Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Jaahas, nyt tämä on mennyt ihan sodaksi. Olin lähi-Ässässäni klo 20.40 niin eikös siellä jo pari varttuneempaa tattaria iloisesti virnistellen istuskellut kaupan sisällä olevilla penkeillä jaloissaan korit kukkurallaan kuudenkympin tarjoustuotteita! Oli sentään yksi alennus-sämpyläpussi vielä jäljellä. Ei kai siinä.
Ne tuotteethan on vielä kaupan omaisuutta siellä korissa, ei niitä varata voi. Harhautat hamstereita ja kähmit koreistaan parhaimmat tavarat talteen. Tarttis lamppuja ostaa joten ajattelin maanantaina käydä meirän ässässä katsomassa minkälainen iltasota siellä on (en toki oleta että lamput olis alennuksessa).
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Siis pitikö nyt kaikkien laittaa ruksi seinään, vai riittääkö että Alppu ruksaa oman seinänsä?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Tarttis lamppuja ostaa joten ajattelin maanantaina käydä meirän ässässä katsomassa minkälainen iltasota siellä on
Ei tää ny ollu mikään menestys. Kymmentä vaille yheksän olin pelipaikalla mut ei siellä paljoa punalappuja näkyny. Jotain pullapitkoja, porkkana- ja lanttusosetta ja jotain nyhtökauramönjää. Porkkanasämpylät oli ainoat laputetut mitä tarttui mukaan, niissä oli keskiviikon päiväys. Äsken kuitista katsoin että normaalihinta niistäkin oli menny, ei tainnu kassatäti huomata alennustarraa. Uuden s-etukortin höyläyskään ei onnistunu, kassatäti joutu näpyttelemään korttinumeron.

Kyllä siellä muitakin kierteli laputettuja etsimässä, ei mitään kellonkyttääjiä ennen ysiä kuitenkaan näkyny. Nuorempaa väkeä lähinnä. Ja kassalle jonoa muodostui kun kuulutettiin alennuksen alkamisesta, olin ite vielä lappuhyllyllä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jaahas, nyt tämä on mennyt ihan sodaksi. Olin lähi-Ässässäni klo 20.40 niin eikös siellä jo pari varttuneempaa tattaria iloisesti virnistellen istuskellut kaupan sisällä olevilla penkeillä jaloissaan korit kukkurallaan kuudenkympin tarjoustuotteita! Oli sentään yksi alennus-sämpyläpussi vielä jäljellä. Ei kai siinä.
Nyt noita ukkeleita on jo kolme! Kaikilla korit kukkupäin.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Uskalsiko ykskään lieksalainen koskea semmosiin kapistuksiin?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Uskalsiko ykskään lieksalainen koskea semmosiin kapistuksiin?
Uutisten mukaan siellä kosketaan vähän muunlaisiin kapistuksiin.

37-vuotias mies puukotettiin kuoliaaksi Lieksassa - kaksi muuta uhria sairaalaan

37-vuotias lieksalainen mies puukotettiin kuoliaaksi Lieksassa myöhään keskiviikkona. Poliisi sai ilmoituksen yksityisessä asunnossa tapahtuneesta puukotuksesta keskiviikkoiltana kello 23.41.

Puukotuksen uhriksi joutunut 37-vuotias lieksalainen mies menehtyi. Samassa yhteydessä myös kahta muuta lieksalaista miestä oli puukotettu, ja heidät vietiin Pohjois-Karjalan keskussairaalaan hoidettavaksi.

Poliisi on ottanut tapahtumaan liittyen kiinni useita henkilöitä, joiden osuutta asiaan selvitetään. Poliisi jatkaa asiassa taktista ja teknistä tutkintaa. Tekoja tutkitaan tappona ja kahtena tapon yrityksenä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos tuo tekijä on keneksi epäilen (pikkuveljen parhaita kavereita toim.huom.), niin näin hänet viimeksi eilen kaupassa ostamassa tölkkijuomia.

Kyllähän porukkaa kävi automaattikassoilla, ja yksi hurja meni ostoskärryjenkin kanssa. Puolisko kokeili viivakoodeilemalla sekä maksamalla ja itse mätin ostokset kassiin. Kätsyä. Loppuu loppukin työnteko Lieksassa, kun kassahenkilöstö kilometritehtaalla.
 
Viimeksi muokattu:

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Itsepalvelukassat on minun suosikkeja. Ei ole käteismaksajia.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Iltaisin kun Lidlissä käyn, tuskin olisin kertaakaan itsepalvelukassalta nopeammin päässyt läpi kuin normikassalta. Jos siellä joskus jonoa on niin kuuluttavat että toinen kassa aukeaa ja hölmöt edestäni siirtyvät seisoskelemaan tyhjän kassan eteen.
 
Ylös