Signatureista

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Saahan noista ilmoitella heille tai kiertoteitse modeille. Ei jaksa plärätä members listiä.
No joo.. olin hieman huumorimielellä liikenteessä tuossa. Jätän tarkentamatta paitsi sen verran sanon että tulipahan tuossa vaihdettua signaturea erään mainoslehtisen lukemisen jälkeen.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Nipsuhuulella erittäin miehekäs allekirjoitus.
Nyt on signature taas oikeassa koossaan. Näitkö muuten siguni fonttikoolla 4 vai 7? Laitoin siguni kooksi aluksi 7, mutta muutin sen noin parin minuutin jälkeen kokoon 4, kun huomasin 7-kokoisessa kirjaimien olevan elefantin kokoisia. :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ne sigut saa edelleen piiloon. itse pitänyt hyvinkin paljon tästä siguttomasta versiosta.

Pitää vaan välillä muistaa vaihtaa oma. Kun sitäkään ei näe, niin unohtuu. :D
 

Makkonen

Guest
Ne sigut saa edelleen piiloon. itse pitänyt hyvinkin paljon tästä siguttomasta versiosta.

Pitää vaan välillä muistaa vaihtaa oma. Kun sitäkään ei näe, niin unohtuu. :D
Pääsääntöisesti ne ei häiritse niin paljoa että niitä tarvitsisisisi piilottaa, mutta Gobletin sigussa taisi olla kymmenisen riviä tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Tehdäänpä selväksi kaikille, että alussa mainittujen lisäksi myös kuvat ovat kiellettyjä signatureissa, vaikka niiden lisääminen taitaa mahdollista olla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Joillakin käyttäjillä ovat signaturet päässeet kasvamaan.
Quote-tagit signatureissa, ylisuuret ja värikkäät fontit sekä moniriviset signaturet haittaavat forumin luettavuutta, on suotavampaa pitää signature ytimekkäänä ja hillittynä.
Onkos tuo sääntö vielä voimassa? Joku sigu kaipaisi ehkä vähän "tiivistämistä".
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Onkos tuo sääntö vielä voimassa? Joku sigu kaipaisi ehkä vähän "tiivistämistä".
Oma signatureni on seuraava:

Minulle juutalainen uskonto on kuten kaikki muutkin: lapsellisten taikauskojen ruumiillistuma.” "Minulle sana "jumala" ei ole muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote. Raamattu on kokoelma kunniallisia mutta alkukantaisia legendoja, jotka ovat melko lapsellisia. Edes hienostuneet tulkinnat eivät voi tätä asiaa muuttaa"
Albert Einstein

Onhan tuo monirivinen, mutta olen himmentänyt ja pienentänyt fontin. Vilpittömästi toivon, että signatureni ei aiheuta pahennusta edes kristilliskepulaisissa vähemmistöpiireissä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Alkaa olemaan aika väsähtänyttä jo. Kalastelu. Vaikka ajankohta onkin otollisesti valittu.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Joo... Jokainen uskoo tai on uskomatta mihin lystää mutta jos omaa uskoaan tai uskonnottomuuttaan joka välissä tuputtaa muille, se saa ennemmin tai myöhemmin niskavillat pystyyn.
Voisko noi julistukset jättää ihan suosiolla pois? Kun tuntuu, että ihan tarkoituksella kaivetaan verta nenästä.
:nope::thumbdown
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Oma signatureni on seuraava:

Minulle juutalainen uskonto on kuten kaikki muutkin: lapsellisten taikauskojen ruumiillistuma.” "Minulle sana "jumala" ei ole muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote. Raamattu on kokoelma kunniallisia mutta alkukantaisia legendoja, jotka ovat melko lapsellisia. Edes hienostuneet tulkinnat eivät voi tätä asiaa muuttaa"
Albert Einstein

Olen vain piilottanut sen teiltä rahvaalta kokonaan näkyvistä ku ootte niin huonoja ihmisiä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Joo... Jokainen uskoo tai on uskomatta mihin lystää mutta jos omaa uskoaan tai uskonnottomuuttaan joka välissä tuputtaa muille, se saa ennemmin tai myöhemmin niskavillat pystyyn.
Voisko noi julistukset jättää ihan suosiolla pois? Kun tuntuu, että ihan tarkoituksella kaivetaan verta nenästä.
:nope::thumbdown
Tai voisi jalkautua ihmisten ilmoille ja kulkea ovelta ovelle kyselemässä: "Oletko kuullut ateismista? Mulla olis tässä kuule tällaisia lehtiä ja sarjakuvia aiheesta." Kyllä ne uskonnon tuputtajat on tietysti ihan yhtä ärsyttäviä varsinkin tällaiselle hyväntahtoiselle ihmiselle kuin minä, joka en oikein edes vittuiluun taivu kun tullaan ovelle vartiotorneja tarjoamaan. Enkä koskaan muista tilanteen päällä ollessa edes kysyä, että: "Onko siellä taivaassa black-metallia?"
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Joo... Jokainen uskoo tai on uskomatta mihin lystää mutta jos omaa uskoaan tai uskonnottomuuttaan joka välissä tuputtaa muille, se saa ennemmin tai myöhemmin niskavillat pystyyn.
Voisko noi julistukset jättää ihan suosiolla pois? Kun tuntuu, että ihan tarkoituksella kaivetaan verta nenästä.
:nope::thumbdown
Niin. Mutta jos on hiukan parempi kun kaikki muut. Saako edes hiukan retsoilla :frank:
 
Ylös