Ferrari todisti oikeudenkäynnissä sääntökirjasta löytyvän toleranssiksi +- 5 mm, ei +/- 5 mm. Tällä perusteella heidän ilmanohjaimensa olivat sääntöjenmukaisia, vaikka tuntui että edes Jean Todt ei tiennyt sitä heti hylkäyksen jälkeen. Eli kun on merkitty +- 5mm, tarkoittaa se sitä että molemmille puolille "nollalinjaa" on käytettävissä 5 mm toleranssia, kun +/- olisi sallinut vain jommallekummallepuolelle. Ilmeisesti oli silloin kyseessä selkeä virhe sääntökirjassa, jota Ferrari käytti hyödykseen.JariF1:
FIAn paikalla olevat katsastusmiehet totesivat Ferrarin ohjaimien rikkovan sääntöjä jonka jälkeen asia ratkaistiin tuomioistuimessa jossa Ferrari saneli iten mittaukset tulisi tehdä ja että +/-5mm olisi sopiva toleranssi.
Kaikkien mielestä Ferrari on aina pahapoika, jos se tekee tutkintapyyntöjä FIA:lle, mutta oletteko ajatelleet koskaan sitä, että jos Ferrarin vastustajatalleilla olisi täysin sääntöjenmukaiset laitteet, ei Ferrarille jäisi mitään mahdollisuuksia tehdä tutkimuspyyntöjä sääntöjenvastaisista osista?