Häpeän ja kadun toimintaani. Voi minua kurjaa!
Mut voit nyt olla onnellinen koska oon lyötäny oman rinssini viimeinkin.
Ehkä siksi et oot tommonen ohari jänistäjä! :frank:
Häpeän ja kadun toimintaani. Voi minua kurjaa!
Kuulin tapauksesta, jossa ravintoloitsija halusi varautua oikein kunnolla riistakauteen ja tilasi tusinan niitä. Ne toi sille mäyräkoiran. Ihan hyvää mureketta tuli.Pitäisköhän ostaa muutama karhu, on hyveä.
Olen toki onnellinen puolestasi. En yhtään katkera tai mitään. Paiskon tavaroita täällä ja hieman itken.Mut voit nyt olla onnellinen koska oon lyötäny oman rinssini viimeinkin.
No toi ei kyllä kovin hyvältä CV:ssä näytä...:dunno:Ehkä siksi et oot tommonen ohari jänistäjä! :frank:
Olen toki onnellinen puolestasi. En yhtään katkera tai mitään. Paiskon tavaroita täällä ja hieman itken..
Hain jo eilen, ja mussutin koko pussillisen illan hämyssä. Helpotti toki.Hae pääkallo salmiakkeja, se helpottaa.![]()
Voi se ihan hyvältä näyttää CV:ssä kun mainitset laran suosittelijaksi.No toi ei kyllä kovin hyvältä CV:ssä näytä...:dunno:
...ei kyllä... miks mä kirjoitin noin, eihän toi tarkoita mitään. Plus miinus. Turhuutta moinen, sanojen tuhlausta.
Kuvittelitko pääkallon kenraalin, laran, ampumahiihtäjän vai Richardin pääkalloksi?Hain jo eilen, ja mussutin koko pussillisen illan hämyssä. Helpotti toki.
Testaa myös, että pysyykö silmä perseessä mutta älä niin liki ettei tartu ripsi piirakkaan.Testing, testing. Lähden tästä kaupungille hiihtämään ja koklaamaan, että pysyykö luomiväri luomessa. Vähän jännittää. Saa nähdä tuleeko sieltä kotiin Lumipallo vai Pelle Hermanni, joka on saanu nakkikiskalla pataan.
JAA MIKÄ!PISSALAURI!!!!
Yks tietskari liikaa sulle jäi.Tulipa siivottua autotalli ja varasto. Sekä vietyä kaatopaikalle tietokoneita, vaatteita, astioita ja vaikka mitä sähköhärveliä. Siellä olikin ihan ruuhkaa, kun tänään (ja ens lauantaina) saa viedä veloituksetta vaikka mitä ongelmajätettä.
Mahtuu muuten autokin taas talliin.![]()
En omista tietskaria.Yks tietskari liikaa sulle jäi.
Äänisyntetisaattori lienee C64:n peruja.
Silmä pysy päässä (aina vaan valitettavan lähellä kaksostaan), perse pysy hamosessa ja piirakka ei kaipaa enää yhtäkään lisäripseä, pysyin siis siitä kaukana.Testaa myös, että pysyykö silmä perseessä mutta älä niin liki ettei tartu ripsi piirakkaan.
Mö en tuota usko, tuletko näyttämään?Silmä pysy päässä (aina vaan valitettavan lähellä kaksostaan), perse pysy hamosessa ja piirakka ei kaipaa enää yhtäkään lisäripseä, pysyin siis siitä kaukana.
Silmää, persettä vaiko piirakkaa?Mö en tuota usko, tuletko näyttämään?
Mistä on kysymys? Nopeinko voittaa? Vastatkaa ÄKKIÄ!Silmää, persettä vaiko piirakkaa?