WebSlave
Trackman
Lewishän tarjoaa tuossa ihan helposti todennettavan todisteen: ajolinjat.Nyt yritetään ilman todisteita saada näyttämään Seb onnekkaalta keskiverto suharilta
Lewishän tarjoaa tuossa ihan helposti todennettavan todisteen: ajolinjat.Nyt yritetään ilman todisteita saada näyttämään Seb onnekkaalta keskiverto suharilta
Mutta jatkaa kuitenkin:Lewishän tarjoaa tuossa ihan helposti todennettavan todisteen: ajolinjat.
Ei saatana onnella olla tuolla missasi muutaman mutkan tai ei.Hamilton added, though, that he felt Vettel would be a worthy champion if he was to prevail this season and claim his third straight crown.
“I think he’s a true champion,” Hamilton said. “He’s polite, he’s never in trouble, he’s squeaky clean and a genuinely nice guy. He speaks incredibly well and carries himself really well. And at the end of the day you have to do the job even if you do have the best car.”
“He qualifies really well, he pulls out fantastic gaps. But when your car is that far ahead it’s easier to do that.”
Missä kohtaa Lewis puhui onnesta?Ei saatana onnella olla tuolla missasi muutaman mutkan tai ei.
Ei jokaiseen apeksiin osuminen välttämättä se nopein tapa ole.Lewishän tarjoaa tuossa ihan helposti todennettavan todisteen: ajolinjat.
Ei missään. Lähinnä viittasin "lehdistön" tulkintaan.Missä kohtaa Lewis puhui onnesta?
Tuuri käy Vettelillä jos useamman kerran kierroksella osuu apexiin, aivan tunari ratissa, mutta voittaa mainiona aika-ajajana pidetyn Webberin lähes joka kerta. On varmaan Webberistäkin tullut täysi tunari. Kumma että pysyvät radalla. :yuck:Minä ainakin uskon kun puolueettomat Alonso ja Hamilton kertovat, että Vettel ei osaa ajaa kilpaa ja että aika-ajot suhailee ihan miten sattuu pitkin reunoja. Miten tällainen tumpelo voi saada jatkosopimuksen?
Viimeiset kolme kautta eivät ole vakuuttaneet? Odotat ihmeitä radalla, jossa on melkein mahdoton ohittaa. Mut hei täähän sopii hyvin teidän vihaajien juttuihin sitten. Vettel ei osaa ohittaa eiks niin?Huomenna nähdään onko kaveri mestaruuden arvoinen.
Mun mielestä huomenna on vaan 1 kisa, ja paljon tulokseen vaikuttavia tekijöitä. On jo nähty, että on mestaruuden arvoinen kuljettaja.Huomenna nähdään onko kaveri mestaruuden arvoinen.
Katsoin kierroksen ja olen nähnyt muitakin Vettelin loistavista aika-ajo vedoista ja voin sanoa, että Vettel ei ole koskaan missannut neljää apexia. Miksi muuten mun pitäisi uskoa kaveria, joka on todistettavasti valehtelija?Lewishän tarjoaa tuossa ihan helposti todennettavan todisteen: ajolinjat.
Tuokin apexien missaaminen.. Miks muka pitää ajaa niitten mukaa jos voi ajaa nopeasti muutenki/muulla tavalla..Katsoin kierroksen ja olen nähnyt muitakin Vettelin loistavista aika-ajo vedoista ja voin sanoa, että Vettel ei ole koskaan missannut neljää apexia. Miksi muuten mun pitäisi uskoa kaveria, joka on todistettavasti valehtelija?
Itse muistan parin viime vuoden ajalta yhden kisan jossa Vettel lähti hänniltä, Silverstone. Ja sielläpä sitten kaveri ryssi muutamaan otteeseen huolella.Viimeiset kolme kautta eivät ole vakuuttaneet? Odotat ihmeitä radalla, jossa on melkein mahdoton ohittaa. Mut hei täähän sopii hyvin teidän vihaajien juttuihin sitten. Vettel ei osaa ohittaa eiks niin?
Eiköhän se nähty jo 2010. Silloin tuli ensimmäinen.Huomenna nähdään onko kaveri mestaruuden arvoinen.