Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Mää aion uskoa, että Lorastinen on true love, ikurakkaus, niinku Ridge ja Brooke/Taylor.

Ja sitä ei sitten mitkään tosiasiat sotke, kyllä jämpti on näin :mad:!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mää aion uskoa, että Lorastinen on true love, ikurakkaus, niinku Ridge ja Brooke/Taylor.

Ja sitä ei sitten mitkään tosiasiat sotke, kyllä jämpti on näin :mad:!
Varman tiedon lähde sanoi:
7 päivää -lehti uutisoi kesäkuussa 2012 Loreenin seurustelevan suomalaisen rap-artisti Elastisen kanssa. Loreenin tiedottaja Helene Wigren kuitenkin kumosi uutisen Aftonbladetin haastattelussa todeten, että kyseessä on väärinkäsitys.
Tiedottaja tiedottaa totta, tai sitten sitten se on vaan kade.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Aamuisessa univajekoomassani sanoin joojoojoo puhelinmyyjälle ja nyt on elämä pilalla :(.
Puhelinmyyjälle pitää sanoa heti kärkeen, että nyt on huono aika, että voisko se soittaa joskus toiste. Hyvin harvoin jos milloinkaan on soittanut uudestaan.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Puhelinmyyjälle pitää sanoa heti kärkeen, että nyt on huono aika, että voisko se soittaa joskus toiste. Hyvin harvoin jos milloinkaan on soittanut uudestaan.
Yleensä soittaa uudelleen heti seuraavana päivänä jos toteaa olevan huono aika.

Kun vastaa jollain muulla kielellä kuin suomeksi niin lopputulos on mitä todennäköisimmin toivotunlainen.:D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Yleensä soittaa uudelleen heti seuraavana päivänä jos toteaa olevan huono aika.

Kun vastaa jollain muulla kielellä kuin suomeksi niin lopputulos on mitä todennäköisimmin toivotunlainen.:D
Ilmeisesti mun puheesta ei sitten saa selvää, koskapa mulle ei uudestaan soitella?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Sulla ei vaan ole siellä kuilussa, johon Ilpo sut heitti, kunnolla kenttää.
Mites se ensimmäinen puhelu sitten tulee aina perille? Sun logiikassas ei ole päätä eikä häntää. Ja viimeisen kerran. Mua ei ole heitetty mihkään kuiluun!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös