eise ihan vapaaehtoista ole, ei jollakulla välttämättä ole heittää 200eur boxiin ja joku 120eur korttiin (tai mitä se nyt sit maksaaki)... kyl hinnoista saa puurnata ihan rauhassa...öö ruz:
Käsittämätöntä purnausta joiltakin. On täysin vapaaehtoista ostaako kortin ja boxin vai ei.
Mihin perustat tuon? Maikkarin maksulähetysten seuraamiseen riittää Conax-valmis boksi kun CD:llä kuitenkin piti olla jo valmiiksi kallis ohjelmapaketti ennenkuin oli mahdollista ostaa noita F1-kisoja. Mun mielestä toi menee just päinvastoin tai tulee menemään ihan lähiaikoina kun nuo Conax-boksit yleistyvät entisestäänkin.Dj Ankka:
Täytyy muös muistaa seuraavat asiat hintakeskustelussa, kun verrataan CD:tä ja maikkaria:
- CD:llä asiakaspohja huomattavasti laajempi, mutta ei kannattanut siitä huolimatta
- maikkarilla potentiaalisia asiakkaita huomattavasti vähemmän, joten hinta tullee olemaan se mukainen.
oma veikkauseni kortin hinnaksi on 120 €
No, mm juuri tuohon, eli maksoit kk maksua siitä, että sait mahdollisuuden tilata erillisen, maksullisen palvelun, jo maksullisen palvlun lisäksi. Tästä syystä maikkarin on helpompi velottaa, kun "infra" ei maksa juuri mitään.Observer:
...kun CDllä kuitenkin piti olla jo valmiiksi kallis ohjelmapaketti ennenkuin oli mahdollista ostaa noita F1-kisoja. Mun mielestä toi menee just päinvastoin tai tulee menemään ihan lähiaikoina kun nuo Conax-boksit yleistyvät entisestäänkin.[/QB]
No itsellä kun joudun lomautetuksi, niin tulee kyllä vaikeuksia löytää aboot 300eur "vaikka mistä"... eine laskut kuitenkaan vähene vaikka tulot tippuu 40-45%...öö ruz:
Digiboxin ja kortin saa rahoitettua kun jättää vaikka pari kuppilailtaa väliin, tai jotain muuta vastaavaa. Jos oikeesti haluaa niin kyllä ne rahat yleensä kaivaa vaikka mistä.
Tämän voin myös minä luvata!Jones:
Mutta jos Kyllönen on 'normaalilla' kanavalla ja joku oikea selostaja MTV3+puolella, niin kyllä mä sitten sen rahan kaivan vaikka kivensilmästä
Mukana joukossa! Mutta ei kerrota tätä kuitenkaan, maikarilla voi vielä keksiä!Mr Cale:
Tämän voin myös minä luvata!Jones:
Mutta jos Kyllönen on 'normaalilla' kanavalla ja joku oikea selostaja MTV3+puolella, niin kyllä mä sitten sen rahan kaivan vaikka kivensilmästä