Tapahtumia & sattumuksia toreilla, myymälöissä, kaupoissa ja kauppakeskuksissa.

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Itsepalvelukassat soveltuvat vain pieniin ostoksiin, ei normaaleihin lain :thumbfh:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Samin perheessä normaali kertaostos sisältää 60 kiloa naudan jauhelihaa, 900 perunaa ja 10 maxipakkausta vessapaperia. Toistetaan päivittäin.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Itsepalvelukassat soveltuvat vain pieniin ostoksiin, ei normaaleihin lain :thumbfh:
Samaa mieltä.

Ja aivan luvattoman usein noiden kanssa tulee jotain häslinkiä ja ruudulla alkaa vilkkua "odota myyjää" -teksti, kun tuotetta ei löydy järjestelmästä tms. Tai sitten mulla on vain tosi huono tuuri ja omituiset ostokset. :doubtful:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Zoen ostokset sisältävät 10 kiloa lakritsaa, 12 eriväristä kajalia ja 1000 pussin maxipakkauksen intialaista ihmeteetä. Toistetaan päivittäin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Sillälailla. Meinasi tulla citymarketissa päähänlymiskilpailu.
Jonotimme miestenvessaan. Vuorovedoin jonosta meni seuraava joko miesten vessaan tai invavessassaan, kumpi nyt kulloinkin vapautui edelliseltä ulostajalta.
Brittimies ei tajunnut jonoa vaan koitti mennä miesten vessaan suit sait sukkelaan jonon ohi. Edessäni ollut mies ohjeisti hänet painumaan jonon perälle / helvettiin.
Britti meni tuohtuneena kysymään infosta eikä ole toista vessaa. Sieltä neuvottiin kokeilemaan invavessassaa, koska tuskin nuo jonottajat sitä tajuavat käyttää. Samaan aikaan kun brittimies änkesi jonon ohi invavessassaan, edellinen ukko tuli sieltä ulos ja jonotusvuoron perusteella oli minun huki. Menin britin kanssa vessaan ja aloin kaivaa vehjettä esiin. Siitäkös britti riemastui ja alkoi kysellä kovaan ääneen olenko invalidi. Kysyin onko hän itse ja kehotin painumaan helvettiin. Lyhyen, mutta sitäkin intensiivisemmän sananvaihdon jälkeen britti poistui.
Suomi - Britannia 2-0
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En ole havainnut, että Britannia olisi täytetty vessoilla. En kyllä muista, jotta siellä olisi hirveästi porukka jonottanutkaan vessoihin.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Heinolan Urheilu Kontissa oli hyvä suksimyyjä. Homma hoitui ja myyminen selvästi kiinnosti. Laski vanhalla kunnon kuittirullallisella laskukoneella tiukan tarjouksen kun oli vermeet kokeiltu. Kyllähän se rahaa otti reilusti, mutta kiroili päälle että nahkoineen viet ja ei bruttohintakaan ole tämä. Koko Etelä-Suomesta et tähän hintaan saa!

Nyt on varmaan sit kilpatason vermeet alla. Pitäähän sitä näitä pieniä kauppoja ja asiakaspalvelua tukea.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Hyvä Lunssi! Esimerkillistä toimintaa kun tuetaan noita pieniä liikkeitä eikä noita mega-stadiumeja, XXLliä, Budget-sportteja ja Intersportteja.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Komp. Mieluummin sitä tukee yksityisyrittäjää kuin Norjalaista sijoitusyhtiötä. Lie iso osa noista yksittäisistä urheiluliikkeistäkin kuuluu johonkin ketjuun, mutta silti.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Melkein sellainen tarjous et itse lähtisin jonottamaan yötämyöden moisen takia :D
Vielä ehtii jonottamaan:
Verkkokauppa.com houkutteli satoja jonottajia Raisioon

– Ihan hyvin sujuu. Olemme olleet tässä nyt noin 10 tuntia. Yöllä oli vähän vilpoista, mutta kävimme välillä autossa nukkumassa, kertoivat tuntia ennen avajaisia Atte Kaljonen ja Kalle Mikkola.

He olivat pystyttäneet telttansa jonon alkupäähän.

– Yöllä täällä oli kuitenkin sen verran vähän väkeä, ettei tarvinnut olla huolissaan paikan menettämisestä, Kaljonen toteaa.

Miehet havittelevat tarjoustuotetta, joka tulee myyntiin vasta vuorokauden kuluttua perjantaina.

– Jonotamme puhelintarjousta. 24 tuntia pitäisi vielä painaa, Mikkola sanoo.
Meet jonon päähän silleen neuvostoliittolaisittain jonon ohi kulkien ja kovaan ääneen päivitellen "voi voi, turhaan jonotatte, hyllyt on jo tyhjiä".
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Eilen paikallisessa S-Marketissa jouduin huvittavahkoon tilanteeseen. Valitsin jonon, jossa arvelin eteneväni nopeimmin. Edelläni oli ukonhattara, joka huojahtelusta ja ilmeilystä päätellen oli 'hieman' päihtynyt. Hänellä en nähnyt mitään ostoksia, kädessä oli pari maksukorttia tms. Ehdin jo ajatella, että olispa vastenmielistä, jos tuommoinen turilas asuisi samassa huoneistossa.

Jono eteni ja kassahenkilö alkoi lappaa minun tavaroitani eteenpäin. Samalla se ukonturilas alkoi ujuttaa korttejaan milloin mihinkin maksupäätteen rakoseen ja hankasi jotain korteistaan päätteen kylkeenkin. Kasööri kysyi häneltä, että mitä hän yrittää tehdä. Sanoi maksavansa ostoksensa. Siihen minä jo kassalle vinkkasin, että ne tavarat ovat minun ostoksiani. Mies kuitenkin sönkötti maksavansa ne. Kassa hänelle opasti, että ne ovat 'rouvan tavaroita'. Episodi kesti kauan, kun kassa pakitti ostokset takaisin, teki korjaukset ja aloitti minun laskuttamisen alusta.

Mies sitten lähti pois ja tupisi itsekseen, että mitähän hän osti. Tulikohan takana jonottaneille käsitys, että olen sen turilaan rouva ja meillä oli perhejuttu meneillään? :eek:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Oisit vaan menny Olga laarin taa pakkaamaan ostokses ja antanu puolisosi maksaa.
 
Ylös