Vai että lopettaa Tuominen. No kiva kun kävit. Hieman kyllä hirvittää nämä puheet siitä että Kyllönen tulee takaisin. Olihan se tietysti ihan hellyttävä siinä Mika-kuumeessaan aikoinaan, mutta jaksaisiko sitä vouhkaamista enää kuunnella... noista Ylen CART-koosteista kaksi katsoin, ja aika hirveältä kuulosti.
Jotkut aiemmin ketjussa mainitsivat että aivan kuin Pulkkinen olisi menneellä kaudella harjoitellut jo selostajan hommia. Minulle tuli parissa kisassa tismalleen sama asia mieleen. Aivan selvästi Tuominen antoi "tilaa", vaikutti ihan sovitulta toiminnalta. Aika karmeata... mieluummin vaikka sitten Kyllönen, ei sitä Pulkkisen "saanko-minä-nyt-tämän-asiani-sanottua-vai-en" -jaarittelua jaksa kukaan kuunnella.
Joku mainitsi myös Antti Haajasen; siitäkin olen samaa mieltä, eli hän saattaisi olla musta hevonen. Intoa ja puhekykyä (ja -nopeutta) tuntuu riittävän mutta kuitenkin varsin asiantuntevalla otteella, sen mitä muiden lajien parista hän on tutuksi tullut. Ja onhan hänellä kokemusta formuloistakin varikkotoimittajana.
Jos Kyllönen tulee niin toivottavasti hän nyt sitten saa Mikan & Keken mahdollisimman moneen kisaan. Ne Mustakarin narinat tulevat varmaankin automaattisesti kaupan päälle...