burb
.
Onnittelut!:thumbup:Jacques sanoi:Tässä juuri näillä hetkillä on tullut kuluneeksi tarkalleen 26 vuotta siitä kun sain tarpeekseni kohdussa rötväämiseen. :thumbfh: :alppu:
Onnittelut!:thumbup:Jacques sanoi:Tässä juuri näillä hetkillä on tullut kuluneeksi tarkalleen 26 vuotta siitä kun sain tarpeekseni kohdussa rötväämiseen. :thumbfh: :alppu:
Mun tuolista taasen hajosi aikoinaan se jalustaristikko. Muovinen kun oli. Siitä on kyllä juttu tai jutuntapainen jossain täällä forumin syövereissä.Olga sanoi:Ei tartte tappiinkaan pudota, ihan kiva juttu on jysähtää siihen jalustaristikolle. Jäi elinkautiset vammat. :mad_old:
Vellu sanoi:
sanoo mies joka asuu riihimäellätoleranssisiipi sanoi:Kyllä se olis tuon kaupungin tapauksessa paras että olis käämättä lain.
Teillä oli sitten villimmät hyvästelyt viime viikolla?KnowHow sanoi:Pyyhin keittiön tasot laimennetulla kloriitilla kun pukkasi outoa tuoksua. Ja muutkin pinnat.
:thumbup:Captain Howdy sanoi:Ei mitään jakkaroita...
KORKEA POLVIASENTO!!!!!
Moon istunut seizassa enämpi kun sä Kallion kuppiloissa ja se on PALJON SE!Captain Howdy sanoi:Ei mitään jakkaroita...
KORKEA POLVIASENTO!!!!!
Olen kanssa taas pohtinu et mitä tämän ryhdin kanssa tekis.. on vähän ollu niska jumissa, ja varmaankin surkeat tuolit on sellanen asia mistä pitäis päästä eroon. Ei oikein mikään tunnu sopivalta, et pitäiskö tässä sitten ottaa tavaks vaan istua ilman nojia selkä pystysuorana? Mut ei tässä puhe ja pähkäily auta, se pitää vaan tehdä.KnowHow sanoi:Mä istun ihan jakkaralla. Soon paras kun istuu ilman mitään selkätukia jotka veltostuttaa ja vääntää selkälihakset. Tietenkin jos on jotain vaivaa mutta uskon että silloinkin on parasta vaan kun istuu ilman tukia ja opettelee olemaan jännittämättä hartioita ja selkää.
Mun kotituolin nimi on Veikko. Entinen oli Veijo ja olohuoneen tuolin nimi on Marjatta. Tiskikoneen nimi on Kalervo, telkkarin nimi Väkä ja vessanpytty on ORNARI.OoPee sanoi:Itseasiassa toi muistuttaa vähän enämpi munkin himatuolia :ahem:
Nimee en muista, mutta kuttutaan sitä nyt vaikka nimellä Helmut!
Kerro ny vielä millä nimellä sä kuttut mopoas?Runar ja Kyllikki sanoi:Mun kotituolin nimi on Veikko. Entinen oli Veijo ja olohuoneen tuolin nimi on Marjatta. Tiskikoneen nimi on Kalervo, telkkarin nimi Väkä ja vessanpytty on ORNARI.