Micael
Micael
Onnittelut!:thumbup:
Eikös se ole sentään parempi, että Hyvin kää kuin että huonost' kää?toleranssisiipi sanoi:Hyvinkääläisyydestä huolimatta paljon onnea hahmolle Jacques.
Kyllä se olis tuon kaupungin tapauksessa paras että olis käämättä lain.Olga sanoi:Eikös se ole sentään parempi, että Hyvin kää kuin että huonost' kää?
Loistavaa huumoria!
A-Piste TV1:llä juuri nyt. Näyttää niin pahalta, että on pakko lähteä ulos.Selvitimme maataloustukien salat: tavallinen viljelijä ei omaisuuksia tienaa, raharikkaat nyhtävät sivutoimillaan isojakin tukipotteja.Väyrynen palaa Brysselistä ja hautoo vallankaappausta keskustapuolueessa.Tasaveroa ujutetaan Suomeen nyt amerikkalaisprofessorin avulla. Stereo.
Nykyajan solidaarisuutta. Keskiluokkaiset yritykset ja työntekijät maksavat veroja, jotka potitetaan harvoille tukienkahmijoille suureksi summaksi.Olga sanoi:A-Piste TV1:llä juuri nyt. Näyttää niin pahalta, että on pakko lähteä ulos.
No jo minä ajattelin, että sinähän se. :dunno:VR sanoi:Kävin Savossa ja Kainuussa. :thumbfh:
Auts!Olga sanoi:Ei tartte tappiinkaan pudota, ihan kiva juttu on jysähtää siihen jalustaristikolle. Jäi elinkautiset vammat. :mad_old:
Mulla oli suurinpiirtein tuollainen. Käytin sitä vielä puoli vuotta kun oli istuinosa oli irronnut. Ei tehnyt kipeetä kun tipuin ekan kerran eikä myöhemminkään.toleranssisiipi sanoi:Onks kukaan konsanaan miettinyt semmosta skenaarioo, että hahmo tahi hahmotar istuu tuollaisessa tai tuon tapaisessa konttorituolissa:
ja sitten nostaapi jalat suoraks eteen johonkin rahille tms. Niin sitten se tuoli meniskin silleen särki, että putois koko painollaan tohon tappiin mikä ton istuinosan alla on. Ihan riippumatta siitä, mihin sen tappi holahtais, vai holahtaisko mihinkään, niin tekis ihan varmasti aika höpöö, eikös vaan?
Tämmönen asia vaivaa mua raskaasti. Nimittäin mulla on vähän tuon tapainen tuoli, ja tapanani on nostaa kintut pöydän alla olevan laatikon päälle suoriks, tai joskus ihan pöydällekin. Mut aina kun toi kauhuskenaario tulee mieleen, pitää jalat varmuuden vuoks laskea lattialle.
Itse asiassa, nykyisestä nelijalkaisesta tuolista yksi jalka on irti. Tällänen ikean hento ikean muovi/alumiiniputki tuoli mitään kestä. Istuessa pitää asettaa neljäsjalka paikalleen ettei rojahda. Hitsaussauma on revenny. Onhan mulla muitakin tuoleja mutta tämä on mukavin koneelle.DFiaA sanoi:Mulla oli suurinpiirtein tuollainen. Käytin sitä vielä puoli vuotta kun oli istuinosa oli irronnut. Ei tehnyt kipeetä kun tipuin ekan kerran eikä myöhemminkään.