Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Havaitsin eräiden sattumien kautta Facebookissa erään foorumistin olevan erään sukulaiseni kaveri.
Minä taasen en ole sen enempää kyseisen erään foorumistin, kuin kyseisen erään sukulaisenikaan kaveri Facebookissa.

Nyt herääkin kysymys, kuinka mä tuohon yhteyteen törmäsin...

Noh, ei se vaikea ole, jos vähääkään miettii/muistaa/tietää. Eli vaikea on.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Kyllä on vaikeaa saada netti kuntoon. DNA mokkula tuli taas 'huollosta' (nyt kolmas modeemi menossa). Eikä toimi edelleenkään ja kummallisen kulahtaneen näköinen se uudeksi olikin. 45 päivää olisi vielä sopparia ja takuuta jäljellä.. :eek::p
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
Kyllä on vaikeaa saada netti kuntoon. DNA mokkula tuli taas 'huollosta' (nyt kolmas modeemi menossa). Eikä toimi edelleenkään ja kummallisen kulahtaneen näköinen se uudeksi olikin. 45 päivää olisi vielä sopparia ja takuuta jäljellä.. :eek::p
Mulla oli kaks vuotta DNA:n mokkula käyttökelvoton vaikka kolmesti kävi huollossa, kerran taisivat jopa vaihtaa. Koko aikana ei kertaakaan oo tuon firman mitkään netti kapistukset toimineet.

Ei sinäänsä harmittanut kun oli sentään toinen mokkula ja modeemi joita yleensä käytin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lähden Mikkelin kautta Lahteen ja illaksi Nummelaan. Huomenna Espoon kautta Vantaalle ja sieltä illalla-illalla kotiin.:eek:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Huomenta.
GT5:n asennusta odotellessa aamukaffetta ja voileipää.
Mä jo odotin, että se olis eilen tullu postissa, kun maanantai aamulla tuli Verkkokauppa.comista tekstari klo9.12, että postitettu on Ahvenanmaalta.

Olivat sitten vissiin laskeneet, että tulee vasta tänään perille, eikä ennakkoon :frown:
 

Makkonen

Guest
Mä jo odotin, että se olis eilen tullu postissa, kun maanantai aamulla tuli Verkkokauppa.comista tekstari klo9.12, että postitettu on Ahvenanmaalta.

Olivat sitten vissiin laskeneet, että tulee vasta tänään perille, eikä ennakkoon :frown:
Mä käväisin hakemassa sen Prismasta.
€25 ois säästänyt, jos ois tilannut affenanmaalta.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mä käväisin hakemassa sen Prismasta.
€25 ois säästänyt, jos ois tilannut affenanmaalta.
Joo. Mä laitoin sen jo ennakkotilaukseen joskus lokakuun alkupuolella, kun sen piti silloin ilmestyä, olisko ollu 3.11.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Australian Masterchefistä kiinnostuneena, päätin tehdä sellaisen, mitä kukaan ikinä Suomessa ei ole tehnyt tätä.
Croquembouchea eli sellaista tuulihatuista tehtyä tornia.

Reseptit jouduin keräämään englanninkielisistä lauseista ja ne vielä kääntämään suomeksi.
Tarkoituksena on antaa Ahvenanmaalla asuvan äitini ja hänen miehensä yllätykseksi jotain herkullista ja rapeaa leivonnaista.

He eivät ole siitä asiastani tietoisia, sillä Ahvenella esitetään vaan Ylen kanavat ja pari hassua kanavaa. Muuten suurin osa Suomen kanavista pysyy suljettuina siellä.
Jos homma onnistuu lopulta hienosti, niin nappaan valokuvan ja liitän tänne.
 
Ylös