Tomi Tuominen/juontajaspekulointia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FO110K

Banned
öö ruz:
Käsittämätöntä purnausta joiltakin. On täysin vapaaehtoista ostaako kortin ja boxin vai ei.
eise ihan vapaaehtoista ole, ei jollakulla välttämättä ole heittää 200eur boxiin ja joku 120eur korttiin (tai mitä se nyt sit maksaaki)... kyl hinnoista saa puurnata ihan rauhassa...

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Täytyy muös muistaa seuraavat asiat hintakeskustelussa, kun verrataan CD:tä ja maikkaria:
- CD:llä asiakaspohja huomattavasti laajempi, mutta ei kannattanut siitä huolimatta
- maikkarilla potentiaalisia asiakkaita huomattavasti vähemmän, joten hinta tullee olemaan se mukainen.

oma veikkauseni kortin hinnaksi on 120 €

öö ruz

Speed for ever
Näkeehän skabat edelleen perinteiseltä kanavalta. Se että se palvelu todennäköisesti huononee on kurja juttu.
Digiboxin ja kortin saa rahoitettua kun jättää vaikka pari kuppilailtaa väliin, tai jotain muuta vastaavaa. Jos oikeesti haluaa niin kyllä ne rahat yleensä kaivaa vaikka mistä.
Se että maikkari hinnoittelee sen niin ylös kuin mahdollista, on vaan bisnestä. Näin se vaan useinmiten tänäpäivänä valitettavasti menee.
En mä siitä innoissaan ole jos se maksaa 100€ tai yli. Vituttaa jo muutenkin jo vanhat tv-luvat, laajakaistamaksut, muutama kännykkä, se on posketon summa mitä perheenisältä menee kuukausessa noihin.
Mutta silti:pienennetään vaikka perheen ruoka-annoksia jos ei muuten rahat riitä formuloihin.
Asiat vaan tärkeysjärjestykseen.

Observer

Well-known member
Dj Ankka:
Täytyy muös muistaa seuraavat asiat hintakeskustelussa, kun verrataan CD:tä ja maikkaria:
- CD:llä asiakaspohja huomattavasti laajempi, mutta ei kannattanut siitä huolimatta
- maikkarilla potentiaalisia asiakkaita huomattavasti vähemmän, joten hinta tullee olemaan se mukainen.

oma veikkauseni kortin hinnaksi on 120 €
Mihin perustat tuon? Maikkarin maksulähetysten seuraamiseen riittää Conax-valmis boksi kun CD:llä kuitenkin piti olla jo valmiiksi kallis ohjelmapaketti ennenkuin oli mahdollista ostaa noita F1-kisoja. Mun mielestä toi menee just päinvastoin tai tulee menemään ihan lähiaikoina kun nuo Conax-boksit yleistyvät entisestäänkin.

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Observer:
...kun CDllä kuitenkin piti olla jo valmiiksi kallis ohjelmapaketti ennenkuin oli mahdollista ostaa noita F1-kisoja. Mun mielestä toi menee just päinvastoin tai tulee menemään ihan lähiaikoina kun nuo Conax-boksit yleistyvät entisestäänkin.[/QB]
No, mm juuri tuohon, eli maksoit kk maksua siitä, että sait mahdollisuuden tilata erillisen, maksullisen palvelun, jo maksullisen palvlun lisäksi. Tästä syystä maikkarin on helpompi velottaa, kun "infra" ei maksa juuri mitään.

FO110K

Banned
öö ruz:
Digiboxin ja kortin saa rahoitettua kun jättää vaikka pari kuppilailtaa väliin, tai jotain muuta vastaavaa. Jos oikeesti haluaa niin kyllä ne rahat yleensä kaivaa vaikka mistä.
No itsellä kun joudun lomautetuksi, niin tulee kyllä vaikeuksia löytää aboot 300eur "vaikka mistä"... eine laskut kuitenkaan vähene vaikka tulot tippuu 40-45%...
Ai niin, baarireissut on nyt jo jääny aika vähälle muutenki frown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutta jos Kyllönen on 'normaalilla' kanavalla ja joku oikea selostaja MTV3+puolella, niin kyllä mä sitten sen rahan kaivan vaikka kivensilmästä :rolleyes:

Mr Cale

Enormous Member
Sijainti
Espoo
Jones:
Mutta jos Kyllönen on 'normaalilla' kanavalla ja joku oikea selostaja MTV3+puolella, niin kyllä mä sitten sen rahan kaivan vaikka kivensilmästä :rolleyes:
Tämän voin myös minä luvata!

Observer

Well-known member
Toivokaamme tätä! Niilläkin rahoilla voisi sitten ostaa pari koria kaljaa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mr Cale:
Jones:
Tämän voin myös minä luvata!
Mukana joukossa! Mutta ei kerrota tätä kuitenkaan, maikarilla voi vielä keksiä!
Ett silleen!!!!!!!

DFiaA

I told you so
Arvata sopii että analogisen lähetyksen puolelle ei enää varikkokommentteja saada, ja selostaja istuu sashan kanssa jossakin Mtv3:n F1 studiossa eikä paikanpäällä.

No ei sen puoleen, kyllä noita harjoitussessisioita paljon mieluummin kurkkii aikoineen netistä kun telkusta töllöttää että tuskin menee digin ostoon.

Toivottavasti edes mainokset vähenevät ... luulen että digilähetyksen maksu on varsin korkea, eikä katsojamäärä todellakaan nouse yli 10% kaikista formulan katsojista, eli todennäköisesti pitää edellenkin kärsiä "mulla tulee jo vesi kielelle ku mä tiän et nyt mä saan sitä mun makkaraa" mainoksi yuck

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Kyllä tässä digiboxi ja kortti hankitaan jos vaan rahat löytyy, kyllönen ja keke on jo riittävät houkuttimet.
Jee kyltsi rulaa!

abc

DNF
Olisin valmis maksamaan 10 euroa / kausi tuosta kyllidigihommasta. Digiboxi pitäis tietysti sisältyä hintaan. Odotellaan... wink

Pete1

New member
Sijainti
Pori
Vai 10 euroa, ei sillä vielä kuuhun mennä.

Et muuten VJR oo väsänny viimeaikoina uusia F1-videoita, tai onko niitä sun vanhoja videoita enää millään sivuilla jaossa?

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Offtopiccii pahasti, mutta kiva olisi saada niitä ekoja suzuka-pätkiä :)

Matin hienot selostukset mielessä tietty.

[RIP]SMooTH

Member
Sijainti
Finland
Jooh kiva nähdä kyllöstä taas vuoden tauon jälkeen. harmittaa vietävästi kun menin turhaa ostamaan kaapelidigiboksin kun muutetaan täältä kohta :/ jos joku tarttee niin tää on myyjä :) Kyllä olen ihan 100€ valmis maksamaan noista digilähetyksistä... oskari @ pääkanava... blah :/

jkjanne

Well-known member
Jaa-a, hinta saattaa pyöriä siinä n.6€/kisa. Eli n.100€/kausi. Noilla hinnoilla ostajia tulee kyllä harmittavan vähän. Normaalille kuluttajalle houkutteleva hinta olisi ehkä siinä 60€ paikkeilla. Kaikki riippuu nyt Maikkarin toimituksesta, ja siitä miten hyvin siellä saadaan analogisen ja digitaalisen lähetyksen tuotantokustannukset tehtyä päällekkäisiksi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.