Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Hyvä! Nähdään siis Turun radalla 23.1 lauantaina klo 14.00
Onko virallista toikkia tuolle? Noh pitäätpi keskustella et nään listan ketä kaikkia sinne on tulossa tällä hetkellä..

DW

2009-2016
Herroilla vakaa aikomus tulla runttaamaan meidät henkisesti, ennen kauden alkua. Ei kait siinä...olen jo matkalla Siljan terminaaliin varaamaan lippuja.

Pori kiinnostaisi myös, kun siellä ei ole tullut ajettua.

Racer: liivisi ovat tallessa, ne mustat...oliko niissä muuten pitsireunus:confused:.

Örfil

Guest
Onko virallista toikkia tuolle? Noh pitäätpi keskustella et nään listan ketä kaikkia sinne on tulossa tällä hetkellä..
Onko tosiaan tälläinen Turun keikka suunnitteilla 23 pvä? Vois kiinnostaa.

DW

2009-2016
Onko tosiaan tälläinen Turun keikka suunnitteilla 23 pvä? Vois kiinnostaa.
Tuossahan pari sivua sitten Haikki puheli, että hänen veljensä ja WoPe olisi tulossa ajelemaan. Ei mistään yksityistilaisuudesta ollut puhetta, vaan ihan muuten vaan. Saisi kyllä "kisan" jos kerta-ajo pyydettäis valolähtönä.

Puhis

Banned
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Itse olen luonnollisesti myös kiinnostunut noista ajoista, Poriin tai Turkuun. Taitaa vaan sen pk-seudun auto olla aika täynnä...? :eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itse olen luonnollisesti myös kiinnostunut noista ajoista, Poriin tai Turkuun. Taitaa vaan sen pk-seudun auto olla aika täynnä...? :eek:
Itseasiassa Turkuun pk-seudulta ei taida olla autoa lainkaan jos wopen ja haikin autokunta lähtee järvenpäästä, ja Poriin ei sitäkään..

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tuossahan pari sivua sitten Haikki puheli, että hänen veljensä ja WoPe olisi tulossa ajelemaan. Ei mistään yksityistilaisuudesta ollut puhetta, vaan ihan muuten vaan. Saisi kyllä "kisan" jos kerta-ajo pyydettäis valolähtönä.
Juu, ja muutenkin varmaan noin 4 lähtöä ajettaisiin jos kaverit niinkin kaukaa tulevat. Kuten mekin Myllypurossa jokin aika sitten. Sopii mulle, ja aina eri auto.

Örfil

Guest
Onko kerta-ajolle se vakihinta?

Olitteko ajatellut kikkailla sarjalipuilla?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
On kai sille se vakihinta. Noin viitisenkymppiä 4 ajoerää :)
Mulla ei tällä hetkellä itsellä ole clubikorttia saati sarjalippuja.

Örfil

Guest
Jos ostais sarjalippuja ja jakais kustannukset porukan kesken.

Esim. jos olis 7 kuskia:
7 x 4 = 28 lippua. Mutta ostetaan 3 x 10 lipun setit, jolloin lippuhinta olis huikeat 1.5e per nuppi halvempi. 6 egee säästyis sillee pär/kuski ;)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Jos ostais sarjalippuja ja jakais kustannukset porukan kesken.

Esim. jos olis 7 kuskia:
7 x 4 = 28 lippua. Mutta ostetaan 3 x 10 lipun setit, jolloin lippuhinta olis huikeat 1.5e per nuppi halvempi. 6 egee säästyis sillee pär/kuski ;)
Voin minä kai kysyä jotain "ajolippupakettia" muutamalle kauempaa tulevalle forumistille. Ei siitä haittaakaan ole, ja tällä porukalla lienee siisti, kolariton ajokin hyvin todennäköistä.
En siis ole ihan varma, voiko yksi jantteri ostaa sarjalipun ja jakaa siitä ajoja kavereillekin. Ehkä hyvinkin voi...

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
En siis ole ihan varma, voiko yksi jantteri ostaa sarjalipun ja jakaa siitä ajoja kavereillekin. Ehkä hyvinkin voi...
Tampereella ainakin Le Mansessa onnistui aikanaan. Nehän ei valittaneet kunhan lippuja meni kaupaks :D

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Ainakin armeijassa ammuttiin janttereita. Siis sellaisia metallihärpäkkeitä maalialueella

Örfil

Guest
Jantteria en ole kuullut käytettävän Turun seudulla. Ehkä se on uusiosanastoa siellä? Odotamme asiantuntijan eli Cmoneyn lausuntoa ;)