Noin saa muuten monesti helpommin unen päästä kiinni :ahem:Joo, kuulokkeet korvillani, musiikia kuunnellen,,,
Tai radio (hiljaisella) muutoin vaan päällä.
Noin saa muuten monesti helpommin unen päästä kiinni :ahem:Joo, kuulokkeet korvillani, musiikia kuunnellen,,,
Onnittelen.Saavuin kotiin. Hassu olo.
Kiitos!!Onnittelen.
Eipä ihme, olen kuullut sulla nykyään olevan sekä harvinaisen vittumainen alainen että esimies.Heräsinpä vihdoin. Meni kuusi tuntia pitempään kuin normaaliaamuina. Uni oli siis ihan tarpeen.
Heräsinpä vihdoin. Meni kuusi tuntia pitempään kuin normaaliaamuina. Uni oli siis ihan tarpeen.
Ja työkaveri viereisestä huoneesta. :ahem: Siinä on melkoinen valituskierre, kun yhdestä toiselle valittaa ja sitten antaa ja saa palautetta.Eipä ihme, olen kuullut sulla nykyään olevan sekä harvinaisen vittumainen alainen että esimies.
Olikin ihan uusi tieto, että istut itsesi kanssa viereisissä huoneissa. Kiirettä pitää.Ja työkaveri viereisestä huoneesta.
Jänskättäkö ihan Suomen pääkaupunkiin tulla?Se olis lauantai ja töitä töitä, illalla ehkäpä helsingissä pyörähtämään.
No jänskättääkö?! En kyl ehkä uskalla. Ehkä joudun jäädä kynttilän valossa sohvan nurkkaan kattomaan itku leffoja kenraalin kanssa.Jänskättäkö ihan Suomen pääkaupunkiin tulla?
Sanotaan näin että Hesa ei oo minkään mittapuu, koskaan en oo käyny siellä eikä niin väliks vaikka en kävisikään koskaan.Jänskättäkö ihan Suomen pääkaupunkiin tulla?
Sydäntä kouraisevat leffat on just parhaita, esimerkiksi anna hyvän hyvän kiertää ja Clintit.No jänskättääkö?! En kyl ehkä uskalla. Ehkä joudun jäädä kynttilän valossa sohvan nurkkaan kattomaan itku leffoja kenraalin kanssa.
Pitäisköhän ostaa muutama karhu, on hyveä.Metsästäjille maksetaan tänä syksynä karhunlihasta vain kolmannes parhaiden vuosien tasosta. Viime päivinä kotimaiset lihanjalostajat ovat maksaneet karhusta 10-12 euroa kilolta.
OIJOIJOI, ootko sä viimeinkin tulossa mun luo? Munhan täytyy alkaa nyt kiireesti siivoamaan ja tiskaamaan ja silleen ja kiirehän tässä tulee voivoivoi mä en millään kerkee. Jos sittenkin kattelis töllöä ja vähän surffailis netissä.Se olis lauantai ja töitä töitä, illalla ehkäpä helsingissä pyörähtämään.
Sä pelkäist aikoinaan liikaa ampumahiihtäjiä ja jätit laran riutumaan, varsin suorasukaisista ehdotuksista huolimatta. Sen seurauksena sulla on känsäiset kourat, eikä hyvin harjoitettu ....OIJOIJOI, ootko sä viimeinkin tulossa mun luo? Munhan täytyy alkaa nyt kiireesti siivoamaan ja tiskaamaan ja silleen ja kiirehän tässä tulee voivoivoi mä en millään kerkee. Jos sittenkin kattelis töllöä ja vähän surffailis netissä.
Häpeän ja kadun toimintaani. Voi minua kurjaa!Sä pelkäist aikoinaan liikaa ampumahiihtäjiä ja jätit laran riutumaan...