Niin, siinä pelissähän voi ajaa täydellä etusiivellä ja olemattomalla takasiivellä huippunopeuden kärsimättäJ.Heldenview sanoi:Grand Prix 3 ja oma päättelykyky :thumbup:
Eikös se sitten ole suunilleen niin että ellei etusiipi siinä vastustais ilmaavirtaa niin kuitenkin loppuosa autosta tekisi sen? Eri asia olis jos auton takaosan jättöreunaan laitetaan isompaa siipimöhkälettä, se on päivän selvä että se hidastaa suoranopeutta enemmän. Sitäpaitsi, etusiipi on pinta-alaltaan ja kulmaltaan paljon takasiipeä pienempi.Bobakki sanoi:Niin, siinä pelissähän voi ajaa täydellä etusiivellä ja olemattomalla takasiivellä huippunopeuden kärsimättä
Parempi lopettaa kummatki lajit ja alkaa seuraamaan "spekkisarjoja". :thumbup:KnowHow sanoi:
Tuota samaa sääntöpelleilyähän on siedetty vuosia rallin puolella. En jaksa uskoa, että ykkösten kustannuksilla valmistajat moista enää kauaa sietävät.
samaa mieltä, luojan kiitos ees siitä ekasta tunnista päästiin eroon, nyt sitten kun maikkari vielä viitsis lähettää tuon lauantain ajon edes....Karpow sanoi:Olen todella tyytyväinen, että en ostanut + pakettia ennen kautta, joka on ollut kaikin tavoin täydellinen pannukakku alusta asti. Onneksi se on huomenna ohi.
:frown: :mad_old: :frown:Viimeinen piikki kilpailijoille on, kun kattojärjestö FIA:n kiistelty moottorimullistus 2,4 litran V8-tilavuuteen vuodelle 2006 on paljastunut rakennetuksi Ferrarin jo nykyisin käyttämien sisäisten ratkaisujen mukaiseksi.
No mutku, tuohan ei ollut mikään yllätys.Mutku sanoi:Turun Sanomat tarjoilevat vettä kiukaalle:
:frown: :mad_old: :frown:
Ihan hyvä että molemmat aika-ajot merkkaa, mutta aika hölmöä elleivät tajua toteuttaa ajanottoa niin kuin esim pujottelussa. HeikkiK menee vaan laskin kourassa aika-ajoja seuraamaan.Turun Sanomat, Sao Paulo
HEIKKI KULTA
Kolmantena vuotena peräkkäin aika-ajosysteemi muuttuu. Jatkossa tarvitaan laskupäätä, kun lähtöruudut ratkaistaan kahden nopean kierroksen yhteisaikojen perusteella.
F1-komissio pääsi viimein päättämään edes yhden muutosesityksen, kun äänestyksessä uudesta aika-ajoehdotuksesta löytyi vaadittu 18 äänen enemmistö.
F1-komission äänestyksissä valtaa käyttää 26 edustajaa, joihin kuuluvat kaikki tallipäälliköt, FIA:n johtajat Max Mosley ja Bernie Ecclestone, rengasvalmistajat, valitut kisapromoottorit sekä sponsorit.
Vaikka eräät tallijohtajat - tiettävästi ainakin Ron Dennis ja Paul Stoddart - olivat yhä vastaan, muut tahot olivat tiukasti uudistuksen kannalla.
Ensi vuonna ensimmäinen aika-ajotunti varsinaisissa keveissä aika-ajosäädöissä käydään lauantaina klo 13.00. Kuljettajat ajavat sen edellisen kisan lopputulosten käännetyssä järjestyksessä.
Toinen ja ratkaiseva aika-ajo kisasäädöissä ja kisabensiinillä ajetaan sunnuntaiaamuna klo 10. Siihen mennään lauantain aika-ajotulosten käännetyssä järjestyksessä.
No jotain tuollaista oli ihan odotettavissakin. Tällaiset uutiset eivät enää yllätä meikäläistä enää ollenkaan. Ferraria/Schumacheria suosivia päätöksiä ja muutoksia on tehty FIAn toimesta jo kaudesta 1997 lähtien niin älytön määrä, että tällaiset jutut ovat ihan odotettavissakin.Mutku sanoi:Turun Sanomat tarjoilevat vettä kiukaalle:
:frown: :mad_old: :frown: