Signatureista

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Nimenomaan noiden ylisuurien sigujen takia asiasta ois ehkä voinut mainita ja ihan jo senkin takia, että jos/kun joku saa forumilla erikoiskohtelua tai poikkeussääntöjä niin ois vähintään reilua siitä muillekin kertoa.

Asia ei ole suuri, mutta periaatteellinen.
Kuten jo sanoin, niin siitä olisi toki voinut mainita, mutta kuten myös sanoin, niin eipä vaan tullut mieleen silloin kun ekat mainossigut tehtiin! :)

Helppoa se on olla jälkiviisas...

Enkä tiedä olisiko se välttämättä ollut edes meidän asia kertoa? Ehkä sen olisi pitänyt modejen suunnalta voinut laittaa.. Voihan täällä kuka vaan perustaa topicin, jossa kertoo että on saanut Antilta luvan pitää pillun kuvaa avattaressaan tjsp. ;)
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Voihan täällä kuka vaan perustaa topicin, jossa kertoo että on saanut Antilta luvan pitää pillun kuvaa avattaressaan tjsp. ;)
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ylisuuret fontit signaturessa ovat huonoa mainosta linkitetylle firmalle. Jos kerran moista ei muissa yhteyksissä sallita, niin sallittu sääntöjen viilaaminen (hyvässäkin tarkoituksessa) toimii itseään vastaan.

Hienoa, että tällä tavalla on saatu rahoitusta foorumille. Mielestäni tarkoitus ei kuitenkaan tässä(kään) tapauksessa pyhitä keinoja, eli vaatimattomampikin mainostaminen ajaisi saman asian. Ehkä jopa paremmin. Itselläni nimittäin on antipatioita foorumi/signaturespämmääjiä kohtaan, jos sitä ei tehdä foorumin sisäisten lainalaisuuksien mukaan. Vaikkei sponsoroija itse olisikaan vaatinut isompaa fonttia, niin suuremman fontin valinneet keskustelijat heikentävät kyseisen firman mielikuvaa minun päässäni.

Sitäkin kannattaa miettiä.

Ja sitten syyhyn miksi lainasin juuri tuon kohdan: Pidän PuoliPöhkön tämänhetkistä avataria asiattomana, vaikkei sen todellinen luonne kaikille ehkä heti avaudukaan. Asiallinen, kaikenikäisille tarkoitettu foorumi ei tosiaankaan ehkä kaipaa "pillun kuvaa" (Jacquesin sanavalinta, ei minun) avatareihin.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Vaikkei sponsoroija itse olisikaan vaatinut isompaa fonttia, niin suuremman fontin valinneet keskustelijat heikentävät kyseisen firman mielikuvaa minun päässäni.
no just just, kovat on sullakin kriteerit firmojen imagojen suhteen :D

edit. Sen verran lisäystä että signaturethan on täysin ok. kokoisia poislukien tuo alin rivi.
Mainostaminen siguissa tuli siitä kun normaalia mainosaikaa (2kk) jouduttiin lyhentämään
koska kisoja on niin usein ja se puuttuvan mainosajan arvo haluttiin korvata "asiakkaalle" jollain tapaa.
Jos se signature sua nyt noin paljon nyppii niin eipä siinä mitään, mua henk. koht. ei sun
mielipiteet pahemmin kiinnosta.
Jos ei kelpaa niin valita Antille, jos Antti käskee ne poistamaan niin sitten poistetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ja sitten syyhyn miksi lainasin juuri tuon kohdan: Pidän PuoliPöhkön tämänhetkistä avataria asiattomana, vaikkei sen todellinen luonne kaikille ehkä heti avaudukaan. Asiallinen, kaikenikäisille tarkoitettu foorumi ei tosiaankaan ehkä kaipaa "pillun kuvaa" (Jacquesin sanavalinta, ei minun) avatareihin.
Tuo mun kommentti oli toki vain vertauskuvallinen.. Kun vaadittiin sitä että meidän olisi pitänyt kertoa kaikille täällä että Antti on antanut meille luvan mainostamiseen, niin vastasin vaan, että eipä sekään kovin luotettava tapa ole, jos me se tehdään. Antin tai moderaattorien pitäisi se tiedoitus tehdä ei meidän, koska muutenhan kuka tahansa voisi ilmoitella täällä mitä tahansa..

Mielestäni on myös heidän (ylläpitäjien) asia päättää onko tällainen asia tiedoittamisen arvoinen vai ei. Tuskin me peruskäyttäjät voidaan sitä päätöstä tehdä?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ylisuuret fontit signaturessa ovat huonoa mainosta linkitetylle firmalle. Jos kerran moista ei muissa yhteyksissä sallita, niin sallittu sääntöjen viilaaminen (hyvässäkin tarkoituksessa) toimii itseään vastaan.

Hienoa, että tällä tavalla on saatu rahoitusta foorumille. Mielestäni tarkoitus ei kuitenkaan tässä(kään) tapauksessa pyhitä keinoja, eli vaatimattomampikin mainostaminen ajaisi saman asian. Ehkä jopa paremmin. Itselläni nimittäin on antipatioita foorumi/signaturespämmääjiä kohtaan, jos sitä ei tehdä foorumin sisäisten lainalaisuuksien mukaan. Vaikkei sponsoroija itse olisikaan vaatinut isompaa fonttia, niin suuremman fontin valinneet keskustelijat heikentävät kyseisen firman mielikuvaa minun päässäni.

Sitäkin kannattaa miettiä.

Ja sitten syyhyn miksi lainasin juuri tuon kohdan: Pidän PuoliPöhkön tämänhetkistä avataria asiattomana, vaikkei sen todellinen luonne kaikille ehkä heti avaudukaan. Asiallinen, kaikenikäisille tarkoitettu foorumi ei tosiaankaan ehkä kaipaa "pillun kuvaa" (Jacquesin sanavalinta, ei minun) avatareihin.
Kuten aikaisemmin kirjoitin:

Jos sigut tai avattaret häiritsee ne voi laittaa piiloon omilla asetuksilla. Jos jonkun kommentit häiritsevät, niin sitten vain ignorea käyttämään. Ihan turha tehdä näistä asioista kaikkien ongelmia.
 

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Mielestäni on myös heidän (ylläpitäjien) asia päättää onko tällainen asia tiedoittamisen arvoinen vai ei. Tuskin me peruskäyttäjät voidaan sitä päätöstä tehdä?
No Antin tiedoitukset nyt ovat..niin mitkä? Ei ole näkynyt aikoihin kuin se, missä valitti jotta tarviis rahaa serverivuokraan.

Minulla ei tästä havaintoa.. Tuli vain privaa mainosmaakareilta, jotta tämmönen soppari on tehty ja Antti sen hyväksynyt. Ei minulla siihen lisättävää sitten kait, kun ei yksityiskohdista tai pääpiirteistäkään mitään havaintoa.

t: kouvo
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei minulla siihen lisättävää sitten kait, kun ei yksityiskohdista tai pääpiirteistäkään mitään havaintoa.
No asia (saadaanko mainostaa signatureissa) kysytty Antilta = saatu hyväksyntä joka me ollaan
sitten ilmoitettu myöskin moderaattoreille jotta asia on näitä valvovien tiedossa.

edit. lainaus ko. viestistä:
Racer X sanoi:
saimme Antilta luvan mainostaa minun, FO110K:n sekä Jacquesin siguissa seuraavan ajettavan kartinkisan kotisivuja url
linkin muodossa alkaen tänään ja kauden loppuun saakka.
En tiennyt että tarvis olla vielä yksityiskohtaisempi ilmoitus tai joku muukin pääpiirre vielä :confused:

No Antin tiedoitukset nyt ovat..niin mitkä? Ei ole näkynyt aikoihin kuin se, missä valitti jotta tarviis rahaa serverivuokraan.
Jaah, kannattaisko sitten kysellä siltä suoraan? Ainakin me ollaan saatu siihen aina yhteys kun on tarvinnut jotain tietoa :)
 
Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Oikeesti saataisko tästä vielä vähän hankalampaa?

Musta huvin vuoksi tehdyt isot signaturet voisi kieltää, mutta rajatussa määrin käytetyt (kuten nyt) ja järkevästi foorumiin liittyvät isot sigut voi sallia.

on ne sitten foorumin shakkikerhon, triatlonkerhon tai vaikka signaturejenteko-kerhon mainoksia. Kunhan niillä on joku järkevä idea ja liittyy jotenkin foorumiini, vaikka foorum ei niistä suoraan hyötyiskään. Jos ne jotakuta häiritsee, niin kuten Nomi sanoi ne saa piiloon.

:jaska:
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Tuo mun kommentti oli toki vain vertauskuvallinen.. Kun vaadittiin sitä että meidän olisi pitänyt kertoa kaikille täällä että Antti on antanut meille luvan mainostamiseen, niin vastasin vaan, että eipä sekään kovin luotettava tapa ole, jos me se tehdään. Antin tai moderaattorien pitäisi se tiedoitus tehdä ei meidän, koska muutenhan kuka tahansa voisi ilmoitella täällä mitä tahansa..

Mielestäni on myös heidän (ylläpitäjien) asia päättää onko tällainen asia tiedoittamisen arvoinen vai ei. Tuskin me peruskäyttäjät voidaan sitä päätöstä tehdä?
Missä tuota vaadittiin että tiedotushomma olisi kuulunut teille? Asiaa sivutaan mun ja Dominicin viestissä ja kummassakin katseet on käännetty enimmäkseen ylläpitoon päin. Dominicin viesti tosin on hieman epäselvä, mutta päätellen tästä Dominicin aikaisemmasta viestistä
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1306930&postcount=31
hänen viestiensä sisältö kohdistuu hänelläkin lähinnä ylläpidon puolelle.

Tuossa viestissähän Dominic ymmärtääkseni viittaa keväiseen rahapulakeskusteluun serveriasioiden osalta. Domppari ei siis tuossa viitanne teidän kartinghemmojen juttuun..
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jaah, kannattaisko sitten kysellä siltä suoraan? Ainakin me ollaan saatu siihen aina yhteys kun on tarvinnut jotain tietoa :)
En ole jaksanut alkaa tutkia onko ottanut selvää ja hoitanut asioita mistä olen valittanut sen 10 kertaa privalla/sähköpostilla, kertaakaan ei ole vastausta kuulunut. Suorempaa reittiä ei tällä hetkellä tiedossa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
En ole jaksanut alkaa tutkia onko ottanut selvää ja hoitanut asioita mistä olen valittanut sen 10 kertaa privalla/sähköpostilla, kertaakaan ei ole vastausta kuulunut. Suorempaa reittiä ei tällä hetkellä tiedossa.
ok, no ei oo ollut meillä sitä pulmaa ihme kyllä
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Missä tuota vaadittiin että tiedotushomma olisi kuulunut teille? Asiaa sivutaan mun ja Dominicin viestissä ja kummassakin katseet on käännetty enimmäkseen ylläpitoon päin. Dominicin viesti tosin on hieman epäselvä, mutta päätellen tästä Dominicin aikaisemmasta viestistä
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1306930&postcount=31
hänen viestiensä sisältö kohdistuu hänelläkin lähinnä ylläpidon puolelle.

Tuossa viestissähän Dominic ymmärtääkseni viittaa keväiseen rahapulakeskusteluun serveriasioiden osalta. Domppari ei siis tuossa viitanne teidän kartinghemmojen juttuun..
Juu, kyseessä semmonen yleinen turhautuneisuus. Meinaan kuvittelin, että kun vähän koputtelen, niin saatais ne tilinumerot yleisesti esille, markkinoitua aihetta ja Forumin elämä turvattua ehkä parikin vuotta eteenpäin kerralla, mutta eipä mitään kuulunut, joten en maksa itsekään tässä vaiheessa enempää.

En tiä. No mutta hyvä niin kauan kun palvelin vielä pingeihin vastaa.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jos sigut tai avattaret häiritsee ne voi laittaa piiloon omilla asetuksilla. Jos jonkun kommentit häiritsevät, niin sitten vain ignorea käyttämään. Ihan turha tehdä näistä asioista kaikkien ongelmia.
Ei se, että kerron ylläpidolle oman mielipiteeni sille varatulla palstalla tee siitä kaikkien ongelmaa. Sitä vartenhan tämä Ylläpito-osasto myös on (tiedottamisen lisäksi). Kaikkien sigujen ja avatarten piilottaminen ei ole oikea ratkaisu, jos itseäni häiritseviä on vain muutama. Se olisi kuin koko omenapuun kaatamista parin huonon omenan takia.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Kyllä joillakin osaa olla sitten tosi typeriä signatureja.
 
Ylös