rengassodan uusi vaihe

  • Viestiketjun aloittaja jps
  • Aloituspäivämäärä

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ferrari 4ever:
Ihan miten vaan.

Saa loppua paskanjauhaminen tähän topikkiin. Fundamentalistinen usko salaliittoihin on lopullisesti pimentänyt monien forumistien järjen. Totaalinen yrittämättömyys ymmärtää, että kolikolla on kaksi puolta. Että ehkäpä se Michelin harrasti vilppiä, eikä FIA ja Ferrari.

Nyt saamme lukea seuraavan 5-vuoden ajan, jokaisesta forumistifundamentalistin allekirjoituksesta, että FIA on paha ja Ferrari on saatanoiden ylijumala.

Otan vuod..viik..päivän loman forumilta.

ps. Observerinkin on sitten turha jatkossa perustaa "the best of tifosi-club" tyylisiä otsikoita. Siellä on pyritty käymään paljon asiallisempaa ja objektiivisempaa keskustelua tästä(kin) aiheesta - vaikka toisinaan sielläkin näitä lapsuksia on. Täällä ne näkökannat muuttuvat kokoajan objektiivisemmasta "sinisilmälasisemmaksi".
Olet tainnut ottaa foorumistien vastaväitteet ja joidenkin anti-ferrarismin henkilökohtaisesti ?

Olet tainnut tässä toikissa itsekin arvostella FIA:n toimintatapoja. Eikös ?
Eiköhän tässä jupakassa kuullut/huhutut yksityiskohdat ole kuitenkin sellaisia, että tietyt epäilyt ovat olleet ihan loogisesti perusteltuja.

Kannattaisiko se pussillinen herneitä kaivaa pois sieltä nenästä ?

Ylipäätään. Ei ole mitenkään varmaa, että tämä rengasshow ratkaisi yhtään mitään Schumacherin eduksi.
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Formulanommi. Välillä palaa käämit - suuremmassa mittasuhteessa wink . Kokisitpa millaista on elämä Montoya fanina, tifosi-clubilla. Mutta kyllä tässä ihan "viileitä" ollaan. Ja kyllähän FIA:n toimintatapoja saa arvostella. Säännöt olivat epäselvät ja toimintamalli on aika syvältä.

Mutta tällainen kykenemättömyys ymmärtää kolikon toista puolta, kuten vastakommenttien tuomitseminen paskanjauhantana, loputon syyttely tallin suosinnasta, jatkuva rähiseminen (joka on toisaalta ymmärrettävää suomalaisella forumilla) saa sapen kiehumaan aika-ajoin.

Sellaista on elämä kun kannustaa joukkuetta, jota voi vain vihata tai rakastaa.

Ylipäätään. Ei ole mitenkään varmaa, että tämä rengasshow ratkaisi yhtään mitään Schumacherin eduksi.
Englantilaisittain, spot on. Olen siitä kohtuullisen varma, että rengasetu ei tule olemaan kovinkaan suuri monzassa. Michelinillä on varmasti ollut plan-b tämmöistä tilannetta varten. Muuten he eivät kykenisi valmistamaan uutta rengasta - parissa viikossa.

<small>[ 03-09-2003, 21:33: Message edited by: Ferrari 4ever ]</small>
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Ferrari 4ever:
ps. Observerinkin on sitten turha jatkossa perustaa "the best of tifosi-club" tyylisiä otsikoita. Siellä on pyritty käymään paljon asiallisempaa ja objektiivisempaa keskustelua tästä(kin) aiheesta - vaikka toisinaan sielläkin näitä lapsuksia on. Täällä ne näkökannat muuttuvat kokoajan objektiivisemmasta "sinisilmälasisemmaksi".
Ehkäpä tifosi-clubinkin pösilöihin on tullut hieman nöyryyttä kun tämä kausi ei ole ollutkaan samanlaista riemujuhlaa kuin edellinen. Olisit muutenkin ennemminkin tyytyväinen että täällä sallitaan kaikenlaiset mielipiteet. Jos täällä olisi kääntäen samanlainen politiikka kuin tifosiclubilla sinutkin olisi varmasti bannittu jo kauan aikaa sitten vääristä mielipiteistä. Vai onko tifosiclubin "objektiivisuus" sitä ainoaa oikeaa objektiivisuutta?

 

Ferkku

Banned
Liittynyt
9.8.2003
Viestit
5
uudet Misukat Mäceissä alla ja ero Ferrariin yli puolisekuntia! Tuleekohan nyt valitus FIA:lle että Misukat on liian kapeat? :D :D :D :D
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kyseessä oli siis Michelinin tekemä sääntöjen virhetulkinta. Näköjään uudet nakit saatiin valmistettua hyvinkin äkkiä, puheet niiden valmistamisen mahdottomuudesta "tässä ajassa" olivat ilmeisesti vain poliittista peliä FIA:n suuntaan.

Täytyy nyt vaan toivoa että noilla uusilla nakeilla ole kovin suurta merkitystä Michelin tallien kilpailukykyyn.
 

JariF1

Well-known member
Liittynyt
11.12.2002
Viestit
183
Sijainti
Tukholma
Luin planetF1:ltä hieman lukijakirjeitä ja eräs niistä esittää kysmyksen johon mielelläni haluaisin vastauksen joltain teiltä Ferraria enemmän osaavilta.

Miten FIAn voi käsittää puolueettomana jos FIAn puheenjohtaja Max Mosley aamupäivällä kieltää että Ferrarilla olisi mitään osaa Michelinrengas-paljastuksiin kuin ainoastaan muutama tunti myöhemmin Ross Brawn astuu esiin ja myöntää tehneensä valituksen?

Kuka teistä voi enää, ja millä perusteella kieltää etteikö FIA jossain määrin pitele Ferraria selän takaa?
 

JaySee

Member
Liittynyt
1.8.2003
Viestit
23
Sijainti
Helsinki
Dominic:
Täytyy nyt vaan toivoa että noilla uusilla nakeilla ole kovin suurta merkitystä Michelin tallien kilpailukykyyn.
Minä taas toivon, että nämä uuden renkaat osoittautuisivat vielä paremmiksi kuin vanhat ja näin koko farssi saisi arvoisensa päätöksen. :D
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
JariF1. Ehkä Mosley piti lähteen salassa, koska alunperin tuo paljastus tehtiin epävirallisesti. Bridgestone/Ferrari näytti kuvat ja omat päätelmänsä FIA:n delegaatille ja soppa sai alkunsa. Tuota valitusta ei mielestäni tehty minkäänlaisilla dokumenteilla. Vihjaus riitti. Samaan tapaan kuin R.Denniksen/Mclarenin vihjaus riitti Malesian osakilpailun jälkeen v-99.

Onko parempi, että lähde paljastetaan epävirallisissa tapauksissa heti? Vai olisiko parempi, että ensin tutkitaan asia perinpohjin, ennen sormilla osoittamista?

Formuloissa jätetään epävirallisia valituksia tuon tuosta ja FIA jättää ne pimentoon. Sodankäynti kulissien takana on jokapäiväistä. Tällä tavalla FIA/Formula1 on toiminut ennenkin ja niin se toimii myös nyt. Suosinnasta ei ole niinkään kyse, vaikka tietty kohderyhmä haluaisikin niin uskoa.

<small>[ 04-09-2003, 00:44: Message edited by: Ferrari 4ever ]</small>
 

JariF1

Well-known member
Liittynyt
11.12.2002
Viestit
183
Sijainti
Tukholma
Olen tietenkin kiitollinen yrityksestäsi vastata mutta itse kysymyksen ydin jäi huomioimatta.
FIAn peittelyä jatkoi noin viikon ajan vaikka kaikki hiukan ajattelevat ihmiset osasivat arvata että se talli joka eniten hyötyy Michelinongelmista saattoi olla syypää. Tuollainen salailu ei kyllä sovi kuvioihin ja sellaisesta ei todellakaan ollut kysymys Malesian kisan yhteydessä 99. Ferrari peitteli huolellisesti etupäätään autostaan ja tämä herätti kiinnostusta muissakin kuin RD:ssä/McLarenissä. Missään ei ole näytetty että he olisivat valittaneet, eikä FIA olisi peittänyt jos olisi. FIAn paikalla olevat katsastusmiehet totesivat Ferrarin ohjaimien rikkovan sääntöjä jonka jälkeen asia ratkaistiin tuomioistuimessa jossa Ferrari saneli iten mittaukset tulisi tehdä ja että +/-5mm olisi sopiva toleranssi. Tällä tavalla Bernie sai halutun finaalinsa Japaniin.
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Eikös se juuri niin JariF1 ollut, että R.Denniksen kaarti oli silmäillyt jo pidemmän aikaa noita Ferrarin ilmanohjaimia. Ja vinkkasi sitten FIA:lle niistä, Malesian osakilpailun yhteydessä.
"The correct approach is the dignified approach, and that's what we've tried to bring to that weekend,"
Näin R.Dennis totesi kyseisestä asiasta. No paha sanoa kun eihän siitä mitään asiakirjoja ole. Vain sanotut sanat, kuten Ferrarilta sanotut sanat tällä kertaa.

Epävirallisia lähteitä ei paljasteta julkisuuteen - ainakaan ennen perinpohjaisia tutkimuksia.

<small>[ 04-09-2003, 02:01: Message edited by: Ferrari 4ever ]</small>
 

sarla

Wanha HURU
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
700
Sijainti
'pihalla'
Hihii... Spekuloidaans kunnolla...

Michelinil on selkeästi tiedossa, et renkaat on "hämärän rajamailla, jopa pimeällä puolen"... mut niillä saadaan lisää vauhtia...

Eritoten vaan yksi Michelin talli tosin saa lisää vauhtia... Wiljami... MäkMursu ei tunnu hyötyvän juuri mitään jos sitäkään näist leveemmistä, sopivasti höylättynä ylileveistä renkuloista...

Mutta mutta... eihän Mäkki voi valitta ja rotestoida omistaan, eihän? Ja nyt Räkäkin taas mestaruustaistossa ja punaiset ilmeisesti lyötävissä, mutta halavatun JuanPaplo ja sen Wiljami ei oikein oo... mut hei, ne kappeemmat renkaat... ei ne Mursuu hidasta, mut Wiljami hukkuu tuskaansa... mut miten me se tehdään...

Ron saa Nurbertin kanssa kuningasidean ja komentaa pari tiimin teknisen puolen jäbää pitsalle Ferrarin suosimaan kanttiinaan ja ottaan vähän bissee ja puhumaan ohi suunsa, et ei noi Siltakivikumin urpot ikuna tajuu, et meil on persaattees tuplasti leveemmät tassut ja pituu ku liisterissä... uutena norminmukaiset ja parin kiukan jälkeen jo vallan svimmasest levveemmät...

No tämän kuultuaan juoksee tietty pojat punaiset Rossin luo, et hei Ross setä, et arvaa mitä me kuultiin... Ross totee, tuokaa vauhdin maailma ja autosportti yms... ja todellakin, nuo kumithan voi olla leveemmät... otampa puhelun Maxille...

Eli kyseessä on salakavala ja kiero taktinen kusetus, jolla Ron ja Nurbert aina kierolla MäkMursulla vie Pingviiniä ja Rossia ku pässejä naruissa ja pyrkii tekeen Räkästä mestarin ilman et ovat ikävii asiakkait misukoille ja tai muutenkaan mitään muut ku reilui, Ferrari taas se kaiken pahan alku ja juurakko... NÄIN se muuten meni!
 

JariF1

Well-known member
Liittynyt
11.12.2002
Viestit
183
Sijainti
Tukholma
Ferrari 4ever:
Eikös se juuri niin JariF1 ollut, että R.Denniksen kaarti oli silmäillyt jo pidemmän aikaa noita Ferrarin ilmanohjaimia. Ja vinkkasi sitten FIA:lle niistä, Malesian osakilpailun yhteydessä.
"The correct approach is the dignified approach, and that's what we've tried to bring to that weekend,"
Näin R.Dennis totesi kyseisestä asiasta. No paha sanoa kun eihän siitä mitään asiakirjoja ole. Vain sanotut sanat, kuten Ferrarilta sanotut sanat tällä kertaa.

Epävirallisia lähteitä ei paljasteta julkisuuteen - ainakaan ennen perinpohjaisia tutkimuksia.
Lue hyvä editoriaali tuolta
Niinhän sitä väitettiin mutta eikös asia ollutkin niin että ne todettiin vääriksi ja Jean Todt seisoi jopa kansainvälisessä televisiolähetyklsessä ja selitti miten ohjaimet rikkoivat sääntöja. Tässä ei rikettä vielä ole tapahtunut mutta toimenpiteitä on kyllä otettu. Niin, aivan ilman sen kummempia tutkimuksia sen suhteen kuka niitä renkaita siellä vauhdissa sitten tarkistelee.
Kuinka moni on aivan varma siitä etteikö myös siltakivikumit kulu sekä päältä että hiukan sivuiltakin?

Olen yhtä ja samaa mieltä edelleen:
Meillä oli pitkiin aikoihin paras kausi meneillään, yleisö alkoi löytää takaisin televisioiden ääreen ja jopa harkitsemaan ensi vuodeksi formulamatkaa jne. Olipa ne renkaat sitten vaikka viis milliä liian leveät, ei ne Ferrarin mestaruustoivoja heikennä jos loppupaketti ei tuon paremmin toimi. Micheliinille tämä "fiksaus" taas saattoi olla tosi kovakin paukku. Ei täydellisesti uusia ja kilpailukykyisiä renkaita kehitetä viikossa ja siksi Micheliineillä ajavat saattoi tulla kaadetuksi ojaan ja eihän renkaista vastuu ole Kimillä tai paaplolla, eihän?

If it ain't broke, don't fix it!

<small>[ 04-09-2003, 03:00: Message edited by: JariF1 ]</small>
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Monzan 2. testipäivä - McLarenit kärjessä UUSILLA Michelineillä
No kylläpä herra Antti Väänänen jaksoi vääntää dramaattisen otsikon täysin mitättömälle asialle. Vitsit vitseinä, testit testeinä. Ihmeellisiä tämmöiset "Sauber yllätti" kommentit. Testeissä ei ole tarkoituksena ajaa tankit tyhjinä, talla pohjassa ja raamattu auki. Suhteellisuudentajua uutisiin - vaikka rengassotkun jälkeinen huuma motivoikin kirjoittamaan dramatisoivaan sävyyn. [no ehkä otin taas herneen nenään liian heppoisasti. Kovo kosahti ja kaikki "F1 seasonsin" tuottamat F1-videot menivät, muiden tiedostojen ohella, sen siliän tien. Vähemmästäkin ihmisellä napsahtaa :) ]

Olen yhtä ja samaa mieltä edelleen:
Meillä oli pitkiin aikoihin paras kausi meneillään, yleisö alkoi löytää takaisin televisioiden ääreen ja jopa harkitsemaan ensi vuodeksi formulamatkaa jne. Olipa ne renkaat sitten vaikka viis milliä liian leveät, ei ne Ferrarin mestaruustoivoja heikennä jos loppupaketti ei tuon paremmin toimi. Micheliinille tämä "fiksaus" taas saattoi olla tosi kovakin paukku. Ei täydellisesti uusia ja kilpailukykyisiä renkaita kehitetä viikossa ja siksi Micheliineillä ajavat saattoi tulla kaadetuksi ojaan ja eihän renkaista vastuu ole Kimillä tai paaplolla, eihän?
Noista Malesian tapahtumista en jaksa enää vääntää kättä, kun se oli muutenkin vain sivuhuomautuksena tarkoitettu kommentti.

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että meillä oli pitkästä aikaa kohtuullisen ongelmaton kausi meneillään. Mutta tämmöistä se on F1:issä. Michelin ja FIA ovat kummatkin syyllisiä jupakkaan ja se onkin jo moneen kertaan todettu. Tuosta edusta en sitten olisikaan enään niin varma. Meidän on odotettava Monzaan asti. Jos siellä erot ovat kohtuullisen pienet niin se on selvä merkki siitä b-suunnitelmasta, joka on myös mainittu. Itse veikkaan, että Michelinin ei tarvine muuttaa rengasmalliaan välttämättä kovinkaan radikaalisti seuraavia osakilpailuja varten. Muuten homma menisi todennäköisesti totaalisesti läskiksi.

Nyt ei voi kuitenkaan sanoa muuta kuin "maltti on mielen valtti". Testeistä on turha vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä ja spekulointi kilpakykyisyydestä tulee olemaan spekulointia ensimmäisiin aika-ajoihin saakka. Homma on nyt täysin auki.

<small>[ 04-09-2003, 04:32: Message edited by: Ferrari 4ever ]</small>
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4642
Sijainti
Kokkola
Ferrari se on sitten aina saamassa tahtoaan läpi... Jos kerran renkaat ovat aina aiemmin läpäisseet tarkastukset niin miksi ne sitten yhtäkkiä olisivat laittomia. Vai onko kyse siitä, ettei niitä ole tarkastettu vielä kisan jälkeen. Ferrari on ennenkin tehnyt vaikka mitä oman etunsa eteen. Olisi kiva tietää miten asia olisi jos Ferrari käyttäisi Michelinejä. Niitä taitaa hermostuttaa pahan kerran kun McLaren ja Williams ovat tosissaan nousemassa MM-taistoon. Olisi kiva tietää miten ne nyt suun panevat kun McLaren oli uusillakin renkailla kärjessä testeissä, vieläpä sijoilla 1-2.
 

Dog

Well-known member
Liittynyt
15.2.2001
Viestit
234
Sijainti
Turku
Vaikuttaa siltä, että Michelin oli tietoinen tässä rengas "tulkinnassa". Heillä oli jo valmiina toisenlainen rengas ja loppu olikin vaan hämäystä.
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Kyllä minäkin ihmettelin, että miten ihmeessä nyt jo voidaan testata uusia kumeja, kun rengassotkun pöly on tuskin edes laskeutunut. Näyttää siltä, että tähän oli Michelinillä todellakin varauduttu hyvissä ajoin. Tuo "leveämmän" kumin mahdollisesti tuoma "etu" taitaa todellakin olla minimaalisen pieni.

Joutuikohan Ferrari protestinsa myötä nyt ojasta allikkoon..? :p :D
 

mìkæl2

Member
Liittynyt
22.11.2000
Viestit
10
Bridgestone karttoi riskejä

Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
Ferrarin tekninen johtaja Ross Brawn sanoo, että tallin rengastoimittaja Bridgestone saattoi viime vuoden ylivoiman vuoksi tehdä vääriä johtopäätöksiä.
   - Uskon, että Bridgestone teki viime kauden esitysten perusteella päätöksen olla ottamatta liian suuria riskejä. Kun Michelin samaan aikaan paahtoi täysillä, voimasuhteet heilahtivat päälaelleen. Michelinin merkitys talleilleen on nyt suurempi kuin Bridgestonella oli viime vuonna Ferrarille, Brawn ruotii.
   Bridgestonen eturengas on kymmenen milliä kapeampi kuin Michelinillä.
   BAR-tähti Jacques Villeneuve väittää, että muut tallit ovat jo kahden vuoden ajan inttäneet Bridgestonelta leveämpiä eturenkaita, mutta kun Ferrari on aina asettunut vastahankaan, kukaan ei ole niitä saanut.
   Michelin on ajanut nyt laittomiksi väitetyillä renkaillaan San Marinon GP-kisasta 2001 lähtien. Muoto on ollut koko ajan sama.
   Tämän vuoden Monacon kisaan Michelin toi täsmälleen yhtä leveät renkaat, mutta rakenne oli uusittu. Kisan kuluessa aluksi kulmikas kumireuna pyöristyy ja sitä mukaa pitopinta levenee.
Uusi konsepti
vei rakkuloinnin

   Saksalaisen Auto, Motor und Sport -lehden mukaan Michelin muutti konseptia pehmentämällä kumin sisärakenteen ulkoseiniä. Tämä toimenpide vähensi ns. rakkulointia ja paransi pito-ominaisuuksia erityisesti hitaissa mutkissa.
   Toukokuussa Michelin syytti Bridgestonen käyttävän eturenkaissaan kovempaa kumiseosta kuin takana. Japanilaistehdas kiisti tämän jyrkästi, mutta siitä lähtien Ferrarilla on koko ajan ollut ongelmia eturenkaiden nopean rakkuloitumisen kanssa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ferrari 4ever:
Testeissä ei ole tarkoituksena ajaa tankit tyhjinä, talla pohjassa ja raamattu auki.
Kunhan vaan eivät penteleet ajaisi koko Monzan GP:tä lävitse "tankit tyhjinä" eek!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ferkku:
uudet Misukat Mäceissä alla ja ero Ferrariin yli puolisekuntia! Tuleekohan nyt valitus FIA:lle että Misukat on liian kapeat? :D :D :D :D
Valitetaan siitä että Misukat on liian lailliset ja ne hylätään siksi. wink
 

mìkæl2

Member
Liittynyt
22.11.2000
Viestit
10
Asiasta toiseen, eli siis aiempaan. Kaikesta päätellen alkukaudesta Ferrareissa oli ”laittomat” renkaat koska seoksen kovuus poikkesi etu- ja takarenkaiden välillä. Michelinin puuttuttua asiaan, ja Brizojen reakoitua uhkaan, ajautui Ferrari ongelmiin renkaiden lohkeillessa alle. Vaikka muut tallit vaativat Bridgestonelta myös leveämpiä renkaita, niin Ferrari esti niiden testauksen - ilmeisesti omien GA:n aerodynaamisten ongelmiensa vuoksi.

Nyt aikansa kärsittyään Bridgestone yritti kampata takaisin huomattuaan tilaisuutensa tulleen uusien Michelinien entistä leveämpien renkaiden myötä. Protesti oli kuitenkin melko hatara johtuen käytännöstä mitata renkaat uutena ja niiden mitattavuuden vaikeudesta kuluneena. Valitettavasti vain FIA oli täysillä leikissä mukana ja ryhtyi kampittamaan Michelin leiriä Mosleyn sukkuloidessa päämajansa ja Maranellon välillä.

Michelin kuitenkin, näin nyt voisi olettaa, tiesi joutuvansa ahtaalle Fian ja Ferrarin kanssa ja aloitti välittömästi kapeampien renkaiden valmistuksen. Michelinin tiedotuspolitiikka piti perunan silti kuumana eikä halunnut että kabinettipeli vaiettaisiin yleisöltä kuulumattomiin. Niinpä Mosleyn ja Brawnin lausunnot valuivat julkisuuteen, Ferrarin ja Fian yhteistyö tuli jälleen julki ja säänötulkintojen muutosvauhti saatiin sekin tapetille. Vaikka itse Michelin -tallit eivät pääosin osallistuneet julkisuuspeliin, tulkinnan kyseenalaisuus tuli hyvin esille.

Tätä miekkailua käydessään Michelin kuitenkin tiesi, ettei sen tarvitse luopua renkaan rakenteesta, kunhan se lisää leveyden toleranssia kaventamalla hieman rengasta. Onhan kyse itseasiassa vain 10 millistä joidenkin tietojen mukaan. Samaan aikaan Bridgestonen mureneminen tuskin on muuttunut, se hävisi julkisuuspelinsä tai Fia hävisi ja kavennettu rengas menettää vauhdistaan hyvin vähän jos ollenkaan kunhan se vain saadaan autoihin säädettyä. Ja nyt sitä säätöaikaakin jäi jäljelle.

Itseasiassa Ferrari/Bridgestone/Fia akseli ajatteli leikkaavansa Michelin leirin vauhtia em protestilla ja voi vain kuvitella paljonko ne tuudittautuivat tähän ajatukseen ajatellen seuraavaa kisaa. Brawn itse on todennut, että vasta talvella he voivat hakea renkaaseen samankaltaista rakennetta kuin Michelinillä nyt on.

<small>[ 04-09-2003, 10:01: Message edited by: mikæl ]</small>
 
Ylös