Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Moottoripyöräks moon sitä sanonu. :eek:
Valehtelet. Sillon viimeks, kun olin kytiksellä siellä sun kulmillas, niin ihan selkeesti kuulin sun käyttävän siitä ihan yhtä toista nimeä! :thumbdown :thumbdown :thumbdown

Eikäku... :eek!:

joo, moottoripyörtä on just passeli! :ahem: :ahem: :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Oli vieras. Ei ole mun musaa tämä nyt kyllä lain :nope:

..eikä mun.
Yritetään rahastaa nörteillä/ircillä ja suomalaisten radioiden soittomääristä päätellen siinä on onnistuttukin ainakin jossain määrin.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Tosin on tossa sekin, että keskiverto kohderyhmäläinen ei varmaan edes tiedä mistä tossa lauletaan. Yks kaveri tota kuunteli jo tossa reilu kuukausi takaperin ja ei sillä ollut mitään käryä että siinä jostain irkkaamisesta lauletaan. Hyvä jos tietää kunnolla edes mitä irkkaaminen on. Ite en diggaile kyllä vähääkään.

DFiaA

I told you so
Luulin, ettei voi olla ärsyttävämpää radiomusiikkia kuin Neon2. Erehdyin. Mamba.

Luulin, ettei voi olla ärsyttävämpää kappaletta kuin "vielä on kesää jäljellä". Erehdyin. Sieltä tuli "hei diizei"

vermula

Well-known member
Joko forumin Search-toiminto ei toimi tai sitten mä vaan en osaa. Yritin etsiä levitaatio-toikkeja sanoilla levitaatio, chris angel levi yms. eikä mitään..

Chris Angel näköjään tulee Subilta torstaisin kahdeksalta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
DFiaA sanoi:
Luulin, ettei voi olla ärsyttävämpää radiomusiikkia kuin Neon2. Erehdyin. Mamba.

Luulin, ettei voi olla ärsyttävämpää kappaletta kuin "vielä on kesää jäljellä". Erehdyin. Sieltä tuli "hei diizei"
Heidin paras ja totuudenmukaisin postaus ikinä!:ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
vermula sanoi:
Joko forumin Search-toiminto ei toimi tai sitten mä vaan en osaa. Yritin etsiä levitaatio-toikkeja sanoilla levitaatio, chris angel levi yms. eikä mitään..

Chris Angel näköjään tulee Subilta torstaisin kahdeksalta.

Huomasin saman. Ennen löytyi esim. sanalla 'valokuva' myös ne toikit joissa oli sana 'valokuvaus', nyt ei.

Lisäks nykyisin tää etsii oletuksena koko postauksen sisällöstä, ennen oletus oli vain toikin otsikosta.