Jonkki
Press Play ►
Ett silleeen!!!!1Vastavinkki: signaturejen piilottamista vastaan voi taistella kirjoittamalla sigun asiat käsin jokaiseen viestiin.
Ett silleeen!!!!1Vastavinkki: signaturejen piilottamista vastaan voi taistella kirjoittamalla sigun asiat käsin jokaiseen viestiin.
Aha.. vaikka samassa postissa Jonkki kertoo että kukin saa niin halutessaan sigut pois näkyvistä, niin silti pitää kieltää ne kaikilta? Selvennäpä hieman tätä logiikkaa, ei nimittäin ihan aukene nyt..Jonkilla on pointtia puheissaan. Signaturien täyskielto voisi olla harkitsemisen arvoinen asia.
Pienensin sitä nyt niin paljon kuin mahdollista (Sarjan sisäiset linkit sekä oma signature osuus pienellä fontilla).Karting-porukan harrastus ei mielestäni anna tekosyytä sille, että vain he saisivat käyttää ylisuuria signatureja (Jacques, FO110K, Racer X...)
"Asiakkaalle" tarjottavaan mainospakettiin kuuluu mainosbannerin lisäksi lyhyen mainosajan vuoksi myöskinKarting-porukan harrastus ei mielestäni anna tekosyytä sille, että vain he saisivat käyttää ylisuuria signatureja (Jacques, FO110K, Racer X...)
FO110K:n kommentti siitä, että hyötyjänä olisi vain karting-piirin henkilöt, särähti hieman silmään. Tämä sun (RacerX) kommentti oli hienoa kuulla, todella upeaa että tällä palstalla tapahtuneesta mainonnasta on rahaa ainakin jonkin verran saanut myös palstan omistaja. Hyvä homma, Jussi (ja muut samalla lailla toimineet)!Ps. ja tosiaan, forumi on saanut tätä kautta rahaa ihan lahjoituksena. Oman osuuteni Myllypurosta (kuten teki moni muukin) lahjoitin forumin ylläpitorahastoon.
Nojaa, kyllähän mäkin tuolla sanoin ihan selkeästi että:FO110K:n kommentti siitä, että hyötyjänä olisi vain karting-piirin henkilöt, särähti hieman silmään. Tämä sun (RacerX) kommentti oli hienoa kuulla, todella upeaa että tällä palstalla tapahtuneesta mainonnasta on rahaa ainakin jonkin verran saanut myös palstan omistaja. Hyvä homma, Jussi (ja muut samalla lailla toimineet)!
No ensinnäkin, Antti antoi mainostilaa kun ei ollut sitä saanut kaupaksi. Me tehdään kaikki työ rahan keräämiseen omasta pussistamme (poislukien mainoksen uppaaminen sivulle), saamatta siitä itse palkkaa muulla tavalla kuin muutkin, eli kisamaksun alennuksena.Kun itse taannoin oivalsin, että mistä signatureissanne on kyse, niin tuli mieleen että mitenköhän suuri osuus tulee teille itselle hyödyksi ja miten suuri osuus forumille. Että ei vain kävisi niin että 1% tulisi Antille ja 99% osuudesta näkyisi alennuksena teillä kuskeilla hinnoissanne. Voin vain yrittää vannoa, että kyse ei ole mitenkään kateudesta vaan siitä että homma olisi reilua ja hyöty menee pääsääntöisesti niille joille se kuuluu. Tällä sivustolla tapahtuvan mainonnan tuotto kun mielestäni pääsääntöisesti kuuluisi forumin omistajalle.
Juuh, ymmärrän tämän minäkin, siksi tästä asiasta nimeomaan kysyttiin ennen kuin siguissa alettiin mainostamaan.Ymmärrän Vicen kannan. Kaveria on ilmeisesti itseä ojennettu samasta asiasta ja jos toisilla tuntuu olevan eri säännöt niin voihan siitä tehdä mieli kommentoida.
Juuh, myönnetään, olis pitänyt varmaan ilmottaa asiasta jossain päin etukäteen...Tästä asiasta kun ei tainnut olla kovin selkeästi mainittuna (en tarkoita, että se tehtävä olisi kuulunut karting-kisoja järjestäville hahmoille vaan ehkäpä forumin ylläpitopuoli olisi voinut asiaa valottaa), että miksi juuri teillä saa olla mainoksia signatureissa kun ne yleensä on käsittääkseni moderaattorin toimesta deletoitu plus muutenkin "ylisuuria" signatureja siivoiltu..
Jeps, samaa mieltä mekin ollaan. Sen takia tuota työtä mainoksien eteen tehdäänkin, ilmaiseksi.Onhan itsekin tullut kartingina ajeltua ja tajuttu että ihan halvinta hupia se ei ole ja siten on hieno homma että olette saaneet tuommoisen kaikki hyötyy -tilanteen luotua.
Ei syyllistetty, vaan selitettiin parhaamme mukaan miten tilanne on. Valitan jos tuli väärä käsitysJeps, jos modekaan ei välttämättä(?) tiedä missä liikutaan, niin miten tavallisen foorumilaisen pitäisi tietää kenellä on poikkeussäännöt ja kenellä ei? Turha tulla minua syyllistämään.
Täällä nyt ei oo juuri kukaan ollut pitkään aikaan selvillä mistään. Jännä ettei tuostakaan tukirahoituksesta ole ainakaan mun silmiin osunut mitään ilmoitusta.Jeps, jos modekaan ei välttämättä(?) tiedä missä liikutaan, niin miten tavallisen foorumilaisen pitäisi tietää kenellä on poikkeussäännöt ja kenellä ei? Turha tulla minua syyllistämään.
Meidän osalta heti kun varmistui paljonko tulee ja mistä tulee (kuskien osalta ja Myllypuron alennus %) niin siitä tehtiin julkinen topicci karting-osioon.Jännä ettei tuostakaan tukirahoituksesta ole ainakaan mun silmiin osunut mitään ilmoitusta.
No pelkästään meidän lahjoituksella niitä ei katettu. Sen verran tiedän hintatasosta ettei tuolla lahjoituksella vielä Antti pitkälle pötkiNäemmä noita lahjoituksiakaan ei enempää tarvittu, kun tilinumeroita ei sen julkisemmin esiin tuotu. Rahahuolet lienevät kaikonneet.
Folloa osittain kompaten.. Enpä ainakaan itse nähnyt tarpeelliseksi julkistaa tuota meidän lahjoitusta, mutta kyllähän se tuolla karting-alueella on esille tullut.Täällä nyt ei oo juuri kukaan ollut pitkään aikaan selvillä mistään. Jännä ettei tuostakaan tukirahoituksesta ole ainakaan mun silmiin osunut mitään ilmoitusta.
Niin mäkin käsitin, mutta en tiedä sitten onko jostain tullut kenties jotain muuta rahoitusta..No pelkästään meidän lahjoituksella niitä ei katettu. Sen verran tiedän hintatasosta ettei tuolla lahjoituksella vielä Antti pitkälle pötki
Jep, juurikin näin.Moderaattoreille tieto tästä on kuitenkin mennyt ja siksi he eivät olekaan siguihimme puuttuneet.. Ja tuo vicen viittaamaan kouvon kommenttiin, siinähän kouvo pyysi vain meitä selittämään asia, koska tiedämme taustat paremmin..
Tiesin tuosta sponssisopimuksesta (mitä ei kyllä liikaa olla mainostettu), mutta huonomuistisena en jaksanut alkaa mutuilemaan tai kirjoittamaan ympäripyöreitä "niillä kartingpaikoilla on SEMMONEN soppari f1-forumin kanssa, että oksat ja orjantappurat pois!"Jeps, jos modekaan ei välttämättä(?) tiedä missä liikutaan, niin miten tavallisen foorumilaisen pitäisi tietää kenellä on poikkeussäännöt ja kenellä ei? Turha tulla minua syyllistämään.
Jep, noinhan se on, mutta niinkuin todettu, kaiken häslingin keskellä ei tullut mieleen (ei meille, Antille kuin modeillekaan) tehdä julkista ilmoitusta...Nimenomaan noiden ylisuurien sigujen takia asiasta ois ehkä voinut mainita ja ihan jo senkin takia, että jos/kun joku saa forumilla erikoiskohtelua tai poikkeussääntöjä niin ois vähintään reilua siitä muillekin kertoa.