Mulla oli kaks vuotta DNA:n mokkula käyttökelvoton vaikka kolmesti kävi huollossa, kerran taisivat jopa vaihtaa. Koko aikana ei kertaakaan oo tuon firman mitkään netti kapistukset toimineet.Kyllä on vaikeaa saada netti kuntoon. DNA mokkula tuli taas 'huollosta' (nyt kolmas modeemi menossa). Eikä toimi edelleenkään ja kummallisen kulahtaneen näköinen se uudeksi olikin. 45 päivää olisi vielä sopparia ja takuuta jäljellä..
Älä ny. 2 miljoonan äijän taistelu.Battlefield: Kurskin taistelu.
Ei noin.
Ui pesrskeles!Battlefield: Kurskin taistelu.
Ei noin.
Mä jo odotin, että se olis eilen tullu postissa, kun maanantai aamulla tuli Verkkokauppa.comista tekstari klo9.12, että postitettu on Ahvenanmaalta.Huomenta.
GT5:n asennusta odotellessa aamukaffetta ja voileipää.
Ei tarvitse kuulemma odottaa sennusta, voi pelata sen aikana. Äkkiä radalle!Huomenta.
GT5:n asennusta odotellessa aamukaffetta ja voileipää.
Mutta odottelen kuitenkin.Ei tarvitse kuulemma odottaa sennusta, voi pelata sen aikana. Äkkiä radalle!
Mä käväisin hakemassa sen Prismasta.Mä jo odotin, että se olis eilen tullu postissa, kun maanantai aamulla tuli Verkkokauppa.comista tekstari klo9.12, että postitettu on Ahvenanmaalta.
Olivat sitten vissiin laskeneet, että tulee vasta tänään perille, eikä ennakkoon :frown:
Joo. Mä laitoin sen jo ennakkotilaukseen joskus lokakuun alkupuolella, kun sen piti silloin ilmestyä, olisko ollu 3.11.Mä käväisin hakemassa sen Prismasta.
€25 ois säästänyt, jos ois tilannut affenanmaalta.