Jellinek
Banned
-No mene ihmeessä Red Bullin tallipiltuuseen kysymään löytyisikö tuota "herkkua" heiltä!Kotiuduttuani kuukletin. Onks toi joku itävaltalainen herkku?
-No mene ihmeessä Red Bullin tallipiltuuseen kysymään löytyisikö tuota "herkkua" heiltä!Kotiuduttuani kuukletin. Onks toi joku itävaltalainen herkku?
Korkki kiinni!
Vähän pieni, ei näy!
Quotetetaan vielä kerran, että josko nyt näkyisi.
Mikä ei näy? Toi kuva vai?
Sanoks se sulle mitään muuta?Vähän pieni, ei näy!
Että mitenkä se sitten on lepotilassa?Sanoks se sulle mitään muuta?
Meinasin juuri sanoa samaa. Viimeksi itse saksan mantereelle eksynyt joskus 96-98 tienoilla Hamburgissa.Yks Rädyn Sepe ei tykkää Saksasta.
Saksan mantereelle? :doubtful:Meinasin juuri sanoa samaa. Viimeksi itse saksan mantereelle eksynyt joskus 96-98 tienoilla Hamburgissa.
Mikä kuva?Mikä ei näy? Toi kuva vai?
Itävallan mantere on Saksan mantereen vieressä.Saksan mantereelle? :doubtful:
Jotta huomaisit sen.Miks tuota Ritari Ässän kuvaa on quoteltu niin monesti?
Ai ihan MUA varten?!?!?!Jotta huomaisit sen.
Sitten kun juutalaiset lopettavat käyttämästä holokausti-korttia. Eli ei ikinä.Kuinkahan monta vuosikymmentä menee ennen kuin Saksasta voidaan puhua ilman natsireferenssejä?
Yhden kaverin kanssa kerran spekuloitiin, että mitäs jos rock-musiikki olisikin syntynyt Saksassa USAn sijaan. Että ei olisikaan sotkettu bluesia ja countrya vaan Wagneria ja marssirytmejä ja mahdollisesti nahkahousukaljatupajodlausta. Ei itse asiassa kamalan kauas martial industrialista poikkeaisi moinen sotku :idea:.Mitä ihailen entisajan Saksata?
-Keisarikuntaa, jossa tehtiin mahtavia keksintöjä kuten auto ja klassista musiikkia kuten Wagner.
Sekä ainakin Amon Düül, Amon Düül II, Ash Ra Tempel, Brainticket, Can, Cluster, Einstürzende Neubauten, Electric Moon, Elend, Eloy, Faust, Edgar Froese, Manuel Göttsching, Guru Guru, Kalacakra, Kraftwerk, Neu!, Popol Vuh, Klaus Schulze, Tangerine Dream, Nektar ja Rammstein. Ainakin. Toisaalta osa noista menee jonkin verran siihen "jos rokki olisikin syntynyt Saksassa" -osastoon.Onneksi maasta on tullut monia hyviä rock-yhtyeitäkin ja muusikkoja (Gammaray, Helloween, Scorpions, Axel Rudi Pell...).