Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Moottoripyöräks moon sitä sanonu.OoPee sanoi:Kerro ny vielä millä nimellä sä kuttut mopoas?
Moottoripyöräks moon sitä sanonu.OoPee sanoi:Kerro ny vielä millä nimellä sä kuttut mopoas?
...tosin sen virallinen nimi on Tunturi Start. Vuosimalli on 1972.Runar ja Kyllikki sanoi:Moottoripyöräks moon sitä sanonu.
Valehtelet. Sillon viimeks, kun olin kytiksellä siellä sun kulmillas, niin ihan selkeesti kuulin sun käyttävän siitä ihan yhtä toista nimeä! :thumbdown :thumbdown :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Moottoripyöräks moon sitä sanonu.
Runar ja Kyllikki sanoi:...tosin sen virallinen nimi on Tunturi Start. Vuosimalli on 1972.
:ahem: :thumbup:OoPee sanoi:
"Tunska"OoPee sanoi:Valehtelet. Sillon viimeks, kun olin kytiksellä siellä sun kulmillas, niin ihan selkeesti kuulin sun käyttävän siitä ihan yhtä toista nimeä!
Taitaa olla vielä samaa vuosimallia. Ainakin googlen haussa lukee kuvan alla "of my Tunturi geezer Start 72 moped"Runar ja Kyllikki sanoi::ahem: :thumbup:
:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:"Tunska"
OoPee sanoi:Oli vieras. Ei ole mun musaa tämä nyt kyllä lain :nope:
samiksii.OoPee sanoi:Oli vieras. Ei ole mun musaa tämä nyt kyllä lain :nope:
Kiitos, aivan huono! :jaska:Runar ja Kyllikki sanoi:(Jos se on ulkomaanpelleille vieras niin täältä löytyy: http://youtube.com/watch?v=TcreqQqyhtU )
Heidin paras ja totuudenmukaisin postaus ikinä!:ahem:DFiaA sanoi:Luulin, ettei voi olla ärsyttävämpää radiomusiikkia kuin Neon2. Erehdyin. Mamba.
Luulin, ettei voi olla ärsyttävämpää kappaletta kuin "vielä on kesää jäljellä". Erehdyin. Sieltä tuli "hei diizei"
vermula sanoi:Joko forumin Search-toiminto ei toimi tai sitten mä vaan en osaa. Yritin etsiä levitaatio-toikkeja sanoilla levitaatio, chris angel levi yms. eikä mitään..
Chris Angel näköjään tulee Subilta torstaisin kahdeksalta.