Talviharjoittelutopic

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kaipa tuo 15. päivä alustavasti kävisi. En ainakaan vielä kuitenkaan lupaa mitään, saavun paikalle jos saavun.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jospa Matti ja Teppo pääsis tulemaan, niin voisit taas tulla Seppona Helsinkiin?
Mä luulen et optimein vaihtoehto olisi, että tulisin Leevin kanssa launataina Helsinkiin -> Leevi kämpille (kenen vaan) -> päivä känni -> oksennus.
Aamu -> Karting -> Tyhjä Pasilan asema -> Turku (-> Raisio, jos jaksaa).

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ainoo ongelma tossa on se, et Leevi unohtui Helsinkiin kämpille (kenen vaan).

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Ei äkkiseltään tule mieleen miksen 15. päivä pääsis. Jos tulen niin voin poimia Wilzkun matkaltakin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mä luulen et optimein vaihtoehto olisi, että tulisin Leevin kanssa launataina Helsinkiin -> Leevi kämpille (kenen vaan) -> päivä känni -> oksennus.
Aamu -> Karting -> Tyhjä Pasilan asema -> Turku (-> Raisio, jos jaksaa).
Ainoo ongelma tossa on se, et Leevi unohtui Helsinkiin kämpille (kenen vaan).
kenen vaan voisi muuten olla minä, mutta mun luo ei saa tuoda eläimiä. :( Natsi-vuokranantaja kieltänyt.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Harkitsen osallistumista, mutta en pidä sitä kuitenkaan kovin todennäköisenä jos ajetaan tällä viikolla.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Saas nähdä tuleeko niin paljon porukkaa että joutuu ajamaan kaksi minigeepeetä. :D

DW

2009-2016
Tsekkasin varaustilannetta, ja huomisen osalta tilanne näyttää huonolta. Viimeinen varaus loppuu vasta 20:15.
Torstaina olisi klo 18 eteenpäin vapaata. Se ei käy itselleni, mutta jos muut haluatte mennä, niin menkää ihmeessä!

Mutta.. Miten olisi sunnuntai 15.11. klo17? Siinä tapauksessa ettei sitä varata. Sunnuntaille on vielä b-suunnitelmana klo19-20 vapaana.
Ketkä olisivat tuolloin tulossa? Voitaisiin kokeilla minigp:tä jos tulee tarpeeksi porukkaa.. foorumin ulkopuolisetkin voivat siis toki tulla kun ei ole foorumistien toimesta järjestetty tilaisuus kyseessä..
Jospa Matti ja Teppo pääsis tulemaan, niin voisit taas tulla Seppona Helsinkiin?
:doubtful:San ny sääki Matti, et mitä me tehrään tän asian kans? Nä stadin pojat ku haluu gauhiast jotai kisoi ny järjestää.

Myllypurosta hyvät muistot. Autot toimi ja ajo sujui:)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Luulen että vähän hankalaksi menee omien aikataulujen kanssa noin lyhyellä varoajalla :dunno:

FO110K

Banned
Luulen että vähän hankalaksi menee omien aikataulujen kanssa noin lyhyellä varoajalla :dunno:
Jep sama vika.
Periaatteessa kisa Myllypurossa kiinnostaisi kyllä, tosin tällä rahatilanteella pitäis saada kimppakyyti aikaseksi hesaan täältä...
Ja aikataulu sais olla vähän parempi kuin pari päivää :D

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jep sama vika.
Periaatteessa kisa Myllypurossa kiinnostaisi kyllä, tosin tällä rahatilanteella pitäis saada kimppakyyti aikaseksi hesaan täältä...
Ja aikataulu sais olla vähän parempi kuin pari päivää :D
Sitähän voisi miettiä, että kisa järjestettäisiin vasta muutaman viikon päästä, jolloin kaikilla on paremmin aikaa varautua. Nyt luultavasti monikin joutuisi jäämään pois siksi, että on muuta sovittua menoa viikonlopulle.

FO110K

Banned
Hyvä idea, ja kannatan mikäli vain käy muille :)
Ollut kyllä ideana tullakin sinne suuntaan pariks päivää kavereita morjestamaan, samalla vois hoitaa pienet GP:t kyllä :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Hei hei hei, tässä ei ole mistään järjestelyistä kyse! Mennään ajamaan ihan huvin vuoksi kartingia.. Jos meitä on vähintään 4 niin voidaan ottaa minigp, jos vähemmän niin vedetään sitten yksittäisiä settejä. :)

Voidaanhan me ottaa esim. kerran kuukaudessa tällainen? :)

Ja idea koko topicissa oli siis tosiaan se että kuka vaan voi ilmoitella ajankohtia milloin on menossa ajamaan, ja muut voi tulla mukaan jos pääsee ja haluaa. :) Eli enemmänkin extempore-meininkiä..

DW

2009-2016
Hei hei hei, tässä ei ole mistään järjestelyistä kyse! Mennään ajamaan ihan huvin vuoksi kartingia.. Jos meitä on vähintään 4 niin voidaan ottaa minigp, jos vähemmän niin vedetään sitten yksittäisiä settejä. :)

Voidaanhan me ottaa esim. kerran kuukaudessa tällainen? :)

Ja idea koko topicissa oli siis tosiaan se että kuka vaan voi ilmoitella ajankohtia milloin on menossa ajamaan, ja muut voi tulla mukaan jos pääsee ja haluaa. :) Eli enemmänkin extempore-meininkiä..
:ahem:Näin sen itsekin ymmärsin. Tuli kotiradalla käytyä töiden jälkeen ja hankittua club-kortti. Nyt vaan raakaa ajoa kerran vko tai väh. joka toinen, niin maksaa ittensä takaisin. Täytyy kait postilaatikko hankkia ja iskeä se sinne vielä pihalle pystyyn:tongue:

Tuli pari settiä vedettyä ja ajoteknisiä muutoksia kokeiltua...sheettana ku oli vaikeaa. Pari mutkaa sain parilta kierrokselta onnistumaan toistaiseksi vain, mutta ajat niiltä kiekoilta oli rohkaisevia. 0,1s. parannuksia niissä kierroksissa. Kiitos KKWCS:n kärjelle kun potkitte persauksille.....olikin aika jo herätä;) Syy notkahdukseen on kait ollut se kun täällä ei kisoja, niin ei vastusta. Ja jos on ollut, niin vastus usein B-luokan makkaraa yhtä tai kahta kaveria lukuunottamatta

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tutkimuksessahan oli, jotta kurvikkailla on fiksumpia mukuloita kuin laudoilla. Ilmankos Domppari moista painikaveria tahtoo.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.