Sammypiru
Isä
18.11.2006
Uintia 600 metriä ja pojan kanssa leikkiä pikkualtaassa.
Uintia 600 metriä ja pojan kanssa leikkiä pikkualtaassa.
Mä kun en asvaltilla paljoa juokse vaan Keskuspuiston hiekkaisilla teillä ja poluilla, jotka on parhaat mahdolliset alustat. Ja mäkiäkin piisaa.Moe Szyslak sanoi:Matolla juosten on pakko askeltaa ensinnäkin aika suoraan. Ja muutenkin huomaa aika nopeasti pienet muutokset esim. askelpituudessa. Eli nouseeko syke vai laskeeko.
Itsehän pidän mattojuoksusta paljon enämpi kuin asvaltilla juoksusta. Sitäpaitsi matolla on jotenkin helpompi ottaa niitä pieni spurtteja välillä, kun yksinkertaisesti ei pysty antamaan periksi, kun matto vie kuitenkin koko ajan eteenpäin.
Luonnon maisemat ja raikas ilma..KnowHow sanoi:Mutta tosta mattojuoksusta puuttuu täysin se maastojuoksun synnyttämä fyysisen voipaisuuden ja mahtavuuden tunne. Se kun pystyy juoksemaan kauas ja takaisin. Se on ainakin mulle ihan perustavanlaatuinen tuntemus ja nostaa itsetuntoa sekä -tuntemusta. Vertaisin mattojuoksua maastojuoksuun samoin kuin matkailuohjelmaa oikeaan matkaan. Puhumattakaan luonnon maisemista ja raikkaasta ilmasta, mitkä nyt on itsestäänselvyyksiä maastojuoksusta puhuttaessa.
Laukesit trikoihin?KnowHow sanoi:Ja sattuipa salilla todella hämmentävä tapauskin. Mutta kiva. :ahem:
Ei ollu rikoopäivä kun en tsygäilly! Ja sillonkin pidän tunnin alkuun saakka löysiä housuja rikoiden päällä. Rikoo kun riskillä ruma.Moe Szyslak sanoi:Laukesit trikoihin?
jaa onko se sun harrastama thriathlonmatka vain 0,5km + 20km + 5km?Moe Szyslak sanoi:21.11. Triathlon-treeni:thumbup: Eli 20 km pyöräilyä paikallaan ja siitä suoraan matolle juoksemaan 5 km. Himppasen venyttelin välissä ja säädin maton 30 min ajalle. Alhaalla käppyrät. Tavoite on sitten kiveen lyöty. 1.25 pitäis kesällä mennä triathloni. Saatana. Eli 14 minsaa uintiin ja varusteitten vaihtoon varattuna aikaa.
Niitä on eripituisia. Täysmatka on vissiin 4 km uintia + 180 km fillaria ja maratooni loppuveryttelynä.Jacques sanoi:jaa onko se sun harrastama thriathlonmatka vain 0,5km + 20km + 5km?
Mistäköhän mä olin saanut käsityksen et se ois ollu 1km + 40km + 10km? :doubtful:
ok.. tuon täysmatkan tiesinkin..Moe Szyslak sanoi:Niitä on eripituisia. Täysmatka on vissiin 4 km uintia + 180 km fillaria ja maratooni loppuveryttelynä.
Tuo 'mun' laji on pikamatka. Eli kahdeksasosamatka. Olympialaji on neljäsosamatka. Eli tuo Jakkeuksen repäisy. Paitti taitaa se uinti olla 1.5 km???:doubtful: