kouvotsvoni
Banjottu
Saahan noista ilmoitella heille tai kiertoteitse modeille. Ei jaksa plärätä members listiä.Kyllä joillakin osaa olla sitten tosi typeriä signatureja.
Saahan noista ilmoitella heille tai kiertoteitse modeille. Ei jaksa plärätä members listiä.Kyllä joillakin osaa olla sitten tosi typeriä signatureja.
No joo.. olin hieman huumorimielellä liikenteessä tuossa. Jätän tarkentamatta paitsi sen verran sanon että tulipahan tuossa vaihdettua signaturea erään mainoslehtisen lukemisen jälkeen.Saahan noista ilmoitella heille tai kiertoteitse modeille. Ei jaksa plärätä members listiä.
Kirjoitin privaa hälle asiasta. Saishan tuota itse muokattuakin pienemmäksi, olenhan parsa ja kaikkivoipa.Nipsuhuulella erittäin miehekäs allekirjoitus.
Nyt on signature taas oikeassa koossaan. Näitkö muuten siguni fonttikoolla 4 vai 7? Laitoin siguni kooksi aluksi 7, mutta muutin sen noin parin minuutin jälkeen kokoon 4, kun huomasin 7-kokoisessa kirjaimien olevan elefantin kokoisia.Nipsuhuulella erittäin miehekäs allekirjoitus.
Pääsääntöisesti ne ei häiritse niin paljoa että niitä tarvitsisisisi piilottaa, mutta Gobletin sigussa taisi olla kymmenisen riviä tekstiä.Ne sigut saa edelleen piiloon. itse pitänyt hyvinkin paljon tästä siguttomasta versiosta.
Pitää vaan välillä muistaa vaihtaa oma. Kun sitäkään ei näe, niin unohtuu.
Onkos tuo sääntö vielä voimassa? Joku sigu kaipaisi ehkä vähän "tiivistämistä".Joillakin käyttäjillä ovat signaturet päässeet kasvamaan.
Quote-tagit signatureissa, ylisuuret ja värikkäät fontit sekä moniriviset signaturet haittaavat forumin luettavuutta, on suotavampaa pitää signature ytimekkäänä ja hillittynä.
On. Kannattaa rapota moiset jos/kun niitä huomaa.Onkos tuo sääntö vielä voimassa? Joku sigu kaipaisi ehkä vähän "tiivistämistä".
Oma signatureni on seuraava:Onkos tuo sääntö vielä voimassa? Joku sigu kaipaisi ehkä vähän "tiivistämistä".
Tai voisi jalkautua ihmisten ilmoille ja kulkea ovelta ovelle kyselemässä: "Oletko kuullut ateismista? Mulla olis tässä kuule tällaisia lehtiä ja sarjakuvia aiheesta." Kyllä ne uskonnon tuputtajat on tietysti ihan yhtä ärsyttäviä varsinkin tällaiselle hyväntahtoiselle ihmiselle kuin minä, joka en oikein edes vittuiluun taivu kun tullaan ovelle vartiotorneja tarjoamaan. Enkä koskaan muista tilanteen päällä ollessa edes kysyä, että: "Onko siellä taivaassa black-metallia?"Joo... Jokainen uskoo tai on uskomatta mihin lystää mutta jos omaa uskoaan tai uskonnottomuuttaan joka välissä tuputtaa muille, se saa ennemmin tai myöhemmin niskavillat pystyyn.
Voisko noi julistukset jättää ihan suosiolla pois? Kun tuntuu, että ihan tarkoituksella kaivetaan verta nenästä.
:nope::thumbdown
Niin. Mutta jos on hiukan parempi kun kaikki muut. Saako edes hiukan retsoilla :frank:Joo... Jokainen uskoo tai on uskomatta mihin lystää mutta jos omaa uskoaan tai uskonnottomuuttaan joka välissä tuputtaa muille, se saa ennemmin tai myöhemmin niskavillat pystyyn.
Voisko noi julistukset jättää ihan suosiolla pois? Kun tuntuu, että ihan tarkoituksella kaivetaan verta nenästä.
:nope::thumbdown
Pakkohan sitä tuollaisessa tapauksessa on edes pikkasen. Vaikka olisi kiellettyäkin.Niin. Mutta jos on hiukan parempi kun kaikki muut. Saako edes hiukan retsoilla :frank: