Mua taasen sen verta masentaa nykykunto ja kuntoilun saamattomuus, että pelkään ton kasiosankin olevan turhan paljon minulleKnowHow sanoi:Mua kiinnostas tuo 1/4-matka, mutta jos en pääse/ehdi tälle talvelle uimakouluun tekniikkaa opettelemaan niin haaveeksi jää. Tuo 1/8-matka on mun koneelle selkeästi liian lyhyt, ei riitä tekniikka ihan niin koviin vauhteihin mitä siinä vaaditaan. Mutta sekin voi olla harjoittelukysymys.
Tässä on vielä puoli vuotta aikaa! Ei muuta kuin tossua toisen eteen... laitat ahkerasti saunaa lämpiämään ja suuntaat aina siksi aikaa räntäsateeseen. Tekee kuule hyvää ruumiille ja sielulle sellainen yhdistelmä!Sam sanoi:Mua taasen sen verta masentaa nykykunto ja kuntoilun saamattomuus, että pelkään ton kasiosankin olevan turhan paljon minulle:nope: :jaska: :thumbdown
Toki tämän tiedostan ja olen kokenut lukemattomia kertoja. Nyt vaan tarvitsee uutta potkua. Tuntuu ettei lähde muuten liikkeelle :jaska: En ole itseäni punninnut sitten kesän, mutta kuvittelen että tässä on viimeisen 6 viikon aikana painoa tullut 1,5-2 kiloa lisää. Tuokin ihan omaa tyhmyyttäni. Tekosyitä on siis turha hakea. Asiat (tässä tapauksessa ajan) saa aina järjestettyä.KnowHow sanoi:Tässä on vielä puoli vuotta aikaa! Ei muuta kuin tossua toisen eteen... laitat ahkerasti saunaa lämpiämään ja suuntaat aina siksi aikaa räntäsateeseen. Tekee kuule hyvää ruumiille ja sielulle sellainen yhdistelmä!
On. Kaikki liike lähtee keskivartalosta, lantiosta. Syvät vatsa- ja selkälihakset ovat siis ne joista kaikki lähtee ja jotka yleensä aina ensimmäisenä loppuu. Joko täysin tai tekniikkaa hajottavasti. Mulla esmes loppuu alaselkä aina ensimmäisenä tsygessä. Reenin paikka. Toi voimapyörä on loistovehje. Erityisesti sillä kannattaa tehdä staattisia pitoja ja painaa napa selkärankaan kiinni. Niin saat aktivoitua poikittaiset vatsalihakset ja syvät selät.Jacques sanoi:En tiedä onko paremmasta vatsalihaskunnosta hyötyä hiihdossa, mutta tuskin siitä haittaakaan ole. Ja jos se näin helpolla onnistuu, niin mikä jottei. Kyllä sen pari minuuttia päivässä voi uhrata.
Sama juttu. Olen muuttanut ohjelman aikalailla selkapainotteiseksi ja on saatava lihastasapaino kuntoon. Ryhti on parantunut. Alaselka vituilee viela, mutta on jo vahan paremmassa kunnossa.KnowHow sanoi:Mulla esmes loppuu alaselkä aina ensimmäisenä tsygessä.