Sam
Muumipappa
Mitäköhän mieltä vedonlyöjät sekä -välittäjät olisivat tästä tulosten muuttamisesta jälkikäteen? Onko kaikissa maissa käytäntö, minkä mukaan tuomariston ilmoittama tulos on vedonlyöntiä koskien lopullinen?
On ARVELTU, että b-suunnitelma oli valmiina. Varmaankin kun asiaa tutkittiin tarkemmin selvisi kuinka suuritöinen uuden renkaan suunnittelu/testausrumba on/oli - ehkäpä alussa ei tiedetty kovin täsmällisesti miten paljon työtä joudutaan tekemään.4ever
Jo se, että heillä on selvästi b-suunnitelma valmiina, kertoo tilanteen. Jos he olisivat luottaneet omaan laillisuuteensa niin minkätakia tehdä vararengas? (tosin voihan olla, että ranskalaiset kehittivät uuden mallin ja valmistivat renkaan parissa päivässä )
Ferrari 4ever:
Ei voi muuta tehdä kuin nauraa koko tilanteelle . Täällä haukutaan Ferraria tekopyhyydestä mutta auta armias jos tilanne olisi päinvastainen. Täällä kiljuttaisiin kaikkien tulosten hylkäämistä, 5-vuoden kisabannia ja julkista teloitusta Schumille, Brawnille ja kaikelle joka viittaa punaiseen väriin.
Vaan kun ei ole edelleenkään päinvastainen...
Jos nyt edes pyrittäisiin ajattelemaan tilannetta Brawn Co kantilta niin eikös ole aika selvää, että heillä on oikeus olla näreissään. He saivat tahtonsa lävitse, joka todisti ensinnäkin sen että Michelinit toimivat harmaalla alueella. Loogisesti seuraava askel on edellisistä kisoista valittaminen. Näin olisi jokainen talli toiminut?
Mahto Montezemolo pitää pojille puhutelun...
ps Jones, erittäin hyvä idea. Banni toimisikin eräänlaisena pelastusrenkaana juuri nyt
Tuskimpa se FIAkaan on niin tyhmä että lähtis jo ajettujen kisojen jo vahvistettuja tuloksia muuttamaan... Siinähän menis Fykkösten viimenenkin uskottavuus... Brawnilla vaan on iso suu...berra67:
No johan on markkinat!!!
Meinaa Ferrari hakea että Michelin-tallit saisi rangaistukset myös jo ajetuista kisoista?!?! Jaa..haluaa Ferrari noin paljon voittaa???!!?
Ferrari may seek retro action on tyres
Brawn says earlier results could be protested
The Formula 1 tyre controversy may yet take an even more serious turn after Ferrari revealed to AUTOSPORT magazine that it is considering taking further retrospective action against Michelin teams.
The sport's governing body, the FIA, has changed the way that it measues tyre tread from the next round of the championship in Italy, but Ferrari technical director Ross Brawn has admitted that the team may appeal the results of previous races.
Brawn told AUTOSPORT: "We're not sure that the matter is closed. Measurements were taken after the Hungarian race that clearly showed that there were tyres above the legal limit and we've got to see what happens because we're not happy with that situation."
Brawn pointed out that the FIA can investigate past problems if new information comes to light. That may make it possible for Ferrari to protest all 2003 results to date. Brawn says that Ferrari is looking at photographic records to try to establish for how long Michelin tyres have been being used in the disputed manner.
"We just want a fair playing field," added Brawn, " and it was clearly not a fair playing field."