Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Toi ilmoitus ois sopinu siihen perustamaasi "Miksi kaikki vihaa mua" -otsikkoon, jos se vielä ois olemassa.
Vihankohteena olemisellani on siis jo niin pitkät perinteet, että osa todistusaineistoistakin on hapertunut lukukelvottomaksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mutta tuota, nykyään toki ymmärrän paljon paremmin vihantunteet allekirjoittanutta kohtaan. Ne ovat loogisia ja niitä täytyy vaalia, ja ovat AINA perusteltuja ja minä ymmärrän niitä.

Ne johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että olen itsekeskeinen mulkku ja noin 2-3 vuoden sisään se selviää kaikille. Siihen asti olen sen sijaan ns. loistava kalakaveri. Vaikken eläviin kaloihin haluakaan koskea, koska ovat vittumaisen niljakkaita, aivan kuten minäkin!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mutta tuota, nykyään toki ymmärrän paljon paremmin vihantunteet allekirjoittanutta kohtaan. Ne ovat loogisia ja niitä täytyy vaalia, ja ovat AINA perusteltuja ja minä ymmärrän niitä.

Ne johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että olen itsekeskeinen mulkku ja noin 2-3 vuoden sisään se selviää kaikille. Siihen asti olen sen sijaan ns. loistava kalakaveri. Vaikken eläviin kaloihin haluakaan koskea, koska ovat vittumaisen niljakkaita, aivan kuten minäkin!
Nonih, tosta on hyvä sitten lähteä kehittämään itteään :ahem:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nonih, tosta on hyvä sitten lähteä kehittämään itteään :ahem:
En helvetissä etene mihinkään suuntaan. :D

Kato ko. Mulkun elämä on helppoa siihen pisteeseen saakka, kunnes NOUSEE SEINÄ PYSTYYN. Sitten mulkkua alkaa vituttaa.
 
Ylös