Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Ota kalanmaksaöljyä, niin helpottaa:ahem:
:yuck:

Tää etoisuus johtunee eräästä lääkkeestä jota mä vedän. Lääkäri sanoikin että tätä saattaa tapahtua. Pari päivää pitäis kestää, ja nyt on kyllä jo kolmas päivä.
Jotain hyvääkin: ei tee tupakkaa mieli kun on kehno olo, lauantaina vetäisin yhden ja sen jälkeen en ole polttanut. :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:

Tää etoisuus johtunee eräästä lääkkeestä jota mä vedän. Lääkäri sanoikin että tätä saattaa tapahtua. Pari päivää pitäis kestää, ja nyt on kyllä jo kolmas päivä.
Jotain hyvääkin: ei tee tupakkaa mieli kun on kehno olo, lauantaina vetäisin yhden ja sen jälkeen en ole polttanut. :eek:
Oleks antijopottikuurilla vai? Mulla oli yhen kerran vatsan takia sellasia antibiootteja, että oksetti ihan älyttömästi kaks viikkoa ja kuvotti koko ajan niin paljon että ei saanut mitään tehtyä.
Bakteerin nimi oli Clostridium difficile ja meinasin silloin kuolla siihen. On antibioottikuurin jälkitauti muuten. Ainakin mulla oli.
Se lääke oli taas sellanen, että esim. Pharmaca Fennica mainitsi sen käyttötarkoitukseksi kohtutulehduksen. :p :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oleks antijopottikuurilla vai? Mulla oli yhen kerran vatsan takia sellasia antibiootteja, että oksetti ihan älyttömästi kaks viikkoa ja kuvotti koko ajan niin paljon että ei saanut mitään tehtyä.
Bakteerin nimi oli Clostridium difficile ja meinasin silloin kuolla siihen. On antibioottikuurin jälkitauti muuten. Ainakin mulla oli.
Se lääke oli taas sellanen, että esim. Pharmaca Fennica mainitsi sen käyttötarkoitukseksi kohtutulehduksen. :p :eek:
Sen antibiootin nimi oli muuten Flagyl. Aiheutti ihan sanoinkuvaamattoman pahan olon, jota tietenkin korosti vielä tuon clostridiumin muodostamat toksiinit.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Äsh, ei mulla mitään noin "vakavaa", pikkujuttu.

Toivottavasti kohtusi voi jo paremmin. :thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:

Toivottavasti etoo vielä pitkään :thumbup: tai siis ööh emmätiä. paranemisia..

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:

Kohtu on kunnossa jo, mutta epäilen että munasarjoissa ois jotain pientä häikkää just ny! :(

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:

Mut jos sulla on antibioottikuuri, niin Clostriduim difficile saattaa iskeä sullekin. Se iskee ihan satunnaisesti käsittääkseni melkein minkä tahansa antibiottikuurin seurauksena ja tautitapaukset ovat vuosi vuodelta vaikeampia.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kohtu on kunnossa jo, mutta epäilen että munasarjoissa ois jotain pientä häikkää just ny! :(
Kai se on ihan normaalia ton ikäsellä miehellä...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Kai se on ihan normaalia ton ikäsellä miehellä...
Ihan normaalia. Jos tässä iässä ei munasarjoissa ois mitään häikkää, se ois epänormaalia. Ihanku munasolun irtoominen ois tavattoman epäsäännöllistä ja joskus jää kokonaan väliin. Kai ne on ne vaihdevuodet sit kyseessä vai?

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mut jos sulla on antibioottikuuri, niin Clostriduim difficile saattaa iskeä sullekin. Se iskee ihan satunnaisesti käsittääkseni melkein minkä tahansa antibiottikuurin seurauksena ja tautitapaukset ovat vuosi vuodelta vaikeampia.
Ei se kyllä mun mielestä antilooppia ole, tai oikeastaan melko varmaksi voisin sanoa ettei ole. Vaikka minun kyllä tiedetään puhuneen läpiä päähäni kaikenlaisissa lääketieteellisissä keskusteluissa.
T: Nimim. "Jos verenpaine on 3 richteriä niin onko se hyvä vai paha?"

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eli burb ei sauhuttele miehekkäästi, koska ottaa lääkettä joka tarkoitettu enämpi naisten vaivoihin?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Ei se kyllä mun mielestä antilooppia ole, tai oikeastaan melko varmaksi voisin sanoa ettei ole. Vaikka minun kyllä tiedetään puhuneen läpiä päähäni kaikenlaisissa lääketieteellisissä keskusteluissa.
T: Nimim. "Jos verenpaine on 3 richteriä niin onko se hyvä vai paha?"
Onko ongelma sama kuin Kaisaniemessä Iltalehden mukaan - Tuskan palo?

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Eli burb ei sauhuttele miehekkäästi, koska ottaa lääkettä joka tarkoitettu enämpi naisten vaivoihin?
Eikäku! :jaska:
Ei mun lääke ole naisellinen, vaan Runarin taannoinen lääke oli. Luetaan niitä viestejä!
Kohta saan itkuraivarin ja sitten kyllä ostan lohdutukseksi uudet kengät ja ehkä huivin.

burb

.
Olga sanoi:
Onko ongelma sama kuin Kaisaniemessä Iltalehden mukaan - Tuskan palo?
Kyllä tämä hieman tuskallista on, mutta en mä nyt ala mustiin pukeutumaan tämän takia.