kouvotsvoni
Banjottu
Ethän sinä sieltä pöntöltä naputellessa housuja tartteekaan.. Luinko nyt oikein juttuja?burb sanoi:Kyllä tämä hieman tuskallista on, mutta en mä nyt ala mustiin pukeutumaan tämän takia.
Ethän sinä sieltä pöntöltä naputellessa housuja tartteekaan.. Luinko nyt oikein juttuja?burb sanoi:Kyllä tämä hieman tuskallista on, mutta en mä nyt ala mustiin pukeutumaan tämän takia.
Kyllä mä ihan tästä työtuolilta naputan. En muuten ole kysynyt työnantajalta että onko tässä kohti housut pakolliset, mutta veikkaan että on. Which is nice.kouvotsvoni sanoi:Ethän sinä sieltä pöntöltä naputellessa housuja tartteekaan.. Luinko nyt oikein juttuja?
Ei tyäaikana saa tänne kirjotella, se on rikos!! Kysy vaikka patriotilta!burb sanoi:Kyllä mä ihan tästä työtuolilta naputan. En muuten ole kysynyt työnantajalta että onko tässä kohti housut pakolliset, mutta veikkaan että on. Which is nice.
Sorry.burb sanoi::yuck:
Tää etoisuus johtunee eräästä lääkkeestä jota mä vedän. Lääkäri sanoikin että tätä saattaa tapahtua. Pari päivää pitäis kestää, ja nyt on kyllä jo kolmas päivä.
Jotain hyvääkin: ei tee tupakkaa mieli kun on kehno olo, lauantaina vetäisin yhden ja sen jälkeen en ole polttanut.![]()
Tottahan tuo, mä näytän rasittuneelta. Mutta en välttele lääkäreitä, en edes hammaslääkäreitä.Olga sanoi:Sorry.![]()
Se ny tässä vielä puuttuis, että tässä kaiken floodaamiselta ohella tarttis jossain sosialistipippaloissa käydä :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Sillä ei oo MINKÄÄNLAISTA sosiaalista elämää ollu ikuna koskaan millonkaan.
Nyt selvis!! Sehän oli jo tiedossa ennestään että burb on muusikko...jotenburb sanoi:Äsh, ei mulla mitään noin "vakavaa", pikkujuttu.
Toivottavasti kohtusi voi jo paremmin. :thumbup:
Justin Timberlakella ruuansulatusvaivoja
01.07. 19:46
Seksikäs poppari Justin Timberlake kärsii aivan samoista ongelmista kuin tavalliset mattimeikäläiset. Hän joutuu nimittäin käyttämään tabletteja vatsavaivoihinsa.
Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt selvis!! Sehän oli jo tiedossa ennestään että burb on muusikko...joten![]()
![]()
Curlingin olympiahopeajoukkue hajoaa
02.07.2007 22:23
Torinon olympialaisissa viime vuonna hopeaa voittanut Suomen curling-maajoukkue hajoaa, YLE Urheilu kertoi tiistaina. Ryhmän heittäjät eivät hyväksyneet kapteeni Markku Uusipaavalniemen päätöstä jättää vielä tässä vaiheessa varmistamatta Vancouverin vuoden 2010 olympiajoukkueen kokoonpanoa.
- Muu ryhmä ilmoitti, että he haluavat, että viisi pelaajaa on etukäteen päätetty kolme vuotta ennen kisoja. Sellaiseen en voi suostua. Kyllä huippu-urheilussa pitää olla sijaa vaihdoksille, Uusipaavalniemi kertoi YLElle.
Joukkueen hajoamisen seurauksena olympiakomitea veti 30 000 euron tuet pois ryhmältä.
Suomen joukkue ei selvinnyt keväällä MM-kisojen mitalipeleihin, mikä oli suuri pettymys hienosti menneiden olympialaisten jälkeen.
Heittäjät Teemu Salo ja Kalle Kiiskinen johdattavat joukkueen SM-kilpailuihin ilman Uusipaavalniemeä, joka ei kuitenkaan aio lopettaa. Kapteeni kertoi YLElle, että uuden joukkueen kokoaminen on mahdollista.
(MTV3-STT)
Tästä on jo tovi kulunut.Runar ja Kyllikki sanoi:Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
Siinä taitaa käydä niin, että se on juuri Uusis, joka jää rannalle.Moe Szyslak sanoi:Oliskohan Uusis ollut valmis vaihtamaan myös itsensä?![]()
Eiköhän se ole ton nykyisen ammatin takia ihan suotavaakin?:doubtful:Olga sanoi:Siinä taitaa käydä niin, että se on juuri Uusis, joka jää rannalle.
Ryssä hyökänny Ouluun? Pitäkööt hyvänänsä!VJR sanoi:Mitähän hemmetin motorisoituja laskuvarjohyppääjiä tuolla Oulun taivaalla lentelee? Tunnin ollu jo ainaki ilmassa.