Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
Huomenta vuan.Huomenta itse kullekin säädylle.
Kuin joku voi ola noin "ilkee" ettei halua leikkiä toisen kanssa kun toinen olis sillä päällä ja sitten vielä viedään toiselta itse "elämän tarkoitus"Huomenet,
Koiran teki sitten mieli ruveta leikkimään klo.3.25... Hirveä touhko päällä ryntäili ympäri kämppää ja murisi. *Odottelee pallien kadotusta*.
Maailman huippuvinkit pillunsaantiin jatkuu:On se tuo tyttö koira ihmeellinen, paneskelloo pehmoleluja kuin mies konsanaan.
No en kyl ymmärrä. Ja mie sit nousin ja laitoin sille tyhjään vessapaperirullaan ruokaa ja ruttusin sen rullan päät, sitte se sitä jonku 15min rapuutti ja aloitti syöksyilyn uudestaan. Sit mie töninki Geren hereille ja ne lähti käymään pihalle.Kuin joku voi ola noin "ilkee" ettei halua leikkiä toisen kanssa kun toinen olis sillä päällä ja sitten vielä viedään toiselta itse "elämän tarkoitus"
No huoh, koirasta mie puhuin en itsestäni.Maailman huippuvinkit pillunsaantiin jatkuu:
2) miehisyytesi osoittamiseksi ÄLÄ paneskele pehmoleluja
Se on hyvä että olette harjoitellee tuota yö heräämistä ja äksöniä valmiiksi, jos vaikka on pian pullat uunissa :thumbup:No en kyl ymmärrä. Ja mie sit nousin ja laitoin sille tyhjään vessapaperirullaan ruokaa ja ruttusin sen rullan päät, sitte se sitä jonku 15min rapuutti ja aloitti syöksyilyn uudestaan. Sit mie töninki Geren hereille ja ne lähti käymään pihalle.
Toivottavasti se Gere ei samalla tavalla halua ruveta touhkoamaan keskellä yötä.Huomenet,
Koiran teki sitten mieli ruveta leikkimään klo.3.25... Hirveä touhko päällä ryntäili ympäri kämppää ja murisi. *Odottelee pallien kadotusta*.
Päivitin signaturen
Ei oo kyl jäänyt kakkoseksi tuon touhkotuksen suhteen. Mut se ei häiritse lain.Toivottavasti se Gere ei samalla tavalla halua ruveta touhkoamaan keskellä yötä.
Vois olla "Leevitys" silläkin edessä.
Koira ja isäntänsä on usein samanlaisia, mutta kumpi se on toistaan opettanut touhkotuksen alalla.. :doubtful:Ei oo kyl jäänyt kakkoseksi tuon touhkotuksen suhteen. Mut se ei häiritse lain.