Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Kyllä tämä hieman tuskallista on, mutta en mä nyt ala mustiin pukeutumaan tämän takia.
Ethän sinä sieltä pöntöltä naputellessa housuja tartteekaan.. Luinko nyt oikein juttuja?

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Ethän sinä sieltä pöntöltä naputellessa housuja tartteekaan.. Luinko nyt oikein juttuja?
Kyllä mä ihan tästä työtuolilta naputan. En muuten ole kysynyt työnantajalta että onko tässä kohti housut pakolliset, mutta veikkaan että on. Which is nice.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Kyllä mä ihan tästä työtuolilta naputan. En muuten ole kysynyt työnantajalta että onko tässä kohti housut pakolliset, mutta veikkaan että on. Which is nice.
Ei tyäaikana saa tänne kirjotella, se on rikos!! Kysy vaikka patriotilta!
Eikä vapaa-aikanakaan sen puoleen, se meinaten todistaa että sulla ei oo sosiaalista elämää lain. Kysy vaikka perheen laiminlyöjältä, OoPeelta! Sillä ei oo MINKÄÄNLAISTA sosiaalista elämää ollu ikuna koskaan millonkaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
:yuck:

Tää etoisuus johtunee eräästä lääkkeestä jota mä vedän. Lääkäri sanoikin että tätä saattaa tapahtua. Pari päivää pitäis kestää, ja nyt on kyllä jo kolmas päivä.
Jotain hyvääkin: ei tee tupakkaa mieli kun on kehno olo, lauantaina vetäisin yhden ja sen jälkeen en ole polttanut. :eek:
Sorry. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sillä ei oo MINKÄÄNLAISTA sosiaalista elämää ollu ikuna koskaan millonkaan.
Se ny tässä vielä puuttuis, että tässä kaiken floodaamiselta ohella tarttis jossain sosialistipippaloissa käydä :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Äsh, ei mulla mitään noin "vakavaa", pikkujuttu.

Toivottavasti kohtusi voi jo paremmin. :thumbup:
Nyt selvis!! Sehän oli jo tiedossa ennestään että burb on muusikko...joten :eek: :eek:
Justin Timberlakella ruuansulatusvaivoja
01.07. 19:46

Seksikäs poppari Justin Timberlake kärsii aivan samoista ongelmista kuin tavalliset mattimeikäläiset. Hän joutuu nimittäin käyttämään tabletteja vatsavaivoihinsa.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt selvis!! Sehän oli jo tiedossa ennestään että burb on muusikko...joten :eek: :eek:
:D
eiku :thumbfh:

Edit: "Seksikäs poppari" sai hymähtämään.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Waretettua ohjelmaa ei kannata koittaa päivittää Update-toiminnolla. Tiedoksi. Kaveri oli viime viikolla erittäin harmissaan kun hyvin toiminut, hänelle erittäin mieluisa waretettu peli lakkas toimimasta, meni hi-scoret ja kaikki kun asensin sen sille uusiksi. Selvis, että jätkä oli koittanut updateta sitä peliä :nope: :nope:
Olisin voinut säilyttää hi-scoret sun muut mutta en piruttaanikaan säilyttänyt. Saipa lisää mietittävää sen suhteen, josko kannattais kuitenkin ostaa sellaset ohjelmat, joista pitää eikä warettaa.
Mun suhtautuminen waretukseen on sellainen, että ois OK (vaikkakin laitonta) kokeilla peliä/muuta softaa ensin ja jos pitää siitä tai se osoittautuu tarpeelliseksi, niin tuon kokeilun jälkeen se pitäs kyllä ehdottomasti ostaa. Jos kaikki aina vaan warettaa, niin pian meillä ei enää ole ohjelmia tuottavia firmoja. Se ei ole sitten enää kenenkään etu.

Musiikin suhteen mulla on vähän samanlainen ajattelukanta, mutta on sitä ennen tätä uutta lakia, rajuimpana kopiosuojausaikana tullut silti itsekin toimittua epäeettisesti ja tullut vain imutettua netistä eikä ostettua sitä kopiosuojattua "CD-levyä".
Nyt kun kopiosuojauksista ollaan käytännössä luovuttu, levyjä voi taas ostaakin. Haluan kopiosuojaamattomat levyt, vaikka en niitä koskaan kopioisikaan. Ihan periaatteesta. Vaikka tekijänoikeus kuuluukin toiselle, se fyysinen kappale levystä on selkeästi minun omaisuuttani. Haluan myös tarvittaessa tehdä siitä omaan käyttööni, esim. autoon ja prätkäkäyttöön just niin monta kopiota kuin itse haluan. Olenhan ostanut sen musiikin laillisesti ja se on minun omaisuuttani.

burb

.
Ei ihmiset wareta, polttavat asemat warettaa. Ja internet.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kepu petti taas!:(

Curlingin olympiahopeajoukkue hajoaa
02.07.2007 22:23

Torinon olympialaisissa viime vuonna hopeaa voittanut Suomen curling-maajoukkue hajoaa, YLE Urheilu kertoi tiistaina. Ryhmän heittäjät eivät hyväksyneet kapteeni Markku Uusipaavalniemen päätöstä jättää vielä tässä vaiheessa varmistamatta Vancouverin vuoden 2010 olympiajoukkueen kokoonpanoa.

- Muu ryhmä ilmoitti, että he haluavat, että viisi pelaajaa on etukäteen päätetty kolme vuotta ennen kisoja. Sellaiseen en voi suostua. Kyllä huippu-urheilussa pitää olla sijaa vaihdoksille, Uusipaavalniemi kertoi YLElle.

Joukkueen hajoamisen seurauksena olympiakomitea veti 30 000 euron tuet pois ryhmältä.

Suomen joukkue ei selvinnyt keväällä MM-kisojen mitalipeleihin, mikä oli suuri pettymys hienosti menneiden olympialaisten jälkeen.

Heittäjät Teemu Salo ja Kalle Kiiskinen johdattavat joukkueen SM-kilpailuihin ilman Uusipaavalniemeä, joka ei kuitenkaan aio lopettaa. Kapteeni kertoi YLElle, että uuden joukkueen kokoaminen on mahdollista.

(MTV3-STT)
:(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oliskohan Uusis ollut valmis vaihtamaan myös itsensä?:rolleyes:

Kansanedustaja ja 'huippu-urheilija':D

Kyllä tossa yhtälössä jompi kumpi homma kärsii.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Menen tupakille.
Pakko laittaa kalsaritkin jalkaa kun tuossa vastapäisessä päiväkodissa tuskin tykättäis jos menisin tälleen suihkun jälkeen nakuna 20 metrin päähän niiden pihasta sauhuille.
Tästä on jo tovi kulunut.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Siinä taitaa käydä niin, että se on juuri Uusis, joka jää rannalle.
Eiköhän se ole ton nykyisen ammatin takia ihan suotavaakin?:doubtful:

Verorahoillahan senkin palkka maksetaan, ja tommonen projekti vie kyllä aika helketisti aikaa, jos meinaa pärjätä.:ahem:

Ja todistetusti onkin pärjännyt jo.:thumbup:

abc

DNF
Mitähän hemmetin motorisoituja laskuvarjohyppääjiä tuolla Oulun taivaalla lentelee? Tunnin ollu jo ainaki ilmassa.

Knoukka

Well-known member
VJR sanoi:
Mitähän hemmetin motorisoituja laskuvarjohyppääjiä tuolla Oulun taivaalla lentelee? Tunnin ollu jo ainaki ilmassa.
Ryssä hyökänny Ouluun? Pitäkööt hyvänänsä!