kouvotsvoni
Banjottu
Kyllähän sitä hyvät täytteet voi hifistellä, mutta entäs se taikina? Vissiin 250c ylätasolla hyvä.
Mehen reseptillä, mutta pakastepizzapohjan päälle.Kyllähän sitä hyvät täytteet voi hifistellä, mutta entäs se taikina? Vissiin 250c ylätasolla hyvä.
Mullon semmonen sähkökäyttönen yhden pizzan pizzauuni kiviarinalla. Aivan vitun hyvä, kunhan opetteli kantapään kautta käyttäämään. Löytyisköhän kuvaa?Kyllähän sitä hyvät täytteet voi hifistellä, mutta entäs se taikina? Vissiin 250c ylätasolla hyvä.
Visojen perusteella joka-alan yritys.Semmonen tuli mieleen, notta onko Mehellä mahdollisesti jokin ravintola-alan yritys jossain jemmassa. Mene ja tiedä.
Mä olen päässyt jo siihen yritys ja erehdys-asteelle.Joka miehellä pitää muutama yritys olla. Aina niille käyttöä löytyy.
Kumma kyllä pitserioissa onnistutaan paistamaan pitsat 250 asteessa niin etteivät ne pala, joten ehkä se pitsan palaminen on kokista eikä lämpötilasta kiinni.200 on maksimi. Muuten palaa päältä juusto ja muut.
Laitan aina keskitasolle muhimaan, jotta pohjakin mureutuu.
Myös meitsin kotona pizzat lämpenee 250 asteen paikkeilla vailla mitään huolta palamisesta. Mutta olenkin melkoinen master chef.Kumma kyllä pitserioissa onnistutaan paistamaan pitsat 250 asteessa niin etteivät ne pala, joten ehkä se pitsan palaminen on kokista eikä lämpötilasta kiinni.
Pitserioiden kivi ym muiden pitsauunien lämpötilat pyörivät luokassa 350-400 astetta.Kumma kyllä pitserioissa onnistutaan paistamaan pitsat 250 asteessa niin etteivät ne pala, joten ehkä se pitsan palaminen on kokista eikä lämpötilasta kiinni.
310 ollut mulla asetusarvona. En toki tiedä mitä se oikeasti on. Säädin vedetty jesarilla 310:een.Pitserioiden kivi ym muiden pitsauunien lämpötilat pyörivät luokassa 350-400 astetta.