Micael
Micael
Moe ottanut pari UpCideriä liikaa?VJR sanoi:Mitähän hemmetin motorisoituja laskuvarjohyppääjiä tuolla Oulun taivaalla lentelee? Tunnin ollu jo ainaki ilmassa.
Moe ottanut pari UpCideriä liikaa?VJR sanoi:Mitähän hemmetin motorisoituja laskuvarjohyppääjiä tuolla Oulun taivaalla lentelee? Tunnin ollu jo ainaki ilmassa.
Itehhän ihmettelin samaa, en tosin tienny että ne tuolla jo niin kauan on lennelly. Vielä näyttää tyyppi ilmassa olevan.VJR sanoi:Mitähän hemmetin motorisoituja laskuvarjohyppääjiä tuolla Oulun taivaalla lentelee? Tunnin ollu jo ainaki ilmassa.
Sitten vaan asenne kuntoon häämatkaa varten. Härpäkkeet, lateksit ja ruoskat messiin. Ja nettikameralla feediä jakoon.kouvotsvoni sanoi:Häämatka hommattu Domina hotelliin:ahem:
a) En juo siideriä eli homovissyäMicael sanoi:Moe ottanut pari UpCideriä liikaa?
:ahem:Vellu sanoi:Sitten vaan asenne kuntoon häämatkaa varten. Härpäkkeet, lateksit ja ruoskat messiin. Ja nettikameralla feediä jakoon.
MITÄ NE KYSELEE?burb sanoi:Ihmiset kyselee multa ihan liikaa asioita, EMMÄ TIIJÄ KAIKKEA!!! :nope: :nope: :nope: :thumbfh:
onseny kumma...
Kaikenlaisia töihin liittyviä asioita.kouvotsvoni sanoi:MITÄ NE KYSELEE?
Miten sä oikein solvasit niitä ?burb sanoi:Kaikenlaisia töihin liittyviä asioita.
Mä en saa tehtyä hommia kun työkaverit kyselee ja mulla menee kaikki aika solvatessa niitä tänne forumille.
Ornarix tietty!Formulanomi sanoi:Miten sä oikein solvasit niitä ?
MITÄ TÖIHIN LIITTYVIÄ JUTTUJA? MITÄ HOMMIA TEKISIT JOLLEIVAT KYSELISI? MINNE TÄNNE FORUMILLE SOLVAAT? MILLÄ TAPAA SOLVAAT? KOSKA KAHVITAUKO?burb sanoi:Kaikenlaisia töihin liittyviä asioita.
Mä en saa tehtyä hommia kun työkaverit kyselee ja mulla menee kaikki aika solvatessa niitä tänne forumille.
LIIKAA KYSYMYKSIÄ! :mad_old:kouvotsvoni sanoi:MITÄ TÖIHIN LIITTYVIÄ JUTTUJA? MITÄ HOMMIA TEKISIT JOLLEIVAT KYSELISI? MINNE TÄNNE FORUMILLE SOLVAAT? MILLÄ TAPAA SOLVAAT? KOSKA KAHVITAUKO?
Äänettömästi ja mulkoillen.Formulanomi sanoi:Miten sä oikein solvasit niitä ?
Kuulostaa mainiolta. Pystyisinpä samaan täällä töissä.Olga sanoi:Ajattelin vetäistä pienet nokoset. :ahem:
Tarkoititko muuten nokkosten vetelyä vai ajattelua ?burb sanoi:Kuulostaa mainiolta. Pystyisinpä samaan täällä töissä.
En tiedä. Mistäköhän tämän saisi selville?Formulanomi sanoi:Tarkoititko muuten nokkosten vetelyä vai ajattelua ?
Joku vois soittaa VTT:lle. Ne tietää..:thumbup:burb sanoi:En tiedä. Mistäköhän tämän saisi selville?
Joo, mä soitin ja sieltä sano yks Korhone, joka ei halua nimeään julkisuuteen, ettei sellaista vankia ole. Äänenpainonsa oli raivokas.Formulanomi sanoi:Joku vois soittaa VTT:lle. Ne tietää..:thumbup:
Tuli tosta mieleen, että ei oo muuten Kyrtsiä vähään aikaan näkyny. Onks se hyljänny meitin vallan?burb sanoi:Joo, mä soitin ja sieltä sano yks Korhone, joka ei halua nimeään julkisuuteen, ettei sellaista vankia ole. Äänenpainonsa oli raivokas.