Jos ajatellaan sääntöjen puitteissa niin ensimmäisellä on viiden auton mitassa varaa jarrutella ja kiihdytellä. Jos katsotaan mikä on käytäntö niin Schumi haluuaa siihenkin poikkeuksen - hänelle pitää antaa vielä hieman hullunvaraa: lukkojarrutus, tunnelissa, kaarteessa. Eikä tämäkään riitä, Schumi puolustaa "asemaansa" myös turva-auton takana ja sulkee ajolinjan - mitäs sitä vaistoilleen voi.
Muilta osin ajetaan niin kuin säännöt edellyttävät.
"Kiihdytin ja jarrutin aivan kuten turva-auton takana normaalisti tehdään, kun se on siirtymässä pois. Tunneli ei ollut ensimmäinen paikka, jossa tein niin, koska olin tehnyt samalla tavalla aikaisemmin sillä kierroksella. Pyörien savuaminen on normaalia, kun eturenkaiden ja jarrujen lämpöä halutaan nostaa", Schumi sanoi Ferrarin tiedotteessa.
Schumi kylläkin myöntää, että hänelle lukkojarrutus tunnelin kaarteessa on normaalia.