Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Pyyhin keittiön tasot laimennetulla kloriitilla kun pukkasi outoa tuoksua. Ja muutkin pinnat.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Selvitimme maataloustukien salat: tavallinen viljelijä ei omaisuuksia tienaa, raharikkaat nyhtävät sivutoimillaan isojakin tukipotteja.Väyrynen palaa Brysselistä ja hautoo vallankaappausta keskustapuolueessa.Tasaveroa ujutetaan Suomeen nyt amerikkalaisprofessorin avulla. Stereo.
A-Piste TV1:llä juuri nyt. Näyttää niin pahalta, että on pakko lähteä ulos. :eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Kävin Savossa ja Kainuussa. :thumbfh:

DFiaA

I told you so
Olga sanoi:
A-Piste TV1:llä juuri nyt. Näyttää niin pahalta, että on pakko lähteä ulos. :eek:
Nykyajan solidaarisuutta. Keskiluokkaiset yritykset ja työntekijät maksavat veroja, jotka potitetaan harvoille tukienkahmijoille suureksi summaksi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Onks kukaan konsanaan miettinyt semmosta skenaarioo, että hahmo tahi hahmotar istuu tuollaisessa tai tuon tapaisessa konttorituolissa:

ja sitten nostaapi jalat suoraks eteen johonkin rahille tms. Niin sitten se tuoli meniskin silleen särki, että putois koko painollaan tohon tappiin mikä ton istuinosan alla on. Ihan riippumatta siitä, mihin sen tappi holahtais, vai holahtaisko mihinkään, niin tekis ihan varmasti aika höpöö, eikös vaan?

Tämmönen asia vaivaa mua raskaasti. Nimittäin mulla on vähän tuon tapainen tuoli, ja tapanani on nostaa kintut pöydän alla olevan laatikon päälle suoriks, tai joskus ihan pöydällekin. Mut aina kun toi kauhuskenaario tulee mieleen, pitää jalat varmuuden vuoks laskea lattialle.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei tartte tappiinkaan pudota, ihan kiva juttu on jysähtää siihen jalustaristikolle. Jäi elinkautiset vammat. :mad_old:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mullon syytä olla tukevampi tuoli. Ja onkin, sekä töissä, että kotona.

Kumpikaan ei ole täysin vastaavia, mutta riittävän lähellä kuitenkin. Työtuoli on vähän lelunoloinen :-(

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olga sanoi:
Ei tartte tappiinkaan pudota, ihan kiva juttu on jysähtää siihen jalustaristikolle. Jäi elinkautiset vammat. :mad_old:
Auts!

Jotenkin tää mun tuoli on alusta saakka tuntunut oudon kiikkerältä, ja se kiikkeryys varmaan ton pelon on aikaan saanutkin. Tästä tuolista ei ees kunnolla näe, että miten toi kiinnitysjuttu on toteutettu, enkä muista millainen se kasatessakaan oli.
Niin, kasasin tuolin ite, ja sekin on omiaan lisäämään epäluottamusta tätä kohtaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olin puhelimessa, kun tuo juttu tapahtui. Vastapuoli kysyi, että mitä minulle tapahtui. Sanoin vain, että tuoli katkesi. :( Oli muuten mielenkiintoista käydä tapahtuman tiimoilta lääkärissä. Uskomattoman monesti saman keikan aikana pyydettiin istumaan. Jostain syystä odottelin mieluummin seisten. :rolleyes:

DFiaA

I told you so
toleranssisiipi sanoi:
Onks kukaan konsanaan miettinyt semmosta skenaarioo, että hahmo tahi hahmotar istuu tuollaisessa tai tuon tapaisessa konttorituolissa:

ja sitten nostaapi jalat suoraks eteen johonkin rahille tms. Niin sitten se tuoli meniskin silleen särki, että putois koko painollaan tohon tappiin mikä ton istuinosan alla on. Ihan riippumatta siitä, mihin sen tappi holahtais, vai holahtaisko mihinkään, niin tekis ihan varmasti aika höpöö, eikös vaan?

Tämmönen asia vaivaa mua raskaasti. Nimittäin mulla on vähän tuon tapainen tuoli, ja tapanani on nostaa kintut pöydän alla olevan laatikon päälle suoriks, tai joskus ihan pöydällekin. Mut aina kun toi kauhuskenaario tulee mieleen, pitää jalat varmuuden vuoks laskea lattialle.
Mulla oli suurinpiirtein tuollainen. Käytin sitä vielä puoli vuotta kun oli istuinosa oli irronnut. Ei tehnyt kipeetä kun tipuin ekan kerran eikä myöhemminkään.

DFiaA

I told you so
DFiaA sanoi:
Mulla oli suurinpiirtein tuollainen. Käytin sitä vielä puoli vuotta kun oli istuinosa oli irronnut. Ei tehnyt kipeetä kun tipuin ekan kerran eikä myöhemminkään.
Itse asiassa, nykyisestä nelijalkaisesta tuolista yksi jalka on irti. Tällänen ikean hento ikean muovi/alumiiniputki tuoli mitään kestä. Istuessa pitää asettaa neljäsjalka paikalleen ettei rojahda. Hitsaussauma on revenny. Onhan mulla muitakin tuoleja mutta tämä on mukavin koneelle.