mìkæl2
Member
- Liittynyt
- 22.11.2000
- Viestit
- 10
Aiemminkin, varsinkin Ferrarin toimesta jolla on hyvät kanavat FIAn päättäjiin, on tehty protesteja, tutkintapyyntöjä ja valituksia asioista joista tiedetään ettei niistä varsinaista ”case” tule. Perimmäisenä tarkoituksena siis vain häiritä, hämmentää tai jopa viivästyttää vastapuolen kehitystä ja kilpailukykyä.
Tämäkin renkaanmittausjupakka saattaa vielä kutistua edellä mainitun kaltaiseksi lume-protestiksi ja -projektiksi.
Uusien renkaiden valmistaminen Italiaan ei siis tule kysymykseen. Edes tarve ei ole selvillä.
Boikotti ei tule jo pelkästään sakkosyistä kysymykseen.
Kaikkien Michelin-tallien hylkäys ei jo kaupallisestikaan tule kysymykseen.
Jälikäteen kärjestä hylättävien autojen mahdollisuus ei tule sekään kysymykseen.
Ja etenkin - on hyvin todennäköistä - että edes renkaan mittaaminen jälkikäteen ei tule kysymykseen tai ainakin siitä tulee niin tulkinnanvarainen ettei pitävää mittaa ja dokumenttia saada ja tämä tie veisi vahvojen vastaptotestien uralle.
Todennäköisesti Michellin sammutaa palon tulemalla vastaan ja "korjaamalla" profiilin ensi vuodeksi.
<small>[ 02-09-2003, 08:46: Message edited by: mikæl ]</small>
Tämäkin renkaanmittausjupakka saattaa vielä kutistua edellä mainitun kaltaiseksi lume-protestiksi ja -projektiksi.
Uusien renkaiden valmistaminen Italiaan ei siis tule kysymykseen. Edes tarve ei ole selvillä.
Boikotti ei tule jo pelkästään sakkosyistä kysymykseen.
Kaikkien Michelin-tallien hylkäys ei jo kaupallisestikaan tule kysymykseen.
Jälikäteen kärjestä hylättävien autojen mahdollisuus ei tule sekään kysymykseen.
Ja etenkin - on hyvin todennäköistä - että edes renkaan mittaaminen jälkikäteen ei tule kysymykseen tai ainakin siitä tulee niin tulkinnanvarainen ettei pitävää mittaa ja dokumenttia saada ja tämä tie veisi vahvojen vastaptotestien uralle.
Todennäköisesti Michellin sammutaa palon tulemalla vastaan ja "korjaamalla" profiilin ensi vuodeksi.
<small>[ 02-09-2003, 08:46: Message edited by: mikæl ]</small>