AJ
Well-known member
"Digi loo digi lei alla tittar på mig"
OK. Ihan sama, J-P Jalolta vain kuulosti mielestäni.patriot:
Käsittääkseni se urheilukanavan salibandy mainosmies oli surullisen kuuluisa Jani Uotila! Salibandyn hoiti kotiin, mutta mäkihypyssä epäonnistui.
Oskari Saarta en itse ole kuullut kuin tulosruudussa.
Lähes samoin, joku yläraja mulla on silti . Ja tuo Oskari voi olla ihan hyvä veto analogiselle puolelle.öö ruz:
Pitkäaikaisena formulafanina otan tyytyväisenä vastaan paketin mikä tarjoaa formulat ilman mainoskatkoja, Kyllösen selostuksella, Häkän,Keken,Salon ja Mustakarin kommenteilla.
Maksan mitä pyydetään on se sitten kuinka paljon tahansa.
No mä varmaan tekisin sillai, jos ton digipalvelun boxeineen hankkisin, että katsoisin maksuttomalta ne mitkä voi ja sitten digiltä mainosten aikana, sekä tietty kaikki harkat sun muut. Riippuen tietty siitä kumman kokisin paremmaksi, Saaren vai Kollon.Ma:
Tämmösen kysymyksen heitän...pystyiskö tuolle digipuolelle tekemään sellaisen jutun, että saisi kuulumaan Saaren ja JJ:n kommentit ja ei tarvitsisi kuunnella Kollon paskanjauhantaa. Toki silloin kuin kun selostamossa olisi Häkä, Rosberg tai Salo niin kai sen Kyllösen voisi antaa olla.
Voin kyllä aika varmasti sanoa, että 50€ ei riitä. Käppä pelien hinta oli 5€ ottelulta ja uskon f1 kisan maksaa vähintään tuon 5€patriot:
Nyt kun sais sen hinnan selville!
Mielestäni 50 euroa on aika kriittinen raja jo ainakin mulle! Etenkin kun kyse ei ole kuitenkaan mistään Canal Digitalin monikanavalähetyksistä.
kärppämatseihin ei sovi verrata kun kohderyhmä oli niin eri kokoluokkaa..Tinke:
Voin kyllä aika varmasti sanoa, että 50€ ei riitä. Käppä pelien hinta oli 5€ ottelulta ja uskon f1 kisan maksaa vähintään tuon 5€patriot:
Nyt kun sais sen hinnan selville!
Mielestäni 50 euroa on aika kriittinen raja jo ainakin mulle! Etenkin kun kyse ei ole kuitenkaan mistään Canal Digitalin monikanavalähetyksistä.
No mitenkäs muutoin mitään tuotteita ylipäätään hinnoitellaan?jaska:
Kannattaa myös muistaa, että ihmiset ei maksa mitä tahansa. Joten hinnan pitää olla myös semmoinen, että ihmiset suostuu maksaa sen.
Väitän, että hinta on semmoinen, jolla maikkari ajattelee saavansa suurimman tuloksen hintaXtilaajamäärä laskutoimituksesta.
Ett silleen!!!!!!!!
Miten paljon normaalin MTV3 lähetyksen mainosarvo pienenee (Ovatko mainostajat valmiita maksamaan jatkossa mainoksista yhtä paljon kuin ennen..), jos iso osa F1- katsojista siirtyisi mtv3+:n puolelle ?Trone:
a) MTV3:n mainostaksat: korttimaksuilla on kompensoitava mainoseurojen menetykset, jotta toiminta olisi maikkarille järkevää
----
Tai sit voi vain istua ja odottaa, kunnes maikkari hinanan ilmoittaa wink
Yhtä käsittämätöntä kuin se että sä purnaat siitä että joku purnaa maksukorteista ja boxeista.öö ruz:
Käsittämätöntä purnausta joiltakin. On täysin vapaaehtoista ostaako kortin ja boxin vai ei.