Lonso_567
guru experience
Hyvin menee Ferrarillakin. Moottoriongelmat tulleet jäädäkseen:
Top 3 (laatste update: 13:29)äxä sanoi:Hieman alkaa kieltämättä huolestuttaa tuo Ferrarin touhu. Toivottavasti tietävät mitä ovat tekemässä.
Joo, en ole nopeuden puolesta ollenkaan huolissani mutta nuo jatkuvat tekniset murheet pistää jo kylmää hikeä ainakin meikäläisen otsalle. Lähinnä se että kierroksia ei saada ajettua tarpeeksi ja näin vietyä autoa eteenpäin kehityksessä niin paljon kuin oli suunniteltu.amino sanoi:Top 3 (laatste update: 13:29)
Coureur Team Chassis Laptime Verschil Laps
1 Alexander Wurz Williams FW29 1:23.128 44
2 Pedro de la Rosa McLaren MP4-22 1:23.210 + 0.082 48
3 Kimi Räikkönen Ferrari F2007 1:23.346 + 0.218 10
Ei tuo nyt niin kauhealta näytä. Ja parempihan se on kokeilla moottorien rajat ja testata mahdolliset ongelmat nyt ennen kauden alkua kuin vasta kauden aikana
Joo, no Hondalla näyttäs olevan vieläkin tiiviimpi paketti. Enkä tarkoita että Williamsilla olisi mitenkään huono paketti..formulastara sanoi:Hyvä fiilis Williamsin suhteen. Nyt kun on nähnyt autosta kuvia radalla, niin sehän edustaa todella uskomatonta muotoilua. Ponttoonit ovat kaikista kompakteimmat, todella slimmit ja lyhyet. Tästä johtuu sitten se, että pakoputket tulevat vähän ilkeästi todella ulos ponttoonista.
Njoo, no innovatiivinen se ei ole, kun Renault käytti samaa tyyliä jo 2006 Unkarin GP:ssä. Lähinnä lainaus joka taitaa toimia tosiaan.. (niin en tiedä tarkoitatko innovatiivisella että se oli Rellulta hieno idea, sitä se tais olla..)formulastara sanoi:Myös innovatiivinen etusiipikokonaisuus taitaa toimia hienosti. Yläsiipi on muita talleja huomattavasti suuremmassa roolissa. Onko tässä kyseessä yläsiipi-idean jatkojalostus..
Oberfeldwebel sanoi:Joo, no Hondalla näyttäs olevan vieläkin tiiviimpi paketti. Enkä tarkoita että Williamsilla olisi mitenkään huono paketti..
Njoo, no innovatiivinen se ei ole, kun Renault käytti samaa tyyliä jo 2006 Unkarin GP:ssä. Lähinnä lainaus joka taitaa toimia tosiaan.. (niin en tiedä tarkoitatko innovatiivisella että se oli Rellulta hieno idea, sitä se tais olla..)
Mitä nuihin testiaikoihin tulee, niin tais olla Williamsille ensimmäinen hyvä aika muihin verrattuna sijotuksen puolesta, eli eikai siitä kannata hätääntyä.. Ja se la Rosahan on ollut jo monena talvena (Wurz ennen dlRosaa) McLarenin kanssa hyvässä vauhdissa. Voihan nuista jonkun verran hätääntyä, mutta niin monesti on ennenkin McLaren ollut talvitesteissä hyvässä vauhdissa ettei meikäläinen enää välitä siitä. Kattoo sitte Melbournessa.
Onko Gene edes ajanut F2007:llä?miksu sanoi:niinkuin Gene sanoi, ollaan Ferrarilla nyt paljon paremmassa iskussa kuin vuosi sitten samaan aikaan.
Teksti Italiaksi. Käännös Altavistan käännöskoneella. Tästä "pienet" virheet tekstissä.:yuck:formulastara sanoi:Onpas hoono englanti tuolla italialaisella sivustolla 10 turns = 10 kierrosta
Ahah, juu hauskaa luettavaa, kyllähän siitä selvää saa, kuitenkin.fan1 sanoi:Teksti Italiaksi. Käännös Altavistan käännöskoneella. Tästä "pienet" virheet tekstissä.:yuck: