Sama Pikkujuttu silti, moni on saanut.Stipendin saaminen amiksesta.
Yhtä formulakirjasarjaa tein omaksi ilokseni monta vuotta, nyt mutulla vastaisin sen.
Sama Pikkujuttu silti, moni on saanut.Stipendin saaminen amiksesta.
Millenium-pystin saanti?Kerron suurimman saavutukseni huhtikuussa 2018.
Vakavasti puhuen eräs pysti liittyy kyllä ihan saavutusteni kärkipäähän.Millenium-pystin saanti?
Se et ollu sinä joka lauko pelin neljäännollaan Globenissa siniviivalta. Uskoisit jo.Vakavasti puhuen eräs pysti liittyy kyllä ihan saavutusteni kärkipäähän.
Pics or it didn´t happen.Vakavasti puhuen eräs pysti liittyy kyllä ihan saavutusteni kärkipäähän.
Uskoakseni olet myös imenyt tissiä.Näin tissit.
Pystin kärki osui päähän?Vakavasti puhuen eräs pysti liittyy kyllä ihan saavutusteni kärkipäähän.
Vaatimattomuus kaunistaa.Elämäni suurin saavutus tulee olemaan vuosien 2030-40 välillä voittamani Nobelin rauhanpalkinto, Oscar-palkinto parhaasta ohjauksesta, Emmy-palkinto parhaasta ohjauksesta, Emma-palkinto, Jussi-palkinto parhaasta ohjauksesta, Tony-palkinto parhaasta ohjauksesta ja Grammy-palkinto vuoden kappaleesta.
F1-forum tekee ihmeitä elämänlaadulle.Saavutukseksi voidaan kai laskea se, että olen elämääni paljon tyytyväisempi tällä hetkellä kuin vaikkapa 5 vuotta sitten.
Itse olisin pettynyt jos omien saavutusteni kärkipäässä olisi paskat. Tai edes rekistörö forumille.F1-Forumille rekisteröityminen.
Ja paskat... *heh*
Vaatimattomuus kaunistaa.Itse olisin pettynyt jos omien saavutusteni kärkipäässä olisi paskat. Tai edes rekistörö forumille.
:thumbup:Saavutukseksi voidaan kai laskea se, että olen elämääni paljon tyytyväisempi tällä hetkellä kuin vaikkapa 5 vuotta sitten.