FO110K
Banned
- Liittynyt
- 3.1.2001
- Viestit
- 15345
kyl se kohta katoaa, qualifying time on 1,5h päästä ni sitten katoo kiviAJ sanoi:Kimi ja DC vois jo kohtapuoliin poistaa sen tiiliskiven sieltä kaasupolkimen alta.
kyl se kohta katoaa, qualifying time on 1,5h päästä ni sitten katoo kiviAJ sanoi:Kimi ja DC vois jo kohtapuoliin poistaa sen tiiliskiven sieltä kaasupolkimen alta.
Kai se pohtii sitä, että kaikki eivät ajaisi tyhjillä tankeilla. En tiedä, sekaisin kuin aina!h@nz sanoi:Tietääkö joku miksi tuo JJ hourii koko ajan bensamääristä? Minulla on sellainen käsitys että edelleenkin 1. aika-ajot ajetaan "vapailla bensamäärillä" eli siis tyhjillä tankeilla, ja vasta 2. ajoon pannaan kisabensat/kisasäädöt? Vai onko tässäkin tapahtunut joku sääntömuutos? Ainakin JJ:n mukaan tallit taktikoivat jo nyt bensamäärillä ja "mitään letkuja ei saa enää kiinnittää autoihin".
Itse ihmettelin aivan samaa. Viime vuonna tuo 107 prossan sääntö ei ainakaan ollut voimassa. Mielenkiinnolla seuraan, että onko tilanteeseen tullut muutos... vai onko kyse ainoastaan selostajan "aivopierusta"h@nz sanoi:Olenko vielä unessa vai olenko minä kulkenut laput silmillä koko off-seasonin?
Mitä nää jätkät nyt puhuu 107% säännöstä? Onko se sääntö todellakin vieläkin voimassa? itse kuvittelin että se ei ole ollut voimassa 2002 jälkeen? (kun aika-ajo käytäntö muutettiin)
Taisi kuitenkin Montoya, Alonso, Webber, Sato ja Button ajaa kevyemmällä autolla. Ferrarit kahdesti varikolle ja nämä viisi sankaria kolmesti.JT sanoi:Itse en jaksa uskoa, että noita eroja millään bensamäärillä selitetään. Aika samanlaisilla taktiikoillahan kaikki kärkitallit olivat liikkeellä viime kaudellakin. Varmaan kaikki tulevat varikolle vähintään kolme kertaa.
No sitten Ferrari ajoi ensimmäisen session paljon raskaammalla autolla kuin McLarenit & Ralfin Williams. Williamsit meni lujempaa viimeisellä sektorilla eka aika-ajossa ja toisella taas Ralf jäi jotain 7 kymmenystä pelkästään sillä sektorilla. Kyllä se vähän vihjais eri bensamääristä.JT sanoi:Itse en jaksa uskoa, että noita eroja millään bensamäärillä selitetään. Aika samanlaisilla taktiikoillahan kaikki kärkitallit olivat liikkeellä viime kaudellakin. Varmaan kaikki tulevat varikolle vähintään kolme kertaa.