Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Jacques sanoi:
Tässä juuri näillä hetkillä on tullut kuluneeksi tarkalleen 26 vuotta siitä kun sain tarpeekseni kohdussa rötväämiseen. :thumbfh: :alppu:
Onnittelut!:thumbup:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
TeeVeestä tuli La tai Su joku dokkari jossa oli postin historiasta. näyttivät miten lähetettiin raketilla postia. No se raketti titenkin putosi lähtötelineestä ja meni pitkin maita ja mantuja. Sitten todettiin että rakettipostin voi lähettää kelle tahansa kunhan vastaanottaja on tarpeeksi lähellä :)

Toinen asia! Kissa toi pennut takaisin pihaan. Taktiikka nro.2 eli en antanut emälle ruokaa tuotti tulosta. Koko helvetin poppoo oli aamulla oven takana. Nyt otin mörrimöykyn sisälle nukkumaan. Harmi että ei ole digikamera nyt täällä. Nukkuu niin tyytyväisenä sohvalla.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
Mullon syytä olla tukevampi tuoli. Ja onkin, sekä töissä, että kotona.

Kumpikaan ei ole täysin vastaavia, mutta riittävän lähellä kuitenkin. Työtuoli on vähän lelunoloinen :-(

Mulla on kotona samantyyppinen kuin sulla töissä, mut ilman tollasta niskatukee ja rumempi. Painaa ihan saakelisti kun on umpirautaa kaikki osat. Kylä kestää. Veikkaan tuolin painoksi yli 30 kiloa. Isot kumipyörät, hyvin rullaa, ja täysin säädettävissä, tietenkin. Ei varmasti saa millään ilveellä normaalikäytössä hajoamaan tai kaatumaan tätä. Kuten sanottu, ruma tää on ku perkele mutta laatu ja ergonomia ei välttämättä kulke käsi kädessä kauneuden kanssa.
Hintaa en kehtaa edes sanoa, sen verran oli rasvanen... :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minäkin ostin katkenneen tuolin tilalle sellaisen valtaistuimen, että ei katkeile. Luulenpas, että saattaa olla samaa kaliiberia kuin Runarin tuoli.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
50 vuotta sitten Kekkonen kävi Ylivieskassa talollinen Jalmari Jalosen vieraana ja sai lahjaksi sian. Kekkonen kuitenkin lahjoitti sian edelleen eräälle ylivieskalaiselle sotaleskelle. (Alli Kantonenko se nimi oli? Meni vähän ohi)
Tämänhän tiesivätkin ennestään jo kaikki joilla on Ylesuomi ollut auki tänä aamuna. ;)

DFiaA

I told you so
Seitsemältä alkoi taas pihalla moottorin kierrätys. En tiedä mikä traktori tai kuorma-autohomma voi olla sellainen että pitää huudattaa 10min parhaaseennukkuma-aikaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Mullon syytä olla tukevampi tuoli. Ja onkin, sekä töissä, että kotona.

Kumpikaan ei ole täysin vastaavia, mutta riittävän lähellä kuitenkin. Työtuoli on vähän lelunoloinen :-(
Mul on kans himassa tontyyppinen kuin sullakin. Johtajan tuoli ;)

Knoukka

Well-known member
Mä istun ihan jakkaralla. Soon paras kun istuu ilman mitään selkätukia jotka veltostuttaa ja vääntää selkälihakset. Tietenkin jos on jotain vaivaa mutta uskon että silloinkin on parasta vaan kun istuu ilman tukia ja opettelee olemaan jännittämättä hartioita ja selkää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Mun tuolin mallinimi tais olla 'President'. Itseasiassa tää muistuttaa vähän enämpi tota mun tietokonetuolia kotona.
Itseasiassa toi muistuttaa vähän enämpi munkin himatuolia :ahem:

Nimee en muista, mutta kuttutaan sitä nyt vaikka nimellä Helmut!

vermula

Well-known member
KnowHow sanoi:
Mä istun ihan jakkaralla. Soon paras kun istuu ilman mitään selkätukia jotka veltostuttaa ja vääntää selkälihakset. Tietenkin jos on jotain vaivaa mutta uskon että silloinkin on parasta vaan kun istuu ilman tukia ja opettelee olemaan jännittämättä hartioita ja selkää.
Olen kanssa taas pohtinu et mitä tämän ryhdin kanssa tekis.. on vähän ollu niska jumissa, ja varmaankin surkeat tuolit on sellanen asia mistä pitäis päästä eroon. Ei oikein mikään tunnu sopivalta, et pitäiskö tässä sitten ottaa tavaks vaan istua ilman nojia selkä pystysuorana? Mut ei tässä puhe ja pähkäily auta, se pitää vaan tehdä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Itseasiassa toi muistuttaa vähän enämpi munkin himatuolia :ahem:

Nimee en muista, mutta kuttutaan sitä nyt vaikka nimellä Helmut!
Mun kotituolin nimi on Veikko. Entinen oli Veijo ja olohuoneen tuolin nimi on Marjatta. Tiskikoneen nimi on Kalervo, telkkarin nimi Väkä ja vessanpytty on ORNARI.

(Moon tavannut oikeesti sellasen tyypin joka oli nimennyt kaks tietokonettaan ja se puhu niistä kuin ihmisistä konsanaan :eek: )

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mun kotituolin nimi on Veikko. Entinen oli Veijo ja olohuoneen tuolin nimi on Marjatta. Tiskikoneen nimi on Kalervo, telkkarin nimi Väkä ja vessanpytty on ORNARI.
Kerro ny vielä millä nimellä sä kuttut mopoas? :eek: