Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ai niin. Kenenkään ei kannata kuulu liittoon, koska jos työnantaja antaa kenkää, on se ihan oikein sinulle, vitun moukka.
Tuossa jjv'n esittämässä casessa ei ole lainkaan kyse onko irtisanominen laillinen vai ei, vaan kyse on puhtaasti siitä kumpi kahdesta vaihtoehdosta on hänen äitinsä tapauksessa taloudellisesti kannattavampi.

Uskotko siis liton lakimiehillä olevan paremmat laskimet ja ennustuskyvyt jjv'n äidin suhteen kuin jjv'n perheellä?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
tmoin asenne ay-liikkeeseen on verrattavissa uskonnoliseen hurmokseen. Harmi, ettei ay-liikkeellä ole omaa hautausmaata, mutta ehkäpä oma taivas sentään löytyy.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mitenköhän mut taas tähän saatiin mukaan ?
Hyvää iltaa :D Kunhan herätin, ettei torkkukuola tipahda näppikselle :thumbup:


Tuossa jjv'n esittämässä casessa ei ole lainkaan kyse onko irtisanominen laillinen vai ei, vaan kyse on puhtaasti siitä kumpi kahdesta vaihtoehdosta on hänen äitinsä tapauksessa taloudellisesti kannattavampi.

Uskotko siis liton lakimiehillä olevan paremmat laskimet ja ennustuskyvyt jjv'n äidin suhteen kuin jjv'n perheellä?
Kyllä. Uskon että asiaa kannattaa kysyä myöskin li(i)tolta. Koskaan ei kannattaisi mennä hyväksymään mitään tuollaista suoraan, vaan ottaa tarjous vastaan ja kipittää liitton kysymään että onkos tässä nyt järkeä.

Tai no, jos siitä huolimatta että kyselee asiaa täältä "viisaiden foorumilta" on sitä mieltä että pystyy kaikki pykälät ja edut itselleen plussaksi kääntämään ni siitä sitten vaan.

Onnea valitsemallaan tiellä kaikille niille :thumbup:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Hyvää iltaa :D Kunhan herätin, ettei torkkukuola tipahda näppikselle :thumbup:
Koitappa uudelleen kertoa miksi nimeni tuohon kirjoitit. Jos väität mun olevan jotain mieltä, niin kerro samantien missä olen niin sanonut - ettei tartte uudelleen kysyä.

Tai sitten totea ettet tiedä hevon v***** mun mielipiteistä.

ok ?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
jps SSän asenne ay-liikkeeseen on verrattavissa ateistien hurmokseen kaikkia kiven/kannon/jumalan/ynnämuiden "jumlallisiin" uskovia (tai vähemmän uskovia) vastaan.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
.

Tai sitten totea ettet tiedä hevon v***** mun mielipiteistä.
Jos tmoilla ei ole aavistustakaan sun mielipiteistä, niistä voi kysellä liiton lakimiehiltä.

Jaska, miten hyvän tuntemuksen tamman sukupuolielimistä arvelet tmoilla olevan?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Koitappa uudelleen kertoa miksi nimeni tuohon kirjoitit. Jos väität mun olevan jotain mieltä, niin kerro samantien missä olen niin sanonut - ettei tartte uudelleen kysyä.

Tai sitten totea ettet tiedä hevon v***** mun mielipiteistä.

ok ?
Kostoks :D
 

Makkonen

Guest
Pullo punaviiniä sisältää enemmän filosofiaa kuin kaikki maailman kirjat yhteensä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26884
No ei tässä nyt mitään lakimiehiä tarvita. Irtisanominen on tehty tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia. Yt-neuvottelut on menneet pykälien mukaan ja tarvetta vähennyksille tossa firmassa on ihan varmasti. Viimeiset 2 vuotta ollu puolet porukasta lomautettuna. Äitini lisäksi 9 muuta sai potkut.

Tottakai liittoonkin soitetaan. Ensin kuitenkin kelaan varmistamaan alkaisiko tuon puolen vuoden jälkeen kelan päivärahat uudestaan. Äiti on jokatapauksessa poistumassa työelämästä ja sairaseläkettäkin on aikaisemmin ehdotettu se ei kuitenkaan kannattanut. Hänellä on pitkälle levinnyt krooninen syöpä, jota sairastanut nyt vuoden. Päätös, ottaako eropaketin vai ei, pitää tehdä keskiviikkoon mennessä. Jos ei ota, niin mun mielestä ei ole enää mitään järkeä kuulua liittoon.

Sitä en tiedä mitä kuluja äidistäni oli tuolle firmalle. Postissa tuli kuitenkin irtisanomiskirje ja jos postitse vastaa niin itse saa maksaa postimaksun. Tarkennuksena miksi juuri hänet oli irtisanottu luki: "ammattitaidon puute". 26 vuoden palveluksen jälkeen. Eli se suurin kysymys onkin miten työnantajalle kostaa, kun on sairauslomalla? :eek:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Siis VITTU

Täällä on kaks foorumin SUURINTA Kataisen ynnä Matti ( enminänytmuista, en ole jäävi, uuniperuna, uuniperuna, kyllä hyvää on ) kaveria kitisemässä HETI, jos ilmoittaa että kannattaa kysyä asiasta ehkä liitosta, kun kerran siihen on kuulunut, että mitä mieltä ne siitä tarjouksesta ovat.

(no okei, jaska tuli nyt tähän vedettyä vähän turhaan, sorry. Lepo vaan. En tiedä yhtään mitä mieltä olet Kataisesta ja uuniperunasta.. minä en kyllä yleensä syö)

Mutta mikä ihme on jpssssän intressi, ettei asiaa mukamas kannata kysyä liitosta. Kyllä ne siellä palvelee ja kertoo, että mikä kaikkein paras olisi. Ei ne sellasia kusettajia ja ketkuja ole kuin siellä toisella puolella on.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No ei tässä nyt mitään lakimiehiä tarvita. Irtisanominen on tehty tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia. Yt-neuvottelut on menneet pykälien mukaan ja tarvetta vähennyksille tossa firmassa on ihan varmasti. Viimeiset 2 vuotta ollu puolet porukasta lomautettuna. Äitini lisäksi 9 muuta sai potkut.

Tottakai liittoonkin soitetaan. Ensin kuitenkin kelaan varmistamaan alkaisiko tuon puolen vuoden jälkeen kelan päivärahat uudestaan. Äiti on jokatapauksessa poistumassa työelämästä ja sairaseläkettäkin on aikaisemmin ehdotettu se ei kuitenkaan kannattanut. Hänellä on pitkälle levinnyt krooninen syöpä, jota sairastanut nyt vuoden. Päätös, ottaako eropaketin vai ei, pitää tehdä keskiviikkoon mennessä. Jos ei ota, niin mun mielestä ei ole enää mitään järkeä kuulua liittoon.

Sitä en tiedä mitä kuluja äidistäni oli tuolle firmalle. Postissa tuli kuitenkin irtisanomiskirje ja jos postitse vastaa niin itse saa maksaa postimaksun. Tarkennuksena miksi juuri hänet oli irtisanottu luki: "ammattitaidon puute". 26 vuoden palveluksen jälkeen. Eli se suurin kysymys onkin miten työnantajalle kostaa, kun on sairauslomalla? :eek:
Ensinnäkin. On ihan täysin kusipäistä, eikä lainkaan yleensä tapana, että joku irtisanotaan KIRJEELLÄ :eek!:. Se on ilmeisesti sitä uuniperunan tekstarivillityksen peruja:nope:

Ja toi "ammattitaidon puute" on sitten sellainen asia, mistä vois ihan hyvin, jos intoa ja rahkeita riittää, riitauttaa koko irtisanomisen. On ihan selvä, että että tuotannollisista ja taloudellisista syistä voidaan irtisanoa ihan kuka tahansa ja milloin tahansa, mutta olisivat ny perkele vähän järkevämmän syyn keksineet kun ammattitaidon puute työtä 26 vuotta tehneelle :nope:

Siis miks ihmeessä sellanen on yleensä laitettu sinne :doubtful:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
jps SSän asenne ay-liikkeeseen on verrattavissa ateistien hurmokseen kaikkia kiven/kannon/jumalan/ynnämuiden "jumlallisiin" uskovia (tai vähemmän uskovia) vastaan.
Eipäs nyt sotketa ateisteja tähän juttuun! :mad: Hihhulit voit jättää huoletta satuilemaan tohon...:thumbup:

:)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Koitappa uudelleen kertoa miksi nimeni tuohon kirjoitit. Jos väität mun olevan jotain mieltä, niin kerro samantien missä olen niin sanonut - ettei tartte uudelleen kysyä.

Tai sitten totea ettet tiedä hevon v***** mun mielipiteistä.

ok ?
Ok.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18408
Ei keskellä tietä ajava autoilijakaan ollut ainut harmi kuulemma päivässä sillä auton imuletkun pumppukin oli reistaillut.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18408
Kohta tulloo meidän kalusto kuvvii...




Pitää laittaa joku päivä lisää, toiselta koneelta ja uusia otoksiakin otella.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jos joskus saan kunnian istua samaan pöytään herran Thunder kanssa, niin todennäköisesti juon rauhoittavia pipetillä ja vatkaan kättänsä. Morjenstelumielessä.

Niin, siis, ottakaa ny joku tota tavaraa talteen. On se väännetty miten hyvänsä. Ylimaallista kauraa.
 
Ylös