Tomi Tuominen/juontajaspekulointia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

vermula

Well-known member
Hurmurisija sanoi:
Olen kysynyt aikaisemminkin, että miten se selostajan asiantuntemuksen pitäisi näkyä? En minä esimerkiksi pidä Kekeä tai Zeizeitä varsinaisina asiantuntijoina. Asiantuntija olisi alaan perehtynyt insinööri tai mekaanikko, mutta kuljettaja on kuitenkin vain kuljettaja.
Schumi vois huhupuheiden mukaan olla aikamoinen asiantuntija selostuskoppiin. Mutta tuskimpa sekään tietää enemmän kuin ajamisen vaan.

h@nz

Well-known member
Sijainti
Laru
Hurmurisija sanoi:
Minustakin paljon tärkeämpää on, että selostaja on ammattitaitoinen toimittaja ja terävä havainnoija ja että hänellä on selkeä ulosanti kuin että hän on varsinainen asiantuntija.
Samaa mieltä, osittain. Mielestäni selostajan tulee olla lisäksi armoton hehkuttaja ja katsoa (suomessa kun olemme) sinivalkoisin linssein tapahtumia. Hyvällä selostajalla on jalat tuevasti irti maasta.

Selostajan avustajakaartiin tulee sitten koostua ammattilaisista joilla on osaamista, kokemusta ja hyvät suhteet talleihin ja kuljettajiin.

Eli valintani on Kyltsi + Keke/Mika + Eki

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
pmv sanoi:
Itse kyllä luotan Oskariin paljonkin, luulen että hän paikkaa moottoriurheilutietämyksen puutetta hyvällä toimittajatyöllä. Tuomisen suurin virhe oli mielestäni se, että hän ei oikein vaivautunut tekemään työtä tiedon hankkimiseksi. Lisäksi Oskari on rauhallinen tyyppi, joka ehkä malttaa antaa Jykällekin suunvuoron ja kysyä siltä haasteellisia kysymyksiä.
Harvinaisen hyvin puettu sanoiksi käsitys Oskari Saaresta. Omani on 99% samankaltainen.

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Koskakohan mtv3 tiedottaa asiasta jotain? viellähän tämä on pelkällä huhu asteella.

öö ruz

Speed for ever
Käsittääkseni homma on varma, mutta allekirjoitukset vaaditaan aika monelta, ei ole helppoa vaihtaa koko tiimi.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Helmikuun aikana saamme varmaa tietoa asiasta.
Yllätyn suuresti, mikäli menettelevät eri tavalla, kuin mitä tähän mennessä on ilmoitettu.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Radio Cityn mukaan Kyllönen EI selosta F1-kisoja maikkarin digipuolella.

Haajasen mukaan parin viikon sisällä selviää lisää

jleinonen

Well-known member
Sijainti
Grandriver
Millähän ne sitten aikoo sinne digipuolelle katsojia saada? :D

Nyt hyvää syytä siirtyä digipuolelle ei ole muutakuin se, että normipuolella lähetysten taso laskee huimasti ja läheskään kaikkea näytetä.

Se varmaan vituttaa eniten, jos tulee niitä "ja lähetys siirtyy nyt digipuolelle" vaikka kisasta on kierroksia jäljellä.

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Jaha. No tuskinpa tarvitsee sitten ostaa kausikorttiakaan, ellei hinta ole sitten noin (alle) 20 euroa. Sen verran voisi maksaa mainoskatkottomista lähetyksistä ilman Mattia.

Hehheh. Se siitä maikkarin "digiboxien myynnin edistämisestä", jos paras vetonaula ei siellä selostakkaan. Veikkaanpa, että MTV3+ puolen korttien myynti tulee floppaamaan totaalisesti ilman Mattia ja kumppaneita. :rolleyes:

No eipä tämä ollut yllätys, jos tämä tieto pitää paikkansa. Idioottimaisia päätöksiä on nähty Maikkarilta aikaisemminkin vaikka kuinka monta. :mad:

Viimeksi muokattu:

Aeuk

Well-known member
No, säästyipä rahat tällä erää, kun ei ihan vielä tarvikaan alkaa rynnimään digipuolelle :p

FO110K

Banned
no voihan kilin v**tu, tarviiko tosiaan kuunnella pulkkista & Co. tääkin vuosi... saiskohan niit saksan kanavii näkyyn jollaki taval?
No ainakin säästyi tuon kortin rahat täälläkin... saas nähä montako niitä menee kaupaks... :p

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tyypit hankkii digin vain jos siel on kollo. Mikä helvetti teitä vaivaa? Ei kollo oo mikään jumala.. Oskari Saari vois olla ihan hyvä, annetaan kaverille mahollisuus. :)

Mä vähän luulen et maikkarille tulee halvemmaksi olla ottamatta kolloa, sillä kollon saama katsojamäärä digi puolelle jäisi kuitenkin aika marginaaliseksi. Pääosa digin puolelle menijöistä menee sinne puhtaasti ohjelmasisällön takia (TOIVOTTAVASTI!). :)

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
kyllä se matti jonnekin pitäis saada selostamaan :cool:

Mut mtv = :yuck:

Aeuk

Well-known member
Jacques sanoi:
Tyypit hankkii digin vain jos siel on kollo. Mikä helvetti teitä vaivaa? Ei kollo oo mikään jumala.. Oskari Saari vois olla ihan hyvä, annetaan kaverille mahollisuus. :)
Oskari voi ollakin ihan hyvä, en ole päinvastaista väittänytkään (tod näk paljon parempi kuin TT). Enkä oikeastaan sanoisi, että "hankkisin digin vain jos siellä on Kyltsi" - sanoisin että "kun siellä ei ole Kyltsiä, niin ei ole mitään erityisen suurta syytä ihan heti hankkia" ;)

Nojoo ..

Mä vähän luulen et maikkarille tulee halvemmaksi olla ottamatta kolloa, sillä kollon saama katsojamäärä digi puolelle jäisi kuitenkin aika marginaaliseksi. Pääosa digin puolelle menijöistä menee sinne puhtaasti ohjelmasisällön takia (TOIVOTTAVASTI!). :)
Jos digiä alan hankkimaan, pääsyyt olisivat suunnilleen :

1. Ei mainoskatkoja
2. Näytetään kaikki GP-viikonlopun tapahtumat
3. Ja vieläpä suorana

Bonuksena ja yllättävän suurena vaikuttimena olisi noiden lisäksi sitten Kyllösen selostukset.

Tosin minulla henk koht vaikuttaa tilanne asunnon suhteen digikaavailuihin - nykyasuinpaikassa ei digiä käytetä vaikka mikä olisi (kun ei ole mahdollista). Asunnon haku on ollut jo pidempään päällä - jos kevään / kesän aikana sattuu asuntokaupat kohdalle jne, voi digi tulla ajankohtaiseksi nopeastikin. Mutta voipi olla, että digiaika koittaa vasta 2005.

FO110K

Banned
Jacques, mulla siis ainakin on JO digiboksi olemassa, nyt vaan jää kortti ostamatta...
Kyllähän Maikkarille pitää hieman suitsutusta antaa, kovaan ääneen ilmotetaan että kuunnellaan kansankin ääntä,
mutta ei... Kollo saanu jokaisessa äänestyksessä selvän voiton, silti ottavat jonkun muun tilalle.. noh, omapahan on murheensa jos eivät halua niitä digikortteja myydä...:yuck:

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Kukas sen tietää, että onko se pelkästään Maikkarin vika että sopimusneuvottelut ovat kariutuneet? Mitä jos Matin palkkapyyntö ja muut vaatimukset ovat yksinkertaisesti olleet liian suuria ja kovia? Matti on kaikesta kristillisyydestään huolimatta ilmeisen tietoinen oman ainutlaatuisen sinivalkoisen formula-1 äänen arvostaan ja halvalla se ei lähde.

Aeuk

Well-known member
pmv sanoi:
Kukas sen tietää, että onko se pelkästään Maikkarin vika että sopimusneuvottelut ovat kariutuneet? Mitä jos Matin palkkapyyntö ja muut vaatimukset ovat yksinkertaisesti olleet liian suuria ja kovia? Matti on kaikesta kristillisyydestään huolimatta ilmeisen tietoinen oman ainutlaatuisen sinivalkoisen formula-1 äänen arvostaan ja halvalla se ei lähde.
Juuri tämä asia tuli mullakin mieleen ... onhan se tietty helppo maikkaria syyttää ihan kaikesta, mutta syy voi olla toisaallakin .. :doubtful:

Vaikka aikoinaan niitä Kyllösen & team potkuja & syitä ei oikein kunnolla kerrottukaan, niin eikö niissä kuitenkin ollut rahasta(kin) kiinni se lopputulos? Liian suuria palkkavaatimuksia tms - tai niin ainakin muistan joskus lukeneeni jostain.

FO110K

Banned
niin, vaikee sanoo missä vika oli, sillon "potkujen" aikaan ainakin Kollo itse sanoi että rahasta homma ei jäänyt kiinni, mies olisi selostanut vaikka ilmaiseksi (tiedä sit pitääkö paikkansa)
Voi olla että nyt oli rahasta kiinni, mene ja tiedä... käsittääkseni Matti kuitenkin nostaa hyvää palkkaa CreaVideon kautta, joten luulisi miehen tyytyvän pienempäänkin palkkaan jos saa jatkaa rakastamansa lajin parissa :)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.