Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Pekkeli

Well-known member
Sijainti
Oulu
VJR sanoi:
Mitähän hemmetin motorisoituja laskuvarjohyppääjiä tuolla Oulun taivaalla lentelee? Tunnin ollu jo ainaki ilmassa.
Itehhän ihmettelin samaa, en tosin tienny että ne tuolla jo niin kauan on lennelly. Vielä näyttää tyyppi ilmassa olevan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Moe ottanut pari UpCideriä liikaa?
a) En juo siideriä eli homovissyä

kee) En juo alkomahoolia työmatkoilla lain. Edes ruuan kanssa lasia viiniä. Tyhjiä kaloreita, eikä paranna muutenkaan huonoja unenlahjoja.:(

burb

.
Ihmiset kyselee multa ihan liikaa asioita, EMMÄ TIIJÄ KAIKKEA!!! :nope: :nope: :nope: :thumbfh:
onseny kumma...

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
MITÄ NE KYSELEE?
Kaikenlaisia töihin liittyviä asioita.
Mä en saa tehtyä hommia kun työkaverit kyselee ja mulla menee kaikki aika solvatessa niitä tänne forumille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Mä en saa tehtyä hommia kun työkaverit kyselee ja mulla menee kaikki aika solvatessa niitä tänne forumille.
Miten sä oikein solvasit niitä ?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
MITÄ TÖIHIN LIITTYVIÄ JUTTUJA? MITÄ HOMMIA TEKISIT JOLLEIVAT KYSELISI? MINNE TÄNNE FORUMILLE SOLVAAT? MILLÄ TAPAA SOLVAAT? KOSKA KAHVITAUKO?

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
MITÄ TÖIHIN LIITTYVIÄ JUTTUJA? MITÄ HOMMIA TEKISIT JOLLEIVAT KYSELISI? MINNE TÄNNE FORUMILLE SOLVAAT? MILLÄ TAPAA SOLVAAT? KOSKA KAHVITAUKO?
LIIKAA KYSYMYKSIÄ! :mad_old:

sitäpaitti lounastaukokin on vielä nysväämättä niin miten tässä vielä kaffetaukoa (jota ei muutenkaan tule normaalisti pidettyä) suunnittelis...

burb

.
Olga sanoi:
Ajattelin vetäistä pienet nokoset. :ahem:
Kuulostaa mainiolta. Pystyisinpä samaan täällä töissä.

Nyt taas joku vääräleuka tulee ja kysyy että tarkoitinko mä nokosten vetelyä vai ajattelua...

burb

.
Formulanomi sanoi:
Joku vois soittaa VTT:lle. Ne tietää..:thumbup:
Joo, mä soitin ja sieltä sano yks Korhone, joka ei halua nimeään julkisuuteen, ettei sellaista vankia ole. Äänenpainonsa oli raivokas.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Joo, mä soitin ja sieltä sano yks Korhone, joka ei halua nimeään julkisuuteen, ettei sellaista vankia ole. Äänenpainonsa oli raivokas.
Tuli tosta mieleen, että ei oo muuten Kyrtsiä vähään aikaan näkyny. Onks se hyljänny meitin vallan? :(