kouvotsvoni
Banjottu
eka postaukseni kännykällä forumille. Huisia!
Varmaan minussa.Niin mutta kummassa on vika?
Toi ilmoitus ois sopinu siihen perustamaasi "Miksi kaikki vihaa mua" -otsikkoon, jos se vielä ois olemassa.Varmaan minussa.
Vihankohteena olemisellani on siis jo niin pitkät perinteet, että osa todistusaineistoistakin on hapertunut lukukelvottomaksi.Toi ilmoitus ois sopinu siihen perustamaasi "Miksi kaikki vihaa mua" -otsikkoon, jos se vielä ois olemassa.
Nonih, tosta on hyvä sitten lähteä kehittämään itteään :ahem:Mutta tuota, nykyään toki ymmärrän paljon paremmin vihantunteet allekirjoittanutta kohtaan. Ne ovat loogisia ja niitä täytyy vaalia, ja ovat AINA perusteltuja ja minä ymmärrän niitä.
Ne johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että olen itsekeskeinen mulkku ja noin 2-3 vuoden sisään se selviää kaikille. Siihen asti olen sen sijaan ns. loistava kalakaveri. Vaikken eläviin kaloihin haluakaan koskea, koska ovat vittumaisen niljakkaita, aivan kuten minäkin!
En helvetissä etene mihinkään suuntaan.Nonih, tosta on hyvä sitten lähteä kehittämään itteään :ahem:
Mulkku. HÄHÄ!En helvetissä etene mihinkään suuntaan.
Kato ko. Mulkun elämä on helppoa siihen pisteeseen saakka, kunnes NOUSEE SEINÄ PYSTYYN. Sitten mulkkua alkaa vituttaa.
Luin, että 'kännissä' ja hetken jo ehdin epäillä.eka postaukseni kännykällä forumille. Huisia!
Mee Kurre uuteen K-rautaan, niin voit kuulla Halavatun pappoja!Kohta puoliin Kuopioon.
Olen käyttänyt Dominicin puhallettavaa versiota katiskamerkkinä.Dominic
-foorumin oma sillitroolari
"Postaus" ja "känni" ovat tässä tapauksessa synonyymejä. Laite ja tapa oli nyt vain poikkeuksellisen neitseellinen.Luin, että 'kännissä' ja hetken jo ehdin epäillä.
Mitäs jos vaikka kerrankin tukisit höskää sen 14/25 euron edestä, että ostaisit sen lipun ihan itse. :idea:Maailmassa on sellanen virhe, että mulla ei ole lippua kirjamessuille :nope:
Taitaa perinne katketa tänä vuonna.
Omalla työmaalla ollut kanssa ilmaislippujakelua/-jahtia kirjamessuille.Mitäs jos vaikka kerrankin tukisit höskää sen 14/25 euron edestä, että ostaisit sen lipun ihan itse. :idea:
Eh, kävin Amarillossa ynnä muualla.Mee Kurre uuteen K-rautaan, niin voit kuulla Halavatun pappoja!
Facebook on Saatanasta.Facebookin avulla pidät yhteyttä elämäsi ihmisiin!