Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

*soittaa keskusrikospoliisille*

Soititte juuri KRP:n puhelinkeskukseen.
Jos asianne koskee keskusrikosta, painakaa 1. Jos kehuskelette seksuaaliaktiivisuudellanne, painakaa kakkosta.
Jos teillä on kivaa huutakaa jee.

Soititte juuri KRP:n puhelinkeskukseen.
Jos asianne koskee keskusrikosta, painakaa 1. Jos kehuskelette seksuaaliaktiivisuudellanne, painakaa kakkosta.
Jos teillä on kivaa huutakaa jee.

Vois joskus soittaa ja kertoo pillujuttuja KRP:lle.

Vois joskus soittaa ja kertoo pillujuttuja KRP:lle.

Pääsi pieni pärskähdys kun kuvittelin tilanteen. Ja Körpsyn puhelinvaihteen hoitajan naaman kuunnellessa.

Toivottavasti puhelinvaihteen hoitaja on oikea ammattinimike, tai muuten mä vaikutan idiootilta.

Olet ornari. Se viittaus on neljännessä versiossa, nyt vasta pohjustetaan.

Sä huijasit mua ornariuteen. Et kertonu että se oli vasta pohjustusta. Mikään ei viitannu pohjustukseen

sika:frank:

Sä huijasit mua ornariuteen. Et kertonu että se oli vasta pohjustusta. Mikään ei viitannu pohjustukseen

sika:frank:

Viittasihan. Tämä on vol 2. Oletettavissa on, että volit etenevät kolmosen kautta neloseen.

Sika on turvallista olla nyt ja yhdeksän kk. eteenpäin.

Viittasihan. Tämä on vol 2. Oletettavissa on, että volit etenevät kolmosen kautta neloseen.

Sika on turvallista olla nyt ja yhdeksän kk. eteenpäin.

Ei edenny. Vol.4 on Vol.4. Ei se mene minkään kautta mihinkään. Ei ole olemassa Black Sabbatilla vol. 2:akkosta eikä vol. 3:lmosta. Niillä on ihan omat nimet. Oikeastaan tän toikin nimi pitäis olla Paranoid. Mikä taas on ehkä vähän kornia.

Enkä usko horoskooppeihin

Ei edenny. Vol.4 on Vol.4. Ei se mene minkään kautta mihinkään. Ei ole olemassa Black Sabbatilla vol. 2:akkosta eikä vol. 3:lmosta. Niillä on ihan omat nimet. Oikeastaan tän toikin nimi pitäis olla Paranoid. Mikä taas on ehkä vähän kornia.

Enkä usko horoskooppeihin

Se, että vol neloseen voi päästä kulkematta vain yhtä ja samaa polkua ei ole uskon asia.

Muutenkin on parempi olla uskomaton kuin vähintään yksinkertainen.

TaunoKalevit tähän alkuun.

Haapajärven, Ylivieskan ja Raahen kautta Ouluun.

Näkisipä jostain ensimmäisen sottailun mitä Varikolle kirjoittanut. Etäisesti F1-maailmaan lie liittynyt se.

Mä muistan ensimmäisen Varikolle kirjoittamani virkkeen huhtikuussa 1997. Se kuului: "Vitut!"
Sittemmin kulmat ovat hioutuneet.

En muista sanatarkasti, mutta mun yksi ensimmäisistä Varikko-viesteistä koski Varikon "nykytilaa". Kansa parkui kun esiintyi kuulemma ylimääräistä häiriköintiä ja provoilua. Minä sitten newbienä erehdyin ehdottamaan, josko kannattais valita mestalle moderaattorit. Tuli tyly tyrmäys, "ei jumalauta mitään moderaattoreita tänne :mad_old:"

Noh, Varikolle kävi sitten miten kävi :o

En muista sanatarkasti, mutta mun yksi ensimmäisistä Varikko-viesteistä koski Varikon "nykytilaa". Kansa parkui kun esiintyi kuulemma ylimääräistä häiriköintiä ja provoilua. Minä sitten newbienä erehdyin ehdottamaan, josko kannattais valita mestalle moderaattorit. Tuli tyly tyrmäys, "ei jumalauta mitään moderaattoreita tänne :mad_old:"

Noh, Varikolle kävi sitten miten kävi :o

Muistan olleeni vahvasti kaikenlaista natsipaskameininkiä vastaan jo silloin. Ja olen yhä!

Katoin Yle Areenasta eilisen Avaran Luonnon, jossa valotettiin Australian eläimistön evoluutiota. Siitä tuli mieleen ajatus, että jos Mosse olis manner, sitä asuttaisivat kivespussieläimet.

Jaahas!:mad:

Jos Balttis olis manner niin sitä ei asuttais järjelliset lain. Putin ja Jong-Un ainoastaan.

Viimeksi muokattu: