Putsaat pönttöä partakoneella? Melko pahasti karvoittunut kaakeli. Täytyy olla kapi.DFiaA sanoi:Partakoneen ajopää tipahti pönttöön sitä putsatessa.
Ei, putsasin partakonetta pöntöllä :frank:Mehe Rienarsuo sanoi:Putsaat pönttöä partakoneella? Melko pahasti karvoittunut kaakeli. Täytyy olla kapi.
Hmm, olikos täällä muuten vieläkään päästy yksimieliseen selvyyteen heidin sukupuolesta?DFiaA sanoi:Partakoneen ajopää tipahti pönttöön sitä putsatessa.
Pöntöllä? Aika hankalaa, luulen, mutta elämä on.DFiaA sanoi:Ei, putsasin partakonetta pöntöllä :frank:
Hyviä löylyjä :thumbup:Micael sanoi:Menen saunaan miettimään. :dunno:
Kiitos!Sam sanoi:Hyviä löylyjä :thumbup:
Kyllä! :thumbup:Mutku sanoi:kävin myös. Toimii näinkin kuuman päivän jälkeen :thumbup:
Juu. Ja luin lehden kirjastolla. Erikoiset silmälasit.Olga sanoi:Pöntöllä? Aika hankalaa, luulen, mutta elämä on.
Hemmetti! Mun piti mennä nukkumaan! En kyl lankee tohon ansaa nyt! :nope:DFiaA sanoi:
Muistithan tehdä sen kietaisuhametempun?S.A sanoi:Eilen selittelin jotain todella hataraa englanniksi meidän maatilasta
no kyllähän mä muistin.OoPee sanoi:Muistithan tehdä sen kietaisuhametempun?![]()