FO110K
Banned
AJ sanoi:Kimi ja DC vois jo kohtapuoliin poistaa sen tiiliskiven sieltä kaasupolkimen alta.
kyl se kohta katoaa, qualifying time on 1,5h päästä ni sitten katoo kivi
AJ sanoi:Kimi ja DC vois jo kohtapuoliin poistaa sen tiiliskiven sieltä kaasupolkimen alta.
h@nz sanoi:Tietääkö joku miksi tuo JJ hourii koko ajan bensamääristä? Minulla on sellainen käsitys että edelleenkin 1. aika-ajot ajetaan "vapailla bensamäärillä" eli siis tyhjillä tankeilla, ja vasta 2. ajoon pannaan kisabensat/kisasäädöt? Vai onko tässäkin tapahtunut joku sääntömuutos? Ainakin JJ:n mukaan tallit taktikoivat jo nyt bensamäärillä ja "mitään letkuja ei saa enää kiinnittää autoihin".
h@nz sanoi:Olenko vielä unessa vai olenko minä kulkenut laput silmillä koko off-seasonin?
Mitä nää jätkät nyt puhuu 107% säännöstä? Onko se sääntö todellakin vieläkin voimassa? itse kuvittelin että se ei ole ollut voimassa 2002 jälkeen? (kun aika-ajo käytäntö muutettiin)
Taisi kuitenkin Montoya, Alonso, Webber, Sato ja Button ajaa kevyemmällä autolla. Ferrarit kahdesti varikolle ja nämä viisi sankaria kolmesti.JT sanoi:Itse en jaksa uskoa, että noita eroja millään bensamäärillä selitetään. Aika samanlaisilla taktiikoillahan kaikki kärkitallit olivat liikkeellä viime kaudellakin. Varmaan kaikki tulevat varikolle vähintään kolme kertaa.
JT sanoi:Itse en jaksa uskoa, että noita eroja millään bensamäärillä selitetään. Aika samanlaisilla taktiikoillahan kaikki kärkitallit olivat liikkeellä viime kaudellakin. Varmaan kaikki tulevat varikolle vähintään kolme kertaa.