Ajoin tänään parin kaverin (aloittelijoita molemmat) kanssa kaksi settiä ja yhden setin Jacquesin ja BMW:n kanssa. Radan pito tuntui huonolta tänään ja se näkyi myös ajoissa. Alunperin olin suunnitellut ajavani kaikki vedot näiden parin kaverin kanssa, mutta kolmannessa ajossa olisi ollut myös kaksi muutakin aloittelijaa, jolloin olisin tuskin saanut kovin montaa puhdasta kierrosta. Kellokin alkoi siinä vaiheessa olla niin paljon, että päätin ajaa sen kolmannen ajon Jacquesin ja BMW:n kanssa ja jouduin odottamaan heitä vain vartin.
Koodi:
Ajo 1
#2 Nipsuhuuli 31.194
#10 Kaveri 1 38.211
#8 Kaveri 2 43.922
Koodi:
Ajo 2
#10 Tuntematon kuski 30.648
#9 Nipsuhuuli 31.344
#2 Kaveri 1 37.239
#7 Kaveri 2 37.772
Nämä kaksi kaveria paransivat ajoaan vielä heidän kolmannessa ajossaan, ja heidän molempien aikansa olivat suunnilleen 35.5.
En ottanut lappua siitä ajosta, jonka ajoin Jacquesin ja BMW:n kanssa, mutta tässä on suunnilleen oikeat ajat. Rata oli todennäköisesti parantunut verrattuna edelliseen vetooni, koska siinä välissä ajettiin muutama erä.
Koodi:
#7 Nipsuhuuli 30.51
#9 Powered by BMW 30.69
#2 Jacques 31.7
Jacques ja Bemari ajoivat yhteensä kolme vetoa ja tuo yllä oleva oli heidän toinen ajonsa. Kypäräkamera oli myös käytössä, kerran Bemarilla ja kerran mulla. Ilmeisesti siitä loppui virta jossain vaiheessa omaa ajoani, mutta myöhemmin selviää, että kuinka paljon kuvaa taltioitui omasta ajostani vai taltioituiko ollenkaan.
Autoista osaan sanoa sen verran, että #2 tuntui kivalta (Jacques ei tosin tykännyt), #9 oli turhan liukkaan tuntuinen ainakin vedon alussa (BMW valitti samaa) ja #7 tuntui myös hyvältä. Sain parannettua ajoani joka kerralla ja ajo tuntui aika luontevalta. En usko kuitenkaan, että olen vielä A-finaalivauhdissa, kun BMW ajoi puoli sekuntia

eek!

kovempaa jälkeeni seiskalla ja koko ero ei voi mitenkään selittyä radan parantumisella.