NI!OoPee sanoi:Luojan kiitos nämä "jotkut" ovat ottaneet lähestulkoot elämäntehtäväkseen valistaa meitä tietämättömämpiä![]()
Eiköhän tuolla kaikki ole rosvoja ja idiootteja....
Ett silleen!!!!!!!1
NI!OoPee sanoi:Luojan kiitos nämä "jotkut" ovat ottaneet lähestulkoot elämäntehtäväkseen valistaa meitä tietämättömämpiä![]()
...Lyhyellä aikavälillä Hamasin tavoitteena on karkottaa israelilaiset Länsirannalta ja Gazasta. Lopullisena tavoitteena on tuhota Israel ja perustaa islamilainen valtio koko historiallisen Palestiinan alueelle. Hamasille ei kelpaa kahden valtion ratkaisu. ...
Näinhän tuo on!Sam.S.Walken sanoi:Samoin en tuomitse kaikkia palestiinalaisia tai islamilaisia murhaajiksi, vaikka olenkin sitä mieltä, että islamilaiselta alueelta tulee tämän ajan pahimmat terroristit!
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä.Sam.S.Walken sanoi:Olisi jokaiselle hyvä osata erottaa yksilö ja lauma!
Etkä edes häpeä?Totisesti toivoisin, että Aatu olis joko houitanut homman loppuun tia pitänyt siitä kokonaan näppinsä erossa, niin nyt ei tollastakaan ongelmaa olisi.
No eipä tuo silti mielestäni millään tavoin toimi perusteluna miljoonien ihmisten lahtaamiselle, olkoot sitten kuinka halveksittuja hyvänsäOff-Topic sanoi:Silloin juutalaiset oli KOKO euroopassa, ehkä sen pohjoisimpia perukoita lukuunottamatta missä niitä oli vähän, äärimmäisen halveksittua väestöä.
Ohvi on ollu tarkoituksella provo niin kauan ku mä sen olen "tuntenut", joten pistä Jaska filtterit päällejaska sanoi:Etkä edes häpeä?
-Edit- Siis tarkoitan, että ratsastavat juutalaiset sillä tai eivät, mutta kehtaat edes todeta 6 milj + hahmon murhaaminen olisi riittämätöntä...
Ett silleen!!!!!!!!!1
Tämä osoittaa sen, kummassa kansassa on enemmän viisaita. Eikös se rauha saataisi tuonne väkivaltaisuudet LOPETTAMALLAsooda sanoi:Runsas puolet Israelin kansasta hyväksyy Yassinin murhan.
100% arabeista hyväksyisi Sharonin murhan.
Ei ole kuollut.sooda sanoi:Eikös tuo Simon ole jo kuollut? Sen perustama järjestö jatkaa.