Ei noita joulukuusenkoristepalloja ole tarkoitus perseeseen laittaa. Toki on ymmärrettävää sellainen kuitenkin pois sieltä ottaa, jos se sinne on joutunut.On muuten perseestä tämä minun kykyinen Avantari
Ei noita joulukuusenkoristepalloja ole tarkoitus perseeseen laittaa. Toki on ymmärrettävää sellainen kuitenkin pois sieltä ottaa, jos se sinne on joutunut.On muuten perseestä tämä minun kykyinen Avantari
Onneksi avattareni hahmo ei ole lähelläkään sitä ihtiään.Ei noita joulukuusenkoristepalloja ole tarkoitus perseeseen laittaa. Toki on ymmärrettävää sellainen kuitenkin pois sieltä ottaa, jos se sinne on joutunut.
Millä tavoin kiertää? Sä bannaat nicknamen OoPee ja siitä huolimatta OoPee voi kirjoitata forumillesi? Jos näin, niin siinä tapauksessa veikkaan, että joko sun softas kusee tai sä et todellisuudessa antanut sitä bannia.Huomenta. Eilen huomasin ensimmäisen kerran, että foorumin ylläpitäminen on raskasta. Pari neroa onnistu en vieläkään tajua miten kiertämään bannin ja se turhautti ku annoin kaks kertaa bannin ja aina ne sen kiersi, enkä osannut siinä vaiheessa vielä antaa ip-bannia. Onneksi toisen chatin avulla osasin antaa sen. Osaisko joku valaista miten on mahdollista, että jos antaa bannin, että sen pystyy kiertämään? Itse olen asiaa pähkäillyt, enkä tajua.
Kyllä annoin kaksi kertaa bannin ku itse näen, että olen antanut. (Sinäkään et siis usko.. ) Mutta jotenkin ne vaan onnistu tulemaan samalla nickillä. Mun aivokapasiteetti ei riitä tajuamaan miten.Millä tavoin kiertää? Sä bannaat nicknamen OoPee ja siitä huolimatta OoPee voi kirjoitata forumillesi? Jos näin, niin siinä tapauksessa veikkaan, että joko sun softas kusee tai sä et todellisuudessa antanut sitä bannia.
Vai tarkoitatko, että kyseinen henkilö perusti bannin jälkeen itselleen aina uuden nickin?
Ai eli mun stressi ei lopukkaan vielä.. huoh vaikka mun foorumi on ollukki kuolemispisteessä, en halunnut aivan tälläistä....ja mitä ip-osoitteeseen tulee, niin sulle on varmaan selvää (?), että bannatun ei tartte mennä kuin kaverinsa luokse tahi vaikka kirjastoon kiertääkseen ip-osoitteen blokkauksen, ip-osoite kun ei ole sidoksissa henkilöön vaan laitteeseen. Samoin tuon voi kiertää kaikenmaailman proxyjen kautta, niitä meinaan riittää.
Ei noita joulukuusenkoristepalloja ole tarkoitus perseeseen laittaa. Toki on ymmärrettävää sellainen kuitenkin pois sieltä ottaa, jos se sinne on joutunut.
Mistä näitä huvittavia kuvia oikein tulee?
Toijalassa on yks firma, joka noita valmistaa. Sieltä voi ostaa 2,80€ kappale.Mistä näitä huvittavia kuvia oikein tulee?
Canukki on vissiin ostanut ylivuotiset, toivottavasti halvalla.Toijalassa on yks firma, joka noita valmistaa. Sieltä voi ostaa 2,80€ kappale.
Jos saat tiedon siitä miten bannin kiertäjät saadaan kuriin, niin kerro toki mullekin.Huomenta. Eilen huomasin ensimmäisen kerran, että foorumin ylläpitäminen on raskasta. Pari neroa onnistu en vieläkään tajua miten kiertämään bannin ja se turhautti ku annoin kaks kertaa bannin ja aina ne sen kiersi, enkä osannut siinä vaiheessa vielä antaa ip-bannia. Onneksi toisen chatin avulla osasin antaa sen. Osaisko joku valaista miten on mahdollista, että jos antaa bannin, että sen pystyy kiertämään? Itse olen asiaa pähkäillyt, enkä tajua.
Nickikin siis on bannissa eikä vain ip-osoite? :doubtful:Kyllä annoin kaksi kertaa bannin ku itse näen, että olen antanut. (Sinäkään et siis usko.. ) Mutta jotenkin ne vaan onnistu tulemaan samalla nickillä. Mun aivokapasiteetti ei riitä tajuamaan miten.
Oikein, no tuleepahan sentään Valio paketti ja ei täällä oo kyl kaupoista loppunut.Myyrimannen sitimarketissa ei ollut yhtään rasiaa voita myynnissä. Kaikki voi loppu.
Mitähän tolle jiipeeässälle on tapahtunut, tulee näitä ykkösluokan postauksia ihan solkenaan.Ei noita joulukuusenkoristepalloja ole tarkoitus perseeseen laittaa. Toki on ymmärrettävää sellainen kuitenkin pois sieltä ottaa, jos se sinne on joutunut.
Nyt vasta huomasin että viestiin mihin toi jiipeeässä oli menny vastaamaan oli tullu taas nolommanpuoleinen typo.Mitähän tolle jiipeeässälle on tapahtunut, tulee näitä ykkösluokan postauksia ihan solkenaan.
Ottaa osoitteen ja nimen selville ja käyt kotiovella vetämässä turpaan... Yleensä loppuu siihen.Jos saat tiedon siitä miten bannin kiertäjät saadaan kuriin, niin kerro toki mullekin.