Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
mutta ei munkaan mielestä tuo ~40€ mikään paha hinta ole.. Ei varmasti hinnallisesti mikään este, mutta matkat voi olla eri juttu.. Sinne kun on vähän kaikilla pitkä matka (paitsi Mikella).

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Sinne kun on vähän kaikilla pitkä matka (paitsi Mikella).
Pelkän matkan pituuden puolesta Tamperelaisille ja Turkulaisille kävis vähintään yhtä hyvin kuin Helsinkikin... Mutta pääkaupunkiseutulaisille toki eri asia. Ei sillä, että mulla mikään erikoinen tarve tonne suuntaan olis päästä :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mulla ei olis mitään 40-45e maksavaa Porin kisaa vastaan tältä suunnalta, missä asun. Ymmärrän toki että pääkaupungin suunnalta se on kuitenkin 220km päässä, ja voi olla "liikaa" joillekin aktiivikuskeille :dunno:
Henk. koht. itse en välitä muutaman kymmenen kilometrin eroista.

FO110K

Banned
Pelkän matkan pituuden puolesta Tamperelaisille ja Turkulaisille kävis vähintään yhtä hyvin kuin Helsinkikin... Mutta pääkaupunkiseutulaisille toki eri asia. Ei sillä, että mulla mikään erikoinen tarve tonne suuntaan olis päästä :)
Jep, ei meiltä täältä kyllä paha matka ole, 100km tasan taitaa tulla, eli about sama kuin Forssaan.
Poriin pitäis mennä kyllä jossain kohtaa, samalla voinee käydä treenaamassakin.
Kisakalenteriin Pori ei tänä vuonna tule kuitenkaan, mutta niinku sanoin aiemmin, saahan siellä järkätä sarjan ulkopuolisen kisan jos joku haluaa :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Mulla ei olis mitään 40-45e maksavaa Porin kisaa vastaan tältä suunnalta, missä asun. Ymmärrän toki että pääkaupungin suunnalta se on kuitenkin 220km päässä, ja voi olla "liikaa" joillekin aktiivikuskeille :dunno:
Henk. koht. itse en välitä muutaman kymmenen kilometrin eroista.
No eihän se toki matkana paljoa pidempi ole kuin esim. Kaanaaseen ja tuleehan sitä Turkuunkin se 170km.. :) Tosin kakkostie on mielestäni hyvin puuduttava tie.

Ajatukseni oli lähinnä se, että se paikka on vähän etäällä kaikista ja tietty eniten täällä pääkaupungista.. Toisaalta aika moni oli viime vuonna valmis menemään Jyväskylään asti kisaan, joten voi olla että hiukan liioittelinkin tuon etäisyyden merkitystä. :)

FO110K

Banned
No eihän se toki matkana paljoa pidempi ole kuin esim. Kaanaaseen ja tuleehan sitä Turkuunkin se 170km.. :) Tosin kakkostie on mielestäni hyvin puuduttava tie.

Ajatukseni oli lähinnä se, että se paikka on vähän etäällä kaikista ja tietty eniten täällä pääkaupungista.. Toisaalta aika moni oli viime vuonna valmis menemään Jyväskylään asti kisaan, joten voi olla että hiukan liioittelinkin tuon etäisyyden merkitystä. :)
Iso puute varmasti on se että se ei ole motaria. Matka kestää huom. pidempään kuin esim kaanaaseen.

mut joo, nou worries, kisakalenteriin se ei tule, ainakaan täksi vuodeksi :)

FO110K

Banned
Sanotko vielä kerran tuleeko se kisakalenteriin, jäi vähän epäselväksi! :D
Ei tule tämän vuoden kisakalenteriin ;)
Siksi sanoin useasti että harva välttämättä katsoo tonne ed. sivulle :)
Ja siksi että jos joku haluaa, niin sen saa järkätä kyllä mutta meidän toimesta ei tulla tekemään.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mun käsityksen mukaan kukaan ei sitä kisakalenteriin ehdottanutkaan, muuten vaan kelailivat hintoja.

Kieltäkää nyt varmuuden vuoksi vielä seuraavallakin sivulla, niin tulee varmasti kaikille kirkkaaksi, kuka täällä määrää.

FO110K

Banned
Mun käsityksen mukaan kukaan ei sitä kisakalenteriin ehdottanutkaan, muuten vaan kelailivat hintoja.
Ei ehdottanutkaan, halusin vain tehdä selväksi ettei tule kalenteriin,
eli jonkun muun se pitää järjestää JOS ko. kisan haluaa.

Kieltäkää nyt varmuuden vuoksi vielä seuraavallakin sivulla, niin tulee varmasti kaikille kirkkaaksi, kuka täällä määrää.
Eihän kukaan ole kieltänyt mitään. Millä hitolla tuon vetäsit mukaan? :jaska:
Kisakalenteri on lyöty lukkoon, mutta mahdolliseen Porin kisaan voisin itsekin lähteä mukaan.

Pointti oli että JOS joku haluaa, niin saa ja voi ilman muuta järkätä tuonne kisan.
Mitään en ole kieltänyt enkä määrännyt.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Porin hinnat:

Mini Grand Prix
Järjestä polttari- tai syntymäpäiväsankarille unohtumaton kartingkilpailu!
6-9 henkilöä
tilaisuuden kesto n. 1h 15 min.
hinta 49,00 €/ hlö. Kilpailun minimihinta 294,00 €.
Ei yrityksille

Grand Prix
Koe vauhdikas kartingkilpailu ja hyppää rattiin!
4-7 henkilöä
ohjaajapalaveri
harjoitusajot
aika-ajot
finaali
kilpailun kesto n. 1h.
hinta 430,00 € (ALV 0%)

..eli tuo eka formaatti vaatisi minimissään kuusi kuskia niin saisimme off-season kisan aikaiseksi. Mitähän se pitää sisällään?

Keitäs tulisi mukaan?
Turku: Masa ja Teba, Dominic
Tre: Juba ja Follo, Mike Milk, Asko S
Pk: Jacques, Wilzku

Muita???

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Jos pk-seudulta (tai Hyvinkäältä) on joku lähdössä autolla tuonne ja jos ajankohta sopii mulle, niin kiinnostusta löytyy toki täältäkin..

Örfil

Guest
Kerään epävirallisesti tuohon mun postaukseen vähän nimiä, niin katsellaan kuinka asia kehittyy.

Sikäli tuolla olisi kiva pyörähtää sarjan ulkopuolisen kisan merkeissä, sillä tuskin kellään vakikuskeista on sieltä kokemusta.

Mä olen kerran käynyt rynkyttämässä siellä ovia, mutta kiinni oli koko mesta.

FO110K

Banned
Mulla kyllä hieman riippuu lähtö hinnasta.
Ennen kautta ei oo 50€ varaa tuohon heittää, varsinkin kun siellä Porissa pitää tosiaan käydä muutenkin...
Mutta varauksella mukana kunnes hinta selkiintyy :)

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Mulla vähän sama juttu kuin Jacquesilla, eli jos Hyvinkäältä (tai pk-seudulta) olisi joku autollinen lähdössä, niin tietty löytyy kiinnostusta. Riippuu ajankohdasta..

Eli laittakaa alustavasti nimeä listaan. :)

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Hyvä! Nähdään siis Turun radalla 23.1 lauantaina klo 14.00

Status
Ei avoinna uusille viesteille.