Tietovisassa kerran kysyttiin Oslon kentän nimeä. Silloin en sitä muistanut. Nyt muistan.Terveiset Gardermoenista!
Tietovisassa kerran kysyttiin Oslon kentän nimeä. Silloin en sitä muistanut. Nyt muistan.Terveiset Gardermoenista!
Joo, juotiin pari tuoppia ja sovittiin tulevaisuuksista.Uskaltauduitko sanomaan hänelle mitään?
Olut oli kyllä hyvää ja pakarat.Onnittelut dompparille.
Joo mä tarkoitin niitä, jotka ottivat liikuntatunnin pelit tosissaan. Eli valittivat kovaan ääneen, kun joku toinen mokasi ja haukkuivat koko joukkueensa, jos "hävittiin". Se toinen lainauksesi oli tietty itseironiaa.On se silti kiva olla hyvä jossain.
Ei mitään kamppimisia.:ahem: Mäkin yritin aina kampata vastustajaa, kun ei huvittanu lähtee perässä juoksemaan
Huvitti aina ne, jotka otti liikuntatunnin pallopelin ikäänkuin se olisi jokin näyttö ammattilaisuraa tavoitellessa. Vaikkei niitä pelejä katsonut muut kuin liikunnanopettaja. Kovalla särmäämisellä saivat sitten kympin liikunnasta todistukseen ja mitä hyötyä siitäkin on niille ollut: ovat töissä jossain likaisissa tehtaissa ja asuvat vanhoissa betonilaatikkolähiöissä. Vitun luuserit.
How hot is THAT?Tiedän hyvin ikäviäkin tapauksia jossa liikunnan opettaja on pakottanut oppilaan jotain tekemään, mutta opettaja on menettänytkin sen seurauksena työn hieman myöhemmin.
Ei kait sillä niin väliä, kun mies puolinen oli hän.How hot is THAT?
Jumalauta miten syvä rintaääni!Mielestään parhaat pelaajat sitten menivät aina pelaamaan hyökkäyspäähän. Viimeisenä valituille jäi puolustuksen ja maalivahdin hommat. Hieman hullua noin tuloksenteon kannalta, mutta mikäs siinä kun on kova tarve päästä pätemään ja viemään paritteluhaluiset naaraat.
No lepakkoseksi olisi kyllä ollut vielä kuumempaa hottia.Ei kait sillä niin väliä, kun mies puolinen oli hän.
Tervetuloa! Mä ilmoitin juuri tänään valitsemalleni uudelle työntekijälle,Saako tänne kertoa että haettu työpaikka natsasi ja tammikuussa alkaa? :doubtful:
Jaa. Meidän liikunnanopettaja ei ollu juuri koskaan paikalla. Tai siis kyllä se sinnen tunnin aluks aina tuli, mutta sitten se vaan katos jonnekkin ja tuli tunnin päästä takasin kahvikupin kanssa. Kait sillä oli sit varmaan jotain parempaa tekemistä (ts. kävi varmaan hoitelemassa meidän yläasteen luokanvalvojaa...)Täytyy kyllä sanoa, että oma liikunnanopettaja on huipputyyppi. Olen liikunnallisesti vähintään ylempää keskitasoa. Hyvät geimit saadaan aina aikaiseksi, kaikki yrittää parhaansa ja hiki tulee.
Lipeäkala ei enää maistu vanhuksille
Otsikon nähtyäni mietinkin, että tuoko se syy lipeäkalan iljettävyyteen onkin. Ei sillä, että mulla mitään vanhuksia vastaan olis, mutta kalan seassa syötynä...Eipä ole kyllä koskaan tullut maistettua vanhuksen makuista lipeäkalaa.
Olisit pistäny kotimaisen median huonoimpiin F1 juttuihin.Tää olis varmaan lööpityskamaa, uutinen nyt vähintäänkin, mut menköön nyt tänne.