No olipa hyvä tiva ja voitot!:thumbfh:Tällä kertaa et mitään.
Viinikan rekat kuuluu mun nuoruusmaisemaan. Porttivahtina työskennellessä niitä sai kirjata ja punnita lähes joka vuorossa.Viinikan rekat kuuluu mun lapsuusmaisemaan.
Olen kyseisen herran kerran tavannut kartingradalla ja arvaas kuin kävi?...Ja Jokke Kallio oli kova kuski!
Otan osaa.Hyvinkin pitkälti lapsuuteni ja nuoruuteni seikkailujen kumu kaikuu Tessun betoneissa yhä ja yhä ja yhä ja yhä.
Kyseisen kaupunginosan juottamiseen ei taida ihan yksi rekka riittää.Kuvassa on erään tamperelaisen kaupunginosan kaljahuoltoon valjastettu yksilö. Kyseessä ei ole Amurin lumileopardi.