Micael
Micael
Taiteilijan näkemys asiasta:
No... siellä on mun mielestäni hyvä ruoka ja hyvä palvelu. Noutopöytä ei ole järin suuri, mutta ruoat ovat hyviä. Hinnat eivät ole ehkä niitä halvimpia, mutta hinta/laatu-suhde on minun mielestäni hyvä. A'la carte listalta on aikanaan ainakin jäänyt mieleen korvasienikeitto, riistaruoat ja kalat.Sam.S.Walken sanoi:Jos tarkoitat tuota Helsingissä olevaa Lehtovaaraa, niin kerros minkälainen paikka tuo on. Monesti olen mennyt bussilla vierestä ja katsonut että pitäsköhän paikka käydä testaamassa, mutta en ole vielä niin pitkälle päässyt että sielä olisin käynyt.
Mitenkä jos TV-luvan ja bussimatkan tavoin jättää maksamatta?jaska sanoi:Lisätääs vielä, että jos Suomessa haluaa syödä hyvin, niin Tampereen Hellaa ja Huonetta, sekä Turun Roccaa voi suositella... Hinta tosin sitten saattaa kirpasta...
Ett silleen!!!!!!!!
empä osaa sanoa, kun minkään maksamatta jättämisestä ei ole kokemusta...sooda sanoi:Mitenkä jos TV-luvan ja bussimatkan tavoin jättää maksamatta?
Muuten totta, mutta annoskoko ei ole ihan pahinta Gourmet-luokkaa :thumbup:Mr Natural sanoi:Niin tuo Hella & Huone on sitten gourmet-ravintola, että jos haluaa vain täyttää vatsansa edullisesti, niin sitten kannattanee suunnata muualle.
Joskus aikoinaankin, -60 ja -70 luvuilla, Merihovia pidettiin yhtenä lapin parhaista. Maineen jatkumiselle on siis edelleenkin katetta.:thumbup:312T4 sanoi:Kemissä on loistava Hotelli Merihovin Gourmet ravintola - AIVAN LOISTAVA! Pohjois-Suomen paras muuten:thumbup:
ON ON! Lounaskin on seisovasta pöydästä aivan omaa luokkaansa - ja halpaa! Me viisi selvittiin lounaasta syyslomalla alle kolmenkympin!McMike sanoi:Joskus aikoinaankin, -60 ja -70 luvuilla, Merihovia pidettiin yhtenä lapin parhaista. Maineen jatkumiselle on siis edelleenkin katetta.:thumbup: